Finns mycket roliga moddelar till gshocks i Malaysia.Vet inte hur personen fick till det. Men hÀftig den ser ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Finns mycket roliga moddelar till gshocks i Malaysia.Vet inte hur personen fick till det. Men hÀftig den ser ut.
Den kommer att se bra ut med foxfire bezel. G-Shock texten Àr dock röd istÀllet för orange som pÄ bilden.Glömde ta en wrist shot.
Klockan Àr fin som den Àr, men jag tror att den kommer att bli Ànnu bÀttre i svart med orange text.
Bezel och band Àr pÄ vÀg frÄn Polen, hoppas dem kommer fram till nÀsta vecka.
Tack och lov att smutsen gick bort med lite tvÄl och vatten.
Ledljuset Àr i en fin gul fÀrg, tyvÀrr gÄr det inte att fÄ till en bra bild pÄ det.
Displayen Àr mer i orange i verkligheten och siffrorna Àr i spegelblanka silverfÀrg. Inte bÀsta lÀsbarhet, men sÄ cool den Àr.
Fick inspiration frÄn denna. ( bild lÄnat frÄn internet )
Jag vet, men sidotexten Àr i orange, sÄ jag tror att den kommer att passa Ànnu bÀttre.Den kommer att se bra ut med foxfire bezel. G-Shock texten Àr dock röd istÀllet för orange som pÄ bilden.
NÀe, gÄr lÄngsamt i för att dra ut pÄ detInte ens frÄn bryggan ???
OCH sÄ du ska ha en chans att se om det ligger nÄn sötvattenhaj och lurar???NÀe, gÄr lÄngsamt i för att dra ut pÄ det
Men ett "KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP" med stora bokstĂ€ver dĂ„??Synd man Ă€r begĂ„vad med smĂ„ handleder, fasen vad mudmastern Ă€r cool men pĂ„ tok för stor. Nu finns det för mĂ„nga G jag vill ha NEEEJ @roosterman det blir inget âköööööööpâ haha
NEJE hahaMen ett "KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP" med stora bokstĂ€ver dĂ„??
prova ggb-100 den Ă€r lite mindreSynd man Ă€r begĂ„vad med smĂ„ handleder, fasen vad mudmastern Ă€r cool men pĂ„ tok för stor. Nu finns det för mĂ„nga G jag vill ha NEEEJ @roosterman det blir inget âköööööööpâ haha
Jag har an hemma men den Àr paxad av en medlem .
Men f** dÄprova ggb-100 den Àr lite mindre
Sluta, annars Ă„ker jag och skrotar en saab
Vad köpte du istÀllet?Jag har an hemma men den Àr paxad av en medlem .
Tre âvanligaâ klockor för ovanlighetens skull .Vad köpte du istĂ€llet?
Du Ă€r alltid sĂ„ hemlighetsfull! Ge oss nĂ„gra ledtrĂ„darTre âvanligaâ klockor för ovanlighetens skull .
Haha inget mÀrkvÀrdigt eller exklusivt . Denna fick jag igÄr bling blingDu Àr alltid sÄ hemlighetsfull! Ge oss nÄgra ledtrÄdar
Haha inget mÀrkvÀrdigt eller exklusivt . Denna fick jag igÄr bling bling
VÀntar sedan in sÄdan Stainhart fast utan datum förstorningsglaset som kommer pÄ tisdag .
Och en Sjöö Sandström UTC Skydiver X med lÀnk och gummi .
Skaffa solglasögon đ¶.