Han Àr bortrest ska frÄga honom nÀr han kommer tillbakaFrÄga @yonsson snÀllt om han kan byta namn pÄ denna till officiella g-shocktrÄden, vilket det redan Àr iofs. Den andra kÀnns mer tillÀgnad övriga Casio.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Han Àr bortrest ska frÄga honom nÀr han kommer tillbakaFrÄga @yonsson snÀllt om han kan byta namn pÄ denna till officiella g-shocktrÄden, vilket det redan Àr iofs. Den andra kÀnns mer tillÀgnad övriga Casio.
Fixat.FrÄga @yonsson snÀllt om han kan byta namn pÄ denna till officiella g-shocktrÄden, vilket det redan Àr iofs. Den andra kÀnns mer tillÀgnad övriga Casio.
SÄ vad du sÀger Àr att jag mÄste köpa en Rabgeman ocksÄ...För nÀrvarande har jag tre st. G's.. Efter att ha jÀmfört mudmaster med rangeman, kan jag konstatera att om jag blev tvungen att bara ha en av de tvÄ, skulle det utan tvekan bli rangeman.
Nöjd?Finally! Froggie Friday!
Japp, mycket.
SÀger bara att jag saknar min rangeman hela tiden nÀr jag Àr ute i skÀrgÄrden med endast mudmaster och rolex 114060..SÄ vad du sÀger Àr att jag mÄste köpa en Rabgeman ocksÄ...
Frogmaster?Finally! Froggie Friday!
Frogmaster?
Helt plötsligt har jag 4
VarsĂ„god: http://www.g-shock.eu/se/klockor/classic/gst-w110d-1aer/Ăr sugen pĂ„ en g-steel som jag fattat finns det vissa med Radiosignalmottagning, nĂ€r jag försöker lĂ€sa mig till vilken som Ă€r vilken blir jag inte klokare.
Jag hade en GW-6900 förut som jag köpte pÄ Ebay. Han jag köpte av hade dÀremot bytt ut bandet till ett GW-5000-band. Detta band var mycket behagligt - matt i fÀrgen och sÄg allmÀnt bÀttre ut.
Jag har nu införskaffat mig en G6900 och undrar om bandet som sitter pÄ GW-5000 Àr samma band som sitter Àven pÄ t ex 5600? Jag vill köpa ett sÄnt pÄ Ebay nÀmligen men vill utöka mina chanser att hitta ett identiskt band.
Bandet pÄ en GW-5000 Àr inte likadant som pÄ en DW-5600. PÄ GW-5000 Àr bandet "mjukare". Som silikon. I allafall sÄ Àr det sÄ pÄ mina klockor.Jag hade en GW-6900 förut som jag köpte pÄ Ebay. Han jag köpte av hade dÀremot bytt ut bandet till ett GW-5000-band. Detta band var mycket behagligt - matt i fÀrgen och sÄg allmÀnt bÀttre ut.
Jag har nu införskaffat mig en G6900 och undrar om bandet som sitter pÄ GW-5000 Àr samma band som sitter Àven pÄ t ex 5600? Jag vill köpa ett sÄnt pÄ Ebay nÀmligen men vill utöka mina chanser att hitta ett identiskt band.