• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

.
Har varit ute och gÄtt och sprungit, och hade dÄ pÄ mig G-squaden. Den och Rangeman Àr förtrÀffliga klockor men de Àr stora. Om man Àr ute efter bekvÀma klockor att bÀra Àr 5610an och M100SB perfekta. De Àr inte bara lÀttare utan sitter bÀttre pÄ handleden med det kortare avstÄndet mellan skÀnklarna. M100SB pÄ bilden har dock nackdelen att siffrorna Àr pÄ tok för smÄ att avlÀsa nÀr man ska kolla mellantider under löpning. Dock Àr det nog den snyggaste av mina G-shocks.

20210716_183455.jpg

Det Àr en vÀldigt trevlig modell. NÀtt. Har haft föregÄngaren till den.

Har varit ute och gÄtt och sprungit, och hade dÄ pÄ mig G-squaden. Den och Rangeman Àr förtrÀffliga klockor men de Àr stora. Om man Àr ute efter bekvÀma klockor att bÀra Àr 5610an och M100SB perfekta. De Àr inte bara lÀttare utan sitter bÀttre pÄ handleden med det kortare avstÄndet mellan skÀnklarna. M100SB pÄ bilden har dock nackdelen att siffrorna Àr pÄ tok för smÄ att avlÀsa nÀr man ska kolla mellantider under löpning. Dock Àr det nog den snyggaste av mina G-shocks.

20210716_183455.jpg
Nu Àr ju inte jag den springande typen, men har du kikat pÄ lill-squaden, GBD-100? Den Àr ju betydligt mindre Àn GBD-H1000.
För visst Ă€r det vĂ€l den du kör med? 🙂
IMG_20210715_054343.jpg

Jo jag har GBD-H1000. Den i svartröd
HĂ€r Ă€r nĂ„gra jĂ€mförelsebilder pĂ„ stor o liten🙂 Lillen har inte pulsmĂ€tare eller GPS som stor, men en massa andra liknade funktioner.
IMG_20210716_200319.jpg

Bilagor

• IMG_20210716_200434.jpg
    IMG_20210716_200434.jpg
    919.5 KB · Visningar: 1
  • IMG_20210716_200403.jpg
    IMG_20210716_200403.jpg
    726.7 KB · Visningar: 2
  • IMG_20210716_200345.jpg
    IMG_20210716_200345.jpg
    936.8 KB · Visningar: 3
Inte jag, men vad trevligt att se dig sötsnoken😁
Allt bra i vĂ€rmen? 😉
Hahaha men sockerblommshummlan dĂ„ 😍 Jag har saknat dig oxĂ„ haha. JodĂ„ det Ă€r bra, enormt mycket arbete men ett fyratimmarspass imorgon sen Ă€r det semester. Sitter och hoppas pĂ„ att nĂ„gon ska köpa en GW-M5610U och sedan komma pĂ„ att dem inte vill ha den sĂ„ jag kan köpa den haha
SjÀlv dÄ?

Hahaha men sockerblommshummlan dĂ„ 😍 Jag har saknat dig oxĂ„ haha. JodĂ„ det Ă€r bra, enormt mycket arbete men ett fyratimmarssittning imorgon sen Ă€r det semester. Sitter och hoppas pĂ„ att nĂ„gon ska köpa en GW-M5610U och sedan komma pĂ„ att dem inte vill ha den sĂ„ jag kan köpa den haha
Avslutade sista dagen innan semester idag med ett par timmars övertid... Men va fasen, nu Ă€r man ju iaf ledig nĂ„gra dagar innan det Ă€r dags att bryta semestern igen😁
Gillar din taktik med 5610UđŸ€Ł

Avslutade sista dagen innan semester idag med ett par timmars övertid... Men va fasen, nu Ă€r man ju iaf ledig nĂ„gra dagar innan det Ă€r dags att bryta semestern igen😁
Gillar din taktik med 5610UđŸ€Ł
Man fĂ„r inte va dum, dĂ„ kan man ju bli rekryterad som politiker đŸ€Ł
NÀ men tycker det Àr dumt att ens fundera pÄ att bestÀlla frÄn utlandet dÄ den bör hamna i Sverige snart oxÄ sen Àr jag egentligen inte sugen pÄ att betala fullpris för den heller faktiskt.
eller sÄ blir det att jag letar upp en gwb5600 med positiv display.

du som har tretioelva Gs kanske vet om det finns lika mycket ”mod”-klĂ€der till 5610 som till 5600? (Bör ju vara exakt samma till 5610-1er och 5610u?)

Man fĂ„r inte va dum, dĂ„ kan man ju bli rekryterad som politiker đŸ€Ł
NÀ men tycker det Àr dumt att ens fundera pÄ att bestÀlla frÄn utlandet dÄ den bör hamna i Sverige snart oxÄ sen Àr jag egentligen inte sugen pÄ att betala fullpris för den heller faktiskt.
eller sÄ blir det att jag letar upp en gwb5600 med positiv display.

du som har tretioelva Gs kanske vet om det finns lika mycket ”mod”-klĂ€der till 5610 som till 5600? (Bör ju vara exakt samma till 5610-1er och 5610u?)
Det finns en hel del kul grejer Ă€ven till 5610orna 😃
Ebay is your friend😉
Sök pÄ 5610 bezel sÄ poppar det upp mÄnga förslag.

Tillbaka
Topp