Jag tappa suget .Skulle vi inte vara OWG med GWG-1000??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag tappa suget .Skulle vi inte vara OWG med GWG-1000??
Efter nÄgra dagar?Jag tappa suget .
Det Ă€r sĂ„ jag funkar . Roligt och jobbigt ibland . Ăr ju inte direkt första gĂ„nger jag Ă€ger en GWG-1000 .Efter nĂ„gra dagar?
JÀvlar vilka svÀngningar
Idag? Eller har du fÄtt hem den redan? Första pÄ forumet gissar jag. Jag Àr nyfiken pÄ dina intryck.RÄkade köpa en GSW-H1000 pÄ Blocket förut. För att den var billig...
Edit: annat kan man sÀga om den hÀr
Var pÄ dejt igÄr och Peggy fick beröm för sitt fina armband
RÄkade köpa en GSW-H1000 pÄ Blocket förut. För att den var billig...
Edit: annat kan man sÀga om den hÀr
Ja , det dĂ€r fĂ„r du utveckla lite @AgnbyâIdag? Eller har du fĂ„tt hem den redan? Första pĂ„ forumet gissar jag. Jag Ă€r nyfiken pĂ„ dina intryck.
Vackert . Du har typ fem av varje G modell . Hade blivit dyrt med psykolog kostnader för min del om jag vore i din sits .
Snyggt! Nu Àr det bara titanare kvar dÄ.
Ăhh.Vackert . Du har typ fem av varje G modell . Hade blivit dyrt med psykolog kostnader för min del om jag vore i din sits .
Hahaha du Ă€r fan galenĂhh.
Men 10st GW-B5600, 5st GMW-B5000, 4st GW-9400, 3st DW-6900, 2st G-9000, 2st GX-56 och en skock till
BÀttre att lÀgga pengar pÄ klockor Àn psykologer ju
Min camo-AR fÄr agera titanersÀttareSnyggt! Nu Àr det bara titanare kvar dÄ.
BestÀllde en ny klocka frÄn Tid & Doft. Det kom ingen original kartong. Blir första och sista gÄngen jag köper nÄgot dÀr.
Kött o svets Àr en annan klassiker inom företagsnamn.Bara butikens namn ger mig skÀlvningar.
Som Lasses solarium och bilverkstad.
Var klockan ok dÄ?
Se inlÀgget igen, jag har laddat upp foto. Antingen Àr det en skylt ex eller begagnad.Bara butikens namn ger mig skÀlvningar.
Som Lasses solarium och bilverkstad.
Var klockan ok dÄ?
Wow, Àr displayen brunaktig? Riktigt skön. TÀnker mig den till en annan jordfÀrg, typ olivgrönt band.Hade det inte varit en modell som har utgÄtt för lÀnge sedan skulle jag aldrig köpa frÄn de.
Displayen Àr mer orangefÀrgad. Har bestÀllt svart bezel med orange detaljer och svarta band till den.Wow, Àr displayen brunaktig? Riktigt skön. TÀnker mig den till en annan jordfÀrg, typ olivgrönt band.
TibroKött o svets Àr en annan klassiker inom företagsnamn.
Inte sÄ illa det hellerTryckfelsnisse var framme (autocorrect) (hjÀrndöd) (solsting)
Det var en GBD-H1000.
UrsÀkta