• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Är osĂ€ker pĂ„ om 5610 passar till den. ”Nautilus öronen” pĂ„ 5600 Ă€r lĂ€ngre Ă€n till exempel Gw 5000 (som har samma dimensioner som 5610?).
Om den passar Àr det ju kanon. MÄnga roliga fÀrger att vÀlja mellan som du skriver.
Det verkar ÀndÄ som att vissa g-5600 modeller passar och vissa inte. Tror det beror pÄ vilken modul den kör. Vad kör din?
Screenshot_Nova_Launcher_20180728-170654.png

Anus it is.
Tack för tipset. Hittade modellen dÀr.
Band och bezel Àr det som gÀller dÄ? Lite svÄrt att se vad som Àr vad nÀr det inte finns nÄgra tumnaglar.
(Pacparts tittade jag pÄ sist)

Edit : NÀrmare 500kr kostar kalaset inkl frakt. Hm.. Àr kanske lite dumsnÄl men ska nog fundera lite till.

Haha jag var inte ensam om att tycka det Àr svÄrt att hitta rÀtt pÄ watchtech. De mÄste fan ha bilde pÄ det dom sÀljer nÀr det finns flera olika till samma modell. Man fÄr vÀl typ jÀmföra artikelnummer mot andra sidor eller nÄt.

Beklagar! Den Àr ju inte bÀttre Àn nyare modeller pÄ nÄgot sÀtt heller. Jag skulle nog förlagt den till gömmorna och köpt nÄgon ny Square istÀllet :) dÀr finns ju reservdelar i överflöd

Ja tiden fÄr utvisa om jag hittar nÄt vettigt till den.
Kanske ska ha den som en smidig nattduksbordsklocka tills vidare. GÄr att fÀsta den med 3M. :)

NÄgra pund och mindre Àn en vecka för mig iaf :)

Tack, dÄ Àr det mycket billigare och smidigare Àn Watchtech...

AlltsÄ gÄr den att lita pÄ? Visserligen billigare men dom visar ju helt fel bilder. Tex gw-m5610-m4, den orangea squaren frÄn men in rescue serien , söker man pÄ den fÄr man upp en 6900 modell istÀllet. SÄg flera sÄdana fel. Jag skulle inte vÄgat trycka hem ngt om inte IAF ref och bild stÀmmer .
Screenshot_Brave_20180728-220212.png

Senast Àndrad:
Har till slut blivit en G-Shock Àgare! :) Inledde, efter mycket lÀsning pÄ forumet, med en GW-5000-1JF vilket kÀndes som ett stabilt val. InsÄg ocksÄ att man snabbt utvecklar ett beroende efter flera...

Bilagor

• IMG_2004.JPG
    IMG_2004.JPG
    150.6 KB · Visningar: 3
Tillbaka
Topp