Agnbyâ
Silver
Glömde Àven att klistra in citaten ocksÄ. GÄr bra nu. Skyller pÄ hotell, 4 ungar osv osvInte sÄ illa det heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Glömde Àven att klistra in citaten ocksÄ. GÄr bra nu. Skyller pÄ hotell, 4 ungar osv osvInte sÄ illa det heller
Hade det inte varit en modell som har utgÄtt för lÀnge sedan skulle jag aldrig köpa frÄn de.
SÀlj alla . Ingen kommer ihÄg en fegis .HÀr Àr mina 5 klockor! Funderar pÄ att 2 skall fÄ gÄ!
Mudmaster och Rangeman, har barometer som jag gillar skarpt, sen sÄ Àr rangeman billig och finns mkt tillbehör! Dessa AnvÀnds en hel del!
Frogman gillar jag men blir inte anvÀnd speciellt mycket, men Àr riktigt fet!
5610 den svarte Àr min jobbklocka, anvÀnds dagligen pÄ vardagar!
5610 orange, JDM modell anvÀnds i princip inte! Men gillar utseendet!
SÄ vilka av dessa skulle ni behÄlla, alla svar Àr vÀlkommna utom @livinl0ud för han hade flippat allihopa
HÀr Àr mina 5 klockor! Funderar pÄ att 2 skall fÄ gÄ!
Mudmaster och Rangeman, har barometer som jag gillar skarpt, sen sÄ Àr rangeman billig och finns mkt tillbehör! Dessa AnvÀnds en hel del!
SÄ vilka av dessa skulle ni behÄlla, alla svar Àr vÀlkommna utom @livinl0ud för han hade flippat allihopa
Ah, alla dessa referenser som snurrar i huvudet pÄ enTryckfelsnisse var framme (autocorrect) (hjÀrndöd) (solsting)
Det var en GBD-H1000.
UrsÀkta
Ja precis. Den Àr frÄn 2010.SÄg ju rÀtt sliten ut. Men utgÄngen modell som inte Àr lÀtt att hitta?
+1 pÄ Rangeman. Eller grodan för, och nu sticker jag ut hakan hÀr, den Àr fulHÀr Àr mina 5 klockor! Funderar pÄ att 2 skall fÄ gÄ!
Nej inte grodan! De kan vara riktigt svÄra att fÄ tag i om @Boba Fett skulle Ängra sig+1 pÄ Rangeman. Eller grodan för, och nu sticker jag ut hakan hÀr, den Àr ful
Nej inte grodan! De kan vara riktigt svÄra att fÄ tag i om @Boba Fett skulle Ängra sig
Det Àr nog rÀtt omöjligt att hitta en titanare för 5k Nu nÀr du har alla fÀrger pÄ stÄlisarna sÄ kan du prova göra en stÄl version av trantixxii Square.Min camo-AR fÄr agera titanersÀttare
Titanarna Àr ju grymma, men liiite för mycket pengar... Hade det dÀremot erbjudits en titanare för ca 5k, dÄ hade den hÀngt jÀkligt löst
Ahhhhahahahahahahahaha!SÀlj alla . Ingen kommer ihÄg en fegis .
TyvÀrr, det Àr den jag anvÀnder mest!Jag hade slÀppt Rangeman. GÄr alltid hitta igen om frestelsen blir för stor.
Grodan Àr inte vacker kan jag hÄlla med om, men Àr som en Nissan GT-R R34, inte snygg men brutal sÄ den blir cool ÀndÄ, den kallas ju för Godzilla!+1 pÄ Rangeman. Eller grodan för, och nu sticker jag ut hakan hÀr, den Àr ful
Vet det, men den Ligger bara hÀr hemma, Àr inte ofta den fÄr handledstid! Men men.....Nej inte grodan! De kan vara riktigt svÄra att fÄ tag i om @Boba Fett skulle Ängra sig
Antingen Ă€r du en eller #MĂSTERFLIPPER .Ahhhhahahahahahahahaha!
TyvÀrr, det Àr den jag anvÀnder mest!
Grodan Àr inte vacker kan jag hÄlla med om, men Àr som en Nissan GT-R R34, inte snygg men brutal sÄ den blir cool ÀndÄ, den kallas ju för Godzilla!
Vet det, men den Ligger bara hÀr hemma, Àr inte ofta den fÄr handledstid! Men men.....
FĂ„r tĂ€nka lite pĂ„ det.............. Ăr inte sugen pĂ„ att göra som @livinl0ud och köpa tillbaka klockan 3-4 ggr
Om det var mina klockor sÄ skulle jag behÄlla alla utom den svarta 5610:an. Pallar inte negativa displayer. Har provat ett par stycken. Resten av dem skulle jag gÀrna ha i min klocklÄda.Ahhhhahahahahahahahaha!
TyvÀrr, det Àr den jag anvÀnder mest!
Grodan Àr inte vacker kan jag hÄlla med om, men Àr som en Nissan GT-R R34, inte snygg men brutal sÄ den blir cool ÀndÄ, den kallas ju för Godzilla!
Vet det, men den Ligger bara hÀr hemma, Àr inte ofta den fÄr handledstid! Men men.....
FĂ„r tĂ€nka lite pĂ„ det.............. Ăr inte sugen pĂ„ att göra som @livinl0ud och köpa tillbaka klockan 3-4 ggr
NĂ€r skall du byta till Flippovic?Antingen Ă€r du en eller #MĂSTERFLIPPER .
Det vore nĂ„got och passande om inte annat men tĂ€nkte bli mer âSvenssonâ i framtiden och ta sambons efternamn vid giftemĂ„l .NĂ€r skall du byta till Flippovic?
Gillar egentligen negativa displayer bÀttre Àn positiva (ialla fall utseendemÀssigt), men 5610 har jag faktiskt inga problem med!Om det var mina klockor sÄ skulle jag behÄlla alla utom den svarta 5610:an. Pallar inte negativa displayer. Har provat ett par stycken. Resten av dem skulle jag gÀrna ha i min klocklÄda.
Hehe, Svensson-Flippovic! Men tror inte din frĂ„ga kommer gĂ„ med pĂ„ det eller?Det vore nĂ„got och passande om inte annat men tĂ€nkte bli mer âSvenssonâ i framtiden och ta sambons efternamn vid giftemĂ„l .
Nej det Àr inte diskuterbart tyvÀrr .Hehe, Svensson-Flippovic! Men tror inte din frÄga kommer gÄ med pÄ det eller?
SÄg att den dÀr fanns i en Drifting-versionHade det inte varit en modell som har utgÄtt för lÀnge sedan skulle jag aldrig köpa frÄn de.
Den orange 5610 mÄste ju du behÄlla. FÀrgkombinationen Àr sÄ bra. Ska sjÀlv skaffa mig en sÄn en dag, ifall jag hittar en till ett bra pris.HÀr Àr mina 5 klockor! Funderar pÄ att 2 skall fÄ gÄ!
Vad menas med Drifting-version?SÄg att den dÀr fanns i en Drifting-version
Initial-D?SÄg att den dÀr fanns i en Drifting-version
Initial-D?
6900 finns i typ tusen olika varianter. TÀnkte pÄ att Roostermannen skrev drifting sÄ mÄste det vara Initial D.Aha, jag trodde @roosterman menade att det fanns en annan version som sÄg ut som den jag köpte. För 6900 finns ju i alla möjliga fÀrger.
Drifting som i bilkörning pÄ sladdVad menas med Drifting-version?
Den var ju hÀftigt med det bandet. Vad Àr det för ref pÄ den?Drifting som i bilkörning pÄ sladd
DW-6900CB-4DRIFTDSDen var ju hÀftigt med det bandet. Vad Àr det för ref pÄ den?