Jag har en blÄ pÄvÀg frÄn amerikanska amazon, fÄr se om den hinner landa innan höstenRiktigt sugen pÄ denna. Var hittar man dom?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag har en blÄ pÄvÀg frÄn amerikanska amazon, fÄr se om den hinner landa innan höstenRiktigt sugen pÄ denna. Var hittar man dom?
Edit: jag var sÄ nyfiken att jag bestÀllde en, fast i en annan fÀrg.
Sökte hĂ€r pĂ„ KS men hittade inget. Ăr medveten om att det Ă€r ingen G-shocks men frĂ„gar Ă€ndĂ„ hĂ€r.
Ăr det nĂ„gon hĂ€r som har nĂ„gon av Casios A1000 modellerna hĂ€r? Vill höra lite Ă„sikter om klockan.
Modern fullmetall version av Casios gamla digitala klockor.
Ex bild frÄn internet:
Kolhydrater Àr viktigt nÀr man trÀnarMin unge tyckte att jag skulle Àta en liten kaka under trÀningspasset
Det Àr vÀl egentligen GPSfunktionen med bla backtrack som Àr lite kul/bra att anvÀnda om man ska vimsa ut sig i skogen eller sÄ.NÄgon som har testat och har Äsikter om GPR-B1000? Vettig och anvÀndbar?
GPR-B1000-1ER | G-SHOCK | Armbandsur | Produkter | CASIO (casio-europe.com)
Eller skall man gÄ pÄ nÄgon vanlig rangeman ist?
Tackar
Det Àr vÀl egentligen GPSfunktionen med bla backtrack som Àr lite kul/bra att anvÀnda om man ska vimsa ut sig i skogen eller sÄ.
Annars sÄ har bÄde gamla och nya flertalet samma funktioner.
Nya Àr en mysig liten heffaklump att bÀra. la upp bilder pÄ min i lördags senast.
@Agnbyâ , @Hans B 1955 bla kör/körde dom oxĂ„.
Du vet vad som vÀntade med den kommentaren.....
Har varit sugen pÄ den ett tag. Men den Àr stor. Men jag brukar ju vÀnja mig vid stora klockor lol
Kan ordna lite jÀmförelsebilder efter jobbet sen om du vill.NÄgon som har testat och har Äsikter om GPR-B1000? Vettig och anvÀndbar?
GPR-B1000-1ER | G-SHOCK | Armbandsur | Produkter | CASIO (casio-europe.com)
Eller skall man gÄ pÄ nÄgon vanlig rangeman ist?
Tackar
GÀrna!Kan ordna lite jÀmförelsebilder efter jobbet sen om du vill.
SÄ du ser lite storlek pÄ dom.
Har inte provtryckt den. Men de ska vÀl vara hyggligt vattentÀta va?
Verkar tÀt
Detta Àr ju nÀrmast unikt! Vilken duoLÀgger ut de hÀr i trÄden om nÄgon skulle vara intresserad av att ta över dem. BÄda Àr förstÄs original Porter, i perfekt skick och fullset med allt som hör till. SÀljs bara tillsammans.
SvÄrt att sÀtta pris pÄ dem i Sverige, men vÀlkommen med ett förslag om du Àr sugen pÄ att ha nÄt du blir rÀtt ensam om.