VÀlkommen vÀlkommen i vÀrmenKors i taket! Trodde inte denna dag skulle komma men Stefan S har blivit med G-Shock
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
VÀlkommen vÀlkommen i vÀrmenKors i taket! Trodde inte denna dag skulle komma men Stefan S har blivit med G-Shock
Klockan Àr ju riktigt nice! Perfekt storlek, sÄ som de borde ha varit redan frÄn början.Fick precis hem denna. AssÄ DHL express frÄn Spanien gick verkligen superfort.
Dock funderar jag pÄ en catch and release dÄ dom smÄ inverterade displayerna Àr sÄ svÄra att lÀsa. Alltid haft svÄrt för dessa inverterade...
Ja den sitter iofs jÀvligt bra.Klockan Àr ju riktigt nice! Perfekt storlek, sÄ som de borde ha varit redan frÄn början.
Synd pÄ minidisplayerna. StÄr det nÄt vettigt i dem dÄ?
Mycket nöjd . Att den Àr i absolut nyskick gör ju inte saken sÀmre!Tack sjÀlv, hoppas du gillar den
Jag tror nog att intresset för MM Àr ganska stort, beroende pÄ modell och vilken förvÀntan du har pÄ priset. Fördelen med att sÀlja hÀr Àr att du slipper BlocketHur Àr trycket pÄ Mudmaster? VÀrt att lÀgga ut hÀr eller ska man ta blocket?
Det Àr nog rÀtt bra snurr pÄ dom som kommer ut. Börja hÀr pÄ KS (det Àr kostar ju inget) och skulle det mot förmodan inte funka sÄ kan du ju testa vidare pÄ BlocketHur Àr trycket pÄ Mudmaster? VÀrt att lÀgga ut hÀr eller ska man ta blocket?
Jag tror nog att intresset för MM Àr ganska stort, beroende pÄ modell och vilken förvÀntan du har pÄ priset. Fördelen med att sÀlja hÀr Àr att du slipper Blocket
Ha ha! Jag köper den för 1500kr!GWG-1000-1A3ER.
1500:-?
Om priset och skicket Àr det rÀtta sÄ Àr den nog intressant för mÄnga. 1500 Àr för litet dock. SÄvida den inte Àr vÀldigt sliten...GWG-1000-1A3ER.
1500:-?
NÀ den Àr i kanonskick! Den saknar burk baraOm priset och skicket Àr det rÀtta sÄ Àr den nog intressant för mÄnga. 1500 Àr för litet dock. SÄvida den inte Àr vÀldigt sliten...
NÄgonstans mellan 2.500-3.000 ska du vÀl ÀndÄ kunna hamna, beroende pÄ hur en köpare vÀrderar boxen.NÀ den Àr i kanonskick! Den saknar burk bara
Det lÄter rimligt.NÄgonstans mellan 2.500-3.000 ska du vÀl ÀndÄ kunna hamna, beroende pÄ hur en köpare vÀrderar boxen.
Hehe, ja jag Àr vÀldigt försiktig nÀr jag köper nya utifall nÄgot inte passar mig sÄ nÀsta köpare ocksÄ fÄr dem som nyskick. Va bra att du gillar den, den Àr cool!Mycket nöjd . Att den Àr i absolut nyskick gör ju inte saken sÀmre!
Saftigt pris ja. Det var iof förvÀntad att svenska priset blir högt. BÀttre pris i Tyskland.CF finns nu hos Klockia. Dock lite saftigt pris .
Det var absolut ett mer vettigt pris för den . AllikeStore eller?Saftigt pris ja. Det var iof förvÀntad att svenska priset blir högt. BÀttre pris i Tyskland.
Nej, det var frÄn Ella. Men euro versionen kommer i vanliga plÄtburken Àn Master of G lÄdan som vÄran kom i.Det var absolut ett mer vettigt pris för den . AllikeStore eller?
Aldrig hört talas om den butiken sÄ tack för info . JasÄ det Àr lite trÄkigt dÄ lÄdan kÀnns lite mer exklusiv Àn burken hehe.Nej, det var frÄn Ella. Men euro versionen kommer i vanliga plÄtburken Àn Master of G lÄdan som vÄran kom i.
Casio Uhren fĂŒr Herren - G-Shock - GWF-A1000XC-1AER online kaufen
GWF-A1000XC-1AER GehÀusematerial: Karbon Abmessungen: 56,7mm x 53,3mm x 19,7mm Bandmaterial: Resingliederarmband mit Karbon Bandfarbe: schwarz Zifferblattfarbe: schwarz Glasart: Saphirglas Uhrwerk: Solar Wasserdichte: 20 Barwww.ella-juwelen.de