Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jepp min kommer ut ikvÀll dock annat pris Àn den som sÄldes pÄ KS dÄ klockan Àr i nyskick . BestÀlld 27/6 i Är samt att det följer med Maharishi band och bezel som ocksÄ Àr i nyskick, ett svart band som Àr i fint skick samt bestÀllt en ny original bezel som skickas till köparen i efterhand nÀr jag fÄtt den. Original bandet Àr ocksÄ i nyskick.
Idag Àr en sÄdan dag . Börjar verkligen sina bland klockor hos mig .Nej, du SKA sÀlja den!
Jaja, ok: du har ju andra coola klockor.
Samma hÀr, har bara 18st G-shocks kvar...Idag Àr en sÄdan dag . Börjar verkligen sina bland klockor hos mig .
Hahaha âbaraâ 18 .Samma hĂ€r, har bara 18st G-shocks kvar...
Japp, har ju sĂ„lt bort en del senaste tiden...Hahaha âbaraâ 18 .
SÄg att du sÀljer de andra klockor du köpte nyligen ocksÄ. NÄgot nytt pÄ gÄng?Jepp min kommer ut ikvÀll dock annat pris Àn den som sÄldes pÄ KS dÄ klockan Àr i nyskick . BestÀlld 27/6 i Är samt att det följer med Maharishi band och bezel som ocksÄ Àr i nyskick, ett svart band som Àr i fint skick samt bestÀllt en ny original bezel som skickas till köparen i efterhand nÀr jag fÄtt den. Original bandet Àr ocksÄ i nyskick.
Har tagit mig ut för att skÄda pÄ lite fÄglar. Rangeman 9400 och Zeiss 8x42 fick följa med.
Efter ett tag lyckades jag hitta fÄglar.
Av de 18 hur mĂ„nga sparar du?Hahaha âbaraâ 18 .
Har du kÀkat svamp ?Av de 18 hur mÄnga sparar du?
Jag vet men ÀndÄ 18 kvar haha. Sinnes .Japp, har ju sÄlt bort en del senaste tiden...
Det Àr jobbigt att sÀlja...Jag vet men ÀndÄ 18 kvar haha. Sinnes .
Haha ja svamp Àr gott! Citerat fel person. SÄ klart var frÄgan till @Meraborsten.Har du kÀkat svamp ?
Det Ă€r @Meraborsten som har 18 Gâs och inte jag .
Pjuh blev lite orolig för dig dÀr ett tag .Haha ja svamp Àr gott! Citerat fel person. SÄ klart var frÄgan till @Meraborsten.
Just nu Àr försÀljningen pÄ paus, sÄ allt stannar tillsvidare. Har lite andra trevliga klockor förutom G-shocks ocksÄ.Haha ja svamp Àr gott! Citerat fel person. SÄ klart var frÄgan till @Meraborsten.
Idag Àr en sÄdan dag . Börjar verkligen sina bland klockor hos mig .
Hade bara 51st i morse nÀr jag rÀknade domSamma hÀr, har bara 18st G-shocks kvar...
Hahahah Àr du seriös ???????Hade bara 51st i morse nÀr jag rÀknade dom
Jag Àr alltid seriös, för det mestaHahahah Àr du seriös ???????
Hehe, oroa dig inte. Medan ni sÀljer av era Gs sÄ ökar det sakta hos mig. Hade 10st som mÄl men slutat med 30st istÀllet.Pjuh blev lite orolig för dig dÀr ett tag .
Hahaha inte dĂ„ligt med 51st Gâs alltsĂ„Jag Ă€r alltid seriös, för det mesta
Det Àr riktigt bra .Hehe, oroa dig inte. Medan ni sÀljer av era Gs sÄ ökar det sakta hos mig. Hade 10st som mÄl men slutat med 30st istÀllet.
Haha, tack . Ăr rĂ€tt nöjd med kollektionen so far och kĂ€nner inte att jag saknat nĂ„got mer. Det blir nog en paus för mig ocksĂ„ framöver.Det Ă€r riktigt bra .
Ja du har riktigt feta Gâs sĂ„ fullförstĂ„else att du Ă€r nöjd . NĂ€sta G röstar jag pĂ„ en MR-G .Haha, tack . Ăr rĂ€tt nöjd med kollektionen so far och kĂ€nner inte att jag saknat nĂ„got mer. Det blir nog en paus för mig ocksĂ„ framöver.
Denna kanske?Vart köper man nytt band till vintage G-shock. DW5700 Modul 691?
Tackar!Denna kanske?
Casio Replacement Band Watch Strap Resin Band Black for DW-5600C SWC-05 DW-5700 | eBay
DW-5700, DW-5700BBM, DW-5700C, DW-5700CMV. DW-5600, DW-5600C-1VUZ, DW-5600C-9CV. LÀnge des Ersatzbandes (C). Umfang mit ihrem Handgelenksumfang. Beispiel-Rechnung: Ersatzband 165 mm + UhrengehÀuse 40 mm = max.www.ebay.com
Ja! Vi behöver fler MR-Gâs i trĂ„denJa du har riktigt feta Gâs sĂ„ fullförstĂ„else att du Ă€r nöjd . NĂ€sta G röstar jag pĂ„ en MR-G .