Get to tha choppaaaa!!!@Sonnyboy Àr ju den som ser till att dom andra kan jobba pÄ sina riggar Han har ju ett av dom coolaste arbetsfordonen jag kÀnner till hÀr pÄ KS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Get to tha choppaaaa!!!@Sonnyboy Àr ju den som ser till att dom andra kan jobba pÄ sina riggar Han har ju ett av dom coolaste arbetsfordonen jag kÀnner till hÀr pÄ KS
GrÄtt band Àr nog det snyggaste! Ser riktigt najs ut! Kommer nog ocksÄ bestÀlla detta, nÄn som har Art.nr?Hmmmm, det dÀr var inte bra....
Nu blev jag ju sugen pÄ att handla en uppsÀttning grÄa band oxÄ......
Visst kÀnns den Ànnu större Àn stealth king?
Visst kÀnns den Ànnu större Àn stealth king?
Kollade runt lite nu... Det Àr inte det lÀttaste att fÄ tag i verkar det som.. Och definitivt inte billigt pÄ nÄ vis....GrÄtt band Àr nog det snyggaste! Ser riktigt najs ut! Kommer nog ocksÄ bestÀlla detta, nÄn som har Art.nr?
Ser bra ut. SjÀlv tycker jag att den kÀnns större pÄ nÄgot sÀtt med positiv display, och Ànnu större med orangea band och bezel.NÀ, tvÀrtom tycker jag den kÀnns mindre! ^^
Den ihopknycklade tavlan Àr ju mer uppenbar pÄ denna Àn pÄ blacked sÄ det gör ju sitt för att ge ett mindre intryck.
PÄ den svarta Àr det ju vÀldigt mkt tavla och glas.
Skön gul/grön display!
Fick dock inget cert till den av nÄn anledning.
Edit ; pÄ avstÄnd ser det ut sÄhÀr. Lagom stor
Det var samma visa för mig nÀr jag bestÀllde min rosa uppsÀttning men en dag trillade den ner i lÄdan utan att ens postmord noterat den som kommen till Sverige. Det tog ca tvÄ mÄnader.Jag bestÀllde det frÄn tiktox i början pÄ mars. Ingen leverans och inga mer svar pÄ mina mail...
Riktig kul sommarklocka. Grattis!Fick hem en spontanköpt CasiOak idag.
GA-2100HC-4
Tycker nog att det finns snyggare modeller men det finns ju gott om plats i alla fall. HÀr pÄ Deepsea Yantai alldeles nyligen @Haugesund@Sonnyboy Àr ju den som ser till att dom andra kan jobba pÄ sina riggar Han har ju ett av dom coolaste arbetsfordonen jag kÀnner till hÀr pÄ KS
Ăr det JDM? Var fick du tag pĂ„ den?
Oh fan, en kg
JĂ€kla snabbt det gick!Ăr det JDM? Var fick du tag pĂ„ den?
Ăr det JDM? Var fick du tag pĂ„ den?
JĂ€kla snabbt det gick!
Har selvfÞlgelig et annet brukernavn i Rolex trÄden...Jobbar ni bÄda pÄ oljerigg? Och ni hÀnger inte i Rolex trÄden?
Funderar pÄ att göra en positiv mod pÄ den. Eller sÄ lÄter jag den vara som den Àr. FÄr fundera lite ..Oh fan, en kg
Funderar pÄ att göra en positiv mod pÄ den. Eller sÄ lÄter jag den vara som den Àr. FÄr fundera lite ..
Ja den Àr i militÀrgrön med orangea detaljer och siffror.Snygg modell. Lite Ät det militÀrgröna hÄllet?
Lillegul? Skulle passa i börning!Endelig min fĂžrste gule square. âș
En DW5600C-9B Japan A.
LÄg ju en ute pÄ k&s för inte sÄ lÀngesedan.Ja den Àr i militÀrgrön med orangea detaljer och siffror.
HÀr Àr hela army green serie. MÄste ha 6900KG ocksÄ.
Ja den Àr i militÀrgrön med orangea detaljer och siffror.
HÀr Àr hela army green serie. MÄste ha 6900KG ocksÄ.
Imma bakom glaset. Orsak och lösning?