• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Mudmaster pĂ„ idag igen 👊.
Kul kommentar jag fick av kusinen nĂ€r jag och familjen var och hĂ€lsa pĂ„ ”Kunde du inte skaffat en större klocka” 😳. P.S Kusinen Ă€r inte hunden pĂ„ bilden D.S 😎.
4B7811F1-4498-4E9A-8FF6-8930F028792C.jpeg
E757FB00-8622-4BA3-83F8-748084569036.jpeg
80361E59-D5B1-489F-8BA6-03F462FE31C0.jpeg
 
Mudmaster pĂ„ idag igen 👊.
Kul kommentar jag fick av kusinen nĂ€r jag och familjen var och hĂ€lsa pĂ„ ”Kunde du inte skaffat en större klocka” 😳. P.S Kusinen Ă€r inte hunden pĂ„ bilden D.S 😎.
4B7811F1-4498-4E9A-8FF6-8930F028792C.jpeg
E757FB00-8622-4BA3-83F8-748084569036.jpeg
80361E59-D5B1-489F-8BA6-03F462FE31C0.jpeg


Haha hÀrlig kommentar. SÄnt gör ju en glad. Fick faktiskt en liknande kommentar av min frus kompis nÀr jag hade min GWG 1000. "...SÄ stor klocka!" första hon sa liksom nÀr jag skjutsade henne.
 
Men om han har en mindre klocka eller Ă€nnu vĂ€rre, en Apple watch sĂ„ bevisar du bara din point! Han kommer skaffa en Mudmaster illa kvickt đŸ€Ł eller förmodligen montera ner en skolklocka och montera pĂ„ armen bara för att motbevisa dig 😝
Haha han kör med en Samsung Watch 46mm 😳 men sambon backa upp mig med att den Ă€r snygg och manlig 😎👊.
 
Senast Àndrad:
Försöker vara bÀttre pÄ att rotera klockorna.

IMG_6477.JPG

Det Àr det som Àr bra med flera klockor att man kan variera. Dels för olika situationer och klÀdsel, men ocksÄ för att man inte ska ledsna pÄ nÄgon!
UngefÀr som att det kÀnns roligt att klÀ upp sig i kostym och slips nÄn gÄng av och till, men om man alltid hade pÄ sig det sÄ tappar det lite av det roliga nÀr man vÀnjer sig, tÀnker jag.
 
Sugen pĂ„ att testa en GA-2100, gĂ€rna den rödađŸ„ł
TÀnkte kolla hÀr först innan jag klickar hem en ny.
Har du en över ? PMa! ;)

edit: Blev för otÄlig sÄ knappa hem en ny.
 
Senast Àndrad:
Det Àr det som Àr bra med flera klockor att man kan variera. Dels för olika situationer och klÀdsel, men ocksÄ för att man inte ska ledsna pÄ nÄgon!
UngefÀr som att det kÀnns roligt att klÀ upp sig i kostym och slips nÄn gÄng av och till, men om man alltid hade pÄ sig det sÄ tappar det lite av det roliga nÀr man vÀnjer sig, tÀnker jag.
Du slog huvudet pÄ spiken. :)
 
Tillbaka
Topp