• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Ute vid sommarstugan o ser om Àgorna.
Med alla semsterdagarna alldeles framför sig kÀnns det hÀrligt!
20210711_104416.jpg
 
Senast Àndrad:
God dagens pĂ„ er alla! 😊
Jobbet fortsÀtter med prylrensande.

Uppföljning:
En stor kom och letade efter den lilla kraken sen sĂ„ den blev rĂ€ddad. 😍

HĂ€r kan man hitta nĂ€stan allt. Vad sĂ€gs om en blodtrycksmĂ€tare med stetoskop? 😊
A20C1C62-4169-46FE-B778-867C0442ACA2.jpeg
87451359-EE41-4A1D-93E1-0FCD19855199.jpeg
ECD2330F-B83B-48D7-B795-190B308436BF.jpeg
4D410E0B-DDDD-4576-954A-0C131CE8EEDB.jpeg
Du har verkligen allt! 😂

Lade precis bud pĂ„ en stĂ„lisblaska till btw 😉😃

Titta vad fint Ă„rstidningen gjorde sig bland klockgrejorna đŸ‘đŸ„°

9D59035F-7372-4B9A-9BF5-50C345612CFF.jpeg
 
Tack! Vad kul! đŸ‘đŸ»đŸ˜Š
Snyggt pĂ„ vĂ€ggen dĂ€r! StĂ„lis vakar över dyrgriparna! 😍
Fick tummen ur och satte upp hyllorna igÄr!
Packade upp de sista kartongerna, sorterade och donade
 har ju bara bott hĂ€r sedan i februari đŸ˜źđŸ€Ł

Det ska stĂ„ ett litet skrivbord under dĂ€r sedan sĂ„ jag har nĂ„gonstans att sitta och pilla med grejerna ocksĂ„ 😃
 
Fick tummen ur och satte upp hyllorna igÄr!
Packade upp de sista kartongerna, sorterade och donade
 har ju bara bott hĂ€r sedan i februari đŸ˜źđŸ€Ł

Det ska stĂ„ ett litet skrivbord under dĂ€r sedan sĂ„ jag har nĂ„gonstans att sitta och pilla med grejerna ocksĂ„ 😃
LĂ„ter ju kanon! En dag hoppas jag att Ă€ven jag kan fixa sĂ„dĂ€r fint men har ”lite” att rensa först. 😂
 
Vem var det som köpte min vita stÄlismodd med 5035 modul?

Vet att jag frĂ„gat förut men minnet Ă€r sĂ€mst 😛😱
 
Cool. Har du nÄt fungerande Vectrex? Mitt har packat ihop.
TyvĂ€rr, hade ett men det stĂ„r hos en kompis numera. Gjorde mig av med en gigantisk samling tv-spel för nĂ„got Ă„r sedan. NĂ€stan alla RPG NTSC till PS1 och flera olika Game & Watch m.m. Ca 20 bananlĂ„dor med saker. Har en del kul kvar som fd uthyrnings NES och Sega i vĂ€skor med motiv och lite annat speciellt.😊

Inuti Pelicaset Ă€r det för övrigt 8 (edit 10) 😊 rejĂ€lt tilltagna platser sĂ„ Ă€ven de stora ska fĂ„ plats. 😊

27ED7390-3A85-4365-8EFA-00E198AE5603.jpeg
 
Senast Àndrad:
TyvĂ€rr, hade ett men det stĂ„r hos en kompis numera. Gjorde mig av med en gigantisk samling tv-spel för nĂ„got Ă„r sedan. NĂ€stan alla RPG NTSC till PS1 och flera olika Game & Watch m.m. Ca 20 bananlĂ„dor med saker. Har en del kul kvar som fd uthyrnings NES och Sega i vĂ€skor med motiv och lite annat speciellt.😊

Inuti Pelicaset Ă€r det för övrigt 8 (edit 10) 😊 rejĂ€lt tilltagna platser sĂ„ Ă€ven de stora ska fĂ„ plats. 😊

27ED7390-3A85-4365-8EFA-00E198AE5603.jpeg
Haha. Hade nÀstan blivit jobbigt om du hade en att sÀlja. Försöker ocksÄ dra ner pÄ prylar.

DÀremot ska jag försöka laga "mitt" Vectrex nÄgon gÄng (tillhör egentligen brorsan). Men den verkar svÄrmeckad.
 
Haha. Hade nÀstan blivit jobbigt om du hade en att sÀlja. Försöker ocksÄ dra ner pÄ prylar.

DÀremot ska jag försöka laga "mitt" Vectrex nÄgon gÄng (tillhör egentligen brorsan). Men den verkar svÄrmeckad.
Ha ha, det Ă€r inte lĂ€tt att dra ner nĂ€r det finns sĂ„ mkt fint och kul! 😊

Ja, det Ă€r nog inte helt lĂ€tt att meka med. Men hoppas du fĂ„r igĂ„ng det om du försöker. đŸ‘đŸ»đŸ˜Š
 
Tillbaka
Topp