• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Blev förvÄnad över att hitta denna fortfarande. Passa pÄ.

Ja de fick in den igen. Bra pris!

@livinl0ud, de har Royal Navy frog ocksĂ„. 😎
 
Bra Àr den.

PXL_20210708_151517819.jpg
 
Tror det eller ej, idag pÄ min födelsedag kommer en avi till min brevlÄda som sÀger att paketet frÄn Japan finns hos Postombudet.
SjÀlvklart gick jag och hÀmtade ut klockorna.

Äntligen en Mudman med positiv display.

IMG_6459.JPG


Sen en ovanligare G-shock Mini, GMN-550-2BJR. Var lÀnge nyfiken pÄ en Mini och var tvungen att prova.
Synd att skicket var sÀmre Àn jag trodde, hade repor pÄ glaset och band och bezel var lite slitna.
Men det syns inte pÄ avstÄnd i alla fall. Men den mörkblÄa bezel och band plus en blÄ display Àr sÄ lÀcker.
( Man kan dock tro att bÄde band och bezel Àr svarta )

IMG_6460.JPG


JÀmförelse bild. BÄda sitter mycket bra pÄ mig. Nu ser den vita gigantisk ut pÄ fotot.

IMG_6462 2.JPG
 
Tror det eller ej, idag pÄ min födelsedag kommer en avi till min brevlÄda som sÀger att paketet frÄn Japan finns hos Postombudet.
SjÀlvklart gick jag och hÀmtade ut klockorna.

Äntligen en Mudman med positiv display.

IMG_6459.JPG


Sen en ovanligare G-shock Mini, GMN-550-2BJR. Var lÀnge nyfiken pÄ en Mini och var tvungen att prova.
Synd att skicket var sÀmre Àn jag trodde, hade repor pÄ glaset och band och bezel var lite slitna.
Men det syns inte pÄ avstÄnd i alla fall. Men den mörkblÄa bezel och band plus en blÄ display Àr sÄ lÀcker.
( Man kan dock tro att bÄde band och bezel Àr svarta )

IMG_6460.JPG


JÀmförelse bild. BÄda sitter mycket bra pÄ mig. Nu ser den vita gigantisk ut pÄ fotot.

IMG_6462 2.JPG

Verkligen stor skillnad i storlek. Kul att du fick hem dinkorna.
 
BestÀllde en ny klocka frÄn Tid & Doft. Det kom ingen original kartong. Blir första och sista gÄngen jag köper nÄgot dÀr.

Edit, klockan Àr smutsig. Antingen Àr den anvÀnd eller Àr den en skyltex.

Ska genast skriva till de och klaga.


IMG_6445.JPG


Band hÄllaren Àr smutsig. Syns inte jÀttebra pÄ fotot, men i verkligheten syns det bÀttre.

IMG_6455.JPG




IMG_6448.JPG


IMG_6447.JPG


IMG_6457.JPG

Uppdatering pÄ reklamationen hos Tid & doft. De bad om ursÀkt och frÄgade mig om jag vill behÄlla klockan och fÄ 300kr rabatt.
Valde att behÄlla klockan, dÄ jag ÀndÄ ska modda den med svarta bezel med orange text och svart armband.

Men efter sök hos KS verka det finnas fler personer med samma problem. Det verka som om de har satt detta i system och chansa
att man ÀndÄ vill behÄlla efter att ha erbjudit rabatt.

I mitt fall Àr det helt ok, dÄ klockan kostade 990kr och med 300kr rabatt blir det endast 690kr. ( ska ÀndÄ byta band och bezel pÄ den, men klart
att jag skulle ha föredragit att den skulle vara mint istÀllet )
 
Uppdatering pÄ reklamationen hos Tid & doft. De bad om ursÀkt och frÄgade mig om jag vill behÄlla klockan och fÄ 300kr rabatt.
Valde att behÄlla klockan, dÄ jag ÀndÄ ska modda den med svarta bezel med orange text och svart armband.

Men efter sök hos KS verka det finnas fler personer med samma problem. Det verka som om de har satt detta i system och chansa
att man ÀndÄ vill behÄlla efter att ha erbjudit rabatt.

I mitt fall Àr det helt ok, dÄ klockan kostade 990kr och med 300kr rabatt blir det endast 690kr. ( ska ÀndÄ byta band och bezel pÄ den, men klart
att jag skulle ha föredragit att den skulle vara mint istÀllet )

MÀrkligt företag. Men skönt att det ÀndÄ löste sig i slutÀndan.
 
@L&W Fick en faktura frÄn MyUS för att skicka ivÀg 1st klocka.

1625764758216.png


Sen kommer ju moms och avgifter. Blev nog dyrare Àn vad vi trodde.
 
  • Like
Reactions: L&W
Det blir iaf 2k billigare Ă€n att köpa frĂ„n elitetimepiece. 🙂
Ja, man ska alltid tĂ€nka frĂ„n den positiva sidan och sĂ„ slipper jag den fina förpackningen och figuren. 😆
Ska bli spÀnnande att se slutpriset sen. Men garanterat minst 1000kr billigare.
 
Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp