Fördelen med att gÄ hemma och dra. Byta nÀr man vill.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
StenhÄrd!Fördelen med att gÄ hemma och dra. Byta nÀr man vill.
StenhÄrd!
Bara en svart??Typ första inlÀgget hÀr, grabbarna fÄr sola lite under dagen! Bara en svart som fattas!
En av @livinl0ud 's fd?Sommarklockan kom igÄr Àlskar fÀrgerna!
Icke men min vart sÄld igÄr kvÀll .En av @livinl0ud 's fd?
Ja i metall, sen en med kompass, sen en med temperatur, sen en med lufttryck o.s.v.Bara en svart??
VÀlkommen in i trÄden med tvÄ riktigt bra Gs
En av @livinl0ud 's fd?
Icke men min vart sÄld igÄr kvÀll .
Dagens idag igen.
nÄgon som hört om och sÄ fall nÀr GW-M5610U kommer till Sverige?
Visst skulle GW-5000U-1JF komma i Juli? NÄgon som har koll pÄ nÀr och/eller om den kommit in nÄgonstans? Sugen.
Det gÄr bra nu!NÄgon sugen pÄ en GWG-1000 Mudmaster i nyskick med ett olivgrönt och ett Maharishi band i nyskick samt ett svart band i fint skick + en oanvÀnd Maharishi bezel. Dra ett PM . Tre andra klockor Àr pÄvÀg in istÀllet .
Det gÄr att diskutera . FÄr ju sÀlja för att köpa nya .Det gÄr bra nu!
Hade du pÄ dig dina matchande leopardbyxor?Var pÄ dejt igÄr och Peggy fick beröm för sitt fina armband
Hade du pÄ dig dina matchande leopardbyxor?
Var pÄ dejt igÄr och Peggy fick beröm för sitt fina armband
Min Peggy pÄ vÀg tillbaka till mig efter ett Àgarbyte.Var pÄ dejt igÄr och Peggy fick beröm för sitt fina armband
Skulle vi inte vara OWG med GWG-1000??NÄgon sugen pÄ en GWG-1000 Mudmaster i nyskick med ett olivgrönt och ett Maharishi band i nyskick samt ett svart band i fint skick + en oanvÀnd Maharishi bezel. Dra ett PM . Tre andra klockor Àr pÄvÀg in istÀllet .