Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Men, jag dyker ju inteAlla borde ha en i samlingen
Inte jag hellerMen, jag dyker ju inte
Desk diving dÄ?Inte jag heller
Massvis! Det kÀnns tryggt med en G pÄ handledenDesk diving dÄ?
Den dÀr Àr ju löjligt lÀckerHands-On With The $8,000 Casio G-Shock MR-G Hana-Basara Watch, Inspired By Samurai Armor | aBlogtoWatch
The new G-Shock Hana Basara watch, released in 2021, with expert analysis, specs, photos, and price.www.ablogtowatch.com
Inte ens frÄn bryggan ???Men, jag dyker ju inte
Ăppna den och lĂ„t den torka ut ordentligt sĂ„ fĂ„r vi hĂ„lla tummarna att den inte totaldött...MĂ€rkte hemma att den var stĂ€ngt sĂ„ hĂ€r
KĂĂĂĂĂĂP som @roosterman hade sagt .Den dĂ€r Ă€r ju löjligt lĂ€cker
Eller sĂ„ köper @Derix den av dig efter att du provköpt denKĂĂĂĂĂĂP som @roosterman hade sagt .
Jag tÀnkte ocksÄ att det nog skulle dyka upp sÄ smÄningom, men nu har det gÄtt över fyra mÄnader...Det var samma visa för mig nÀr jag bestÀllde min rosa uppsÀttning men en dag trillade den ner i lÄdan utan att ens postmord noterat den som kommen till Sverige. Det tog ca tvÄ mÄnader.
Hahaha de blir inge av . Nu Àr det paus med G-Shock köp .Eller sÄ köper @Derix den av dig efter att du provköpt den
Ska du behÄlla nÄgon av dom eller Àr alla pÄ G ut??Hahaha de blir inge av . Nu Àr det paus med G-Shock köp .
Ja men nÄgon (1-2st) kommer jag definitivt att behÄlla men vet inte vilken/vilka Àn . Jepp den blev sÄld men nya Àgaren har inte hÀmtat ut den Àn .Ska du behÄlla nÄgon av dom eller Àr alla pÄ G ut??
MGn Àr sÄld nu vÀl?
Blir det flipp pÄ dom behÄller jag Mudmaster och blir det flipp pÄ Mudmaster behÄller jag min kÀraste Mudman .Det Àr nÄn djuping som sÀljer en Mudman (OWG-versionen) och en Rangeman pÄ Blocket just nu..
Casio G-Shock G-9300 Mudman sÀljes i Karlskoga - Blocket
Casio G-Shock GW-9400 Rangeman sÀljes i Karlskoga - Blocket
Luktar bedragare lÄng vÀg..Det Àr nÄn djuping som sÀljer en Mudman (OWG-versionen) och en Rangeman pÄ Blocket just nu..
Casio G-Shock G-9300 Mudman sÀljes i Karlskoga - Blocket
Casio G-Shock GW-9400 Rangeman sÀljes i Karlskoga - Blocket
Ja jag Ă€r ju lite undercover-kriminell . Ăr bara snabba cash som driver mig .Luktar bedragare lĂ„ng vĂ€g..
Det Ă€r sĂ„ jag gör med en del bilar istĂ€lletJa jag Ă€r ju lite undercover-kriminell . Ăr bara snabba cash som driver mig .
SÄja , visste att jag inte var ensam i bÄten .Det Àr sÄ jag gör med en del bilar istÀllet
SÄ jag kan köpa Ànnu fler klockor dÄ alltsÄ.....SÄja , visste att jag inte var ensam i bÄten .
Business som business sÄ lÀnge degen kommer in .SÄ jag kan köpa Ànnu fler klockor dÄ alltsÄ.....
Men oavsett vad nÄgon sÀger eller pÄstÄr, sÄ kommer jag ALDRIG sÀlja min mormor!!!Business som business sÄ lÀnge degen kommer in .
Det Àr kÀrlek de . Mycket Àr till salu men absolut inte allt .Men oavsett vad nÄgon sÀger eller pÄstÄr, sÄ kommer jag ALDRIG sÀlja min mormor!!!
Personligen gillar jag fyrkanterna mycket, men har Àven haft GW7900. Tycker inte att den Àr orimligt stor. Och har du en handled pÄ 18,5 Àr det nog inga som helst problem. Dessutom kul med mÄnfas och tidvattengrafJag skulle behöva lite hjÀlp av er G-shockveteraner.
NĂ€r en av grabbarna ryckte in i lumpen tog han min GW-M5610-1ER.
Kanonklocka; smidig med bra storlek och funktioner. Nackdelen tycker jag var att knapparna var lite för smÄ, sÄ nu funderar jag pÄ om jag ska köpa en ny GW-M5610-1ER eller byta till en GW-7900-1ER. BÄda har funktionerna jag vill ha, men 7900 Àr ju större och ffa avsevÀrt högre Àn 5610.
Vi har tyvÀrr ingen ÄterförsÀljare av G-shock i min del av landet. Ni som provat bÄda, vÀnjer man sig vid höjden? Min handled Àr 18,5 cm i omkrets och 57 mm bred. Tror ni 7900 blir för stor för en dylik handled?
Jag har runt 15,5-16cm och GW-7900 sitter jÀttebra pÄ mig, pga "vingarna" under bandhornen.Jag skulle behöva lite hjÀlp av er G-shockveteraner.
NĂ€r en av grabbarna ryckte in i lumpen tog han min GW-M5610-1ER.
Kanonklocka; smidig med bra storlek och funktioner. Nackdelen tycker jag var att knapparna var lite för smÄ, sÄ nu funderar jag pÄ om jag ska köpa en ny GW-M5610-1ER eller byta till en GW-7900-1ER. BÄda har funktionerna jag vill ha, men 7900 Àr ju större och ffa avsevÀrt högre Àn 5610.
Vi har tyvÀrr ingen ÄterförsÀljare av G-shock i min del av landet. Ni som provat bÄda, vÀnjer man sig vid höjden? Min handled Àr 18,5 cm i omkrets och 57 mm bred. Tror ni 7900 blir för stor för en dylik handled?