Gold kingShadow-king![]()
![]()

Varje gÄng jag ser den tÀnker jag att den kunde ha varit min.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Gold kingShadow-king![]()
![]()
Riktigt snygg!Shadow-king![]()
![]()
Ja jÀklar, men ÀndÄ glad att jag ovetandes lyckades plocka denGold king
Varje gÄng jag ser den tÀnker jag att den kunde ha varit min.![]()
Mmm, gillar den. Den fick en bezel frÄn en SLG för att fÄ den guldbruna fÀrgen pÄ knapparna oxÄRiktigt snygg!
VÀnta nu - den hÀr historian har jag nog missat?!Gold king
Varje gÄng jag ser den tÀnker jag att den kunde ha varit min.![]()
Vi hade ovetandes om varandra skickat till sÀljaren om han kunde/ville skicka till Sverige..VÀnta nu - den hÀr historian har jag nog missat?!![]()
Bukten eller C24?Vi hade ovetandes om varandra skickat till sÀljaren om han kunde/ville skicka till Sverige..
Jag vet inte vilka svar @L&W fick, men han svarade mig att han skulle lÀgga till Sverige som fraktalternativ, och nÀr han gjorde det knep jag den![]()
Bukten frÄn FrönkriköBukten eller C24?
Han sa han blandat ihop oss.Vi hade ovetandes om varandra skickat till sÀljaren om han kunde/ville skicka till Sverige..
Jag vet inte vilka svar @L&W fick, men han svarade mig att han skulle lÀgga till Sverige som fraktalternativ, och nÀr han gjorde det knep jag den![]()
Du vet iaf att den hamnade i goda hÀnder och ska den nÄgon gÄng sÀljas sÄ lovar jag första tjingHan sa han blandat ihop oss.
![]()
Den har absolut hamnat i goda hÀnder!Du vet iaf att den hamnade i goda hÀnder och ska den nÄgon gÄng sÀljas sÄ lovar jag första tjing![]()
NÄgon besviken köpare fick en G-Shock istÀllet..Kul frÄn FB.
![]()
Den hÀr
Alla grodor Àr svÄra att fÄ tag i nuDen hÀrbörjar bli rÀtt svÄrt att fÄ tag pÄ nu. Köpte precis nya klÀder till min.
![]()
Köp köp köp!!!
Kul frÄn FB.
![]()
Bara att klippa den. Grymt pris!
Just tried it on once. Like new.Man fÄr la hoppas att den var oanvÀnd iaf![]()
Köp köp köp!!!![]()
Fortfarande lite osÀker pÄ den negativa displayen. FÄr Àgna kvÀllen Ät YoutubandeBara att klippa den. Grymt pris!
Tycker den negativa displayen passar grymt bra dĂ„ hela klockan skriker "stealth". Inget att fundera pĂ„...KĂP!Fortfarande lite osĂ€ker pĂ„ den negativa displayen. FĂ„r Ă€gna kvĂ€llen Ă„t Youtubande![]()