Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Du har fÄtt mig nyfiken pÄ kingen, en modell som jag aldrig förut har tittat nÀrmare pÄ. Vad tycker du om den? Storlek, funktioner, kÀnsla?Lakrits-kungen.
Den Àr trots sin storlek vÀldigt bekvÀm att bÀraDu har fÄtt mig nyfiken pÄ kingen, en modell som jag aldrig förut har tittat nÀrmare pÄ. Vad tycker du om den? Storlek, funktioner, kÀnsla?
Det Àr storleken jag funderar lite pÄ, samtidigt har jag bÄde Frogman och GWG-1000 vilka jag tycker funkar.Den Àr trots sin storlek vÀldigt bekvÀm att bÀra
FuntinsmÀssigt Àr den ungefÀr som en GW-M5610, alltsÄ rÀtt basic men med allt du egentligen behöver
Du har fÄtt mig nyfiken pÄ kingen, en modell som jag aldrig förut har tittat nÀrmare pÄ. Vad tycker du om den? Storlek, funktioner, kÀnsla?
Det Àr storleken jag funderar lite pÄ, samtidigt har jag bÄde Frogman och GWG-1000 vilka jag tycker funkar.
Det Àr bland annat det som gör den sÄ tilltalande tror jag, att den Àr brutal! Vi har ungefÀr samma mÄtt pÄ handleden sÄ dÄ lÀr den sitta bra, stor men bra. Hade varit kul att testa!Den Àr brutal pÄ alla vis. SÄklart, stor Àr den men Àr en av de bekvÀmaste klockor jag har (pÄ 16,5cm handled).
HÀrligt bullig och bulkig. Tycker inte man ska vara rÀdd för mÄtten enligt spec, de sÀger inte sÄ mkt om hur klockan upplevs pÄ armen.
Funktioner = standard plus extra tidszon.
Det dÀr ser ju skitbra utOm du tycker GWG 1000 och Frogman funkar, kommer King ocksÄ att funka tror jag.
Displayen pÄ King Àr rÀtt litet sÄ det i sig gör att klockan inte ser sÄ överdrivet stor ut.
Ska sÀgas att pÄ nÀra hÄll och pÄ bild ser King rÀtt stor ut men pÄ avstÄnd tycker jag inte alls att den sticker ut pÄ nÄgot vis. NÀstan som en lite bulligare square.
HÀr, pÄ lite avstÄnd.
Tycker du att frogman och mudmaster funkar pÄ dig och funkar kingen ocksÄ. Den Àr bekvÀmare att bÀra dÄ den vÀger bara ca 80 gram. Finns nÄgra roliga varianter av den ocksÄ.Det Àr storleken jag funderar lite pÄ, samtidigt har jag bÄde Frogman och GWG-1000 vilka jag tycker funkar.
Det dÀr ser ju skitbra ut
Absolut grym modell, som sagt helt förbisedd av mig tidigare. Schyssta detaljer, bara skruven pÄ spÀnnet dÀr fÄr mig att vilja köpa. Den med positiv display Àr den som lockar mig mest, grym fÀrgsÀttning!Ja, den Àr perfekt pÄ mÄnga vis.
Definitivt en underskattad modell.
Dubbla lager resin, mudresist, dubbla glas, feta knappskydd, dubbel uppsÀttning Alpha-Gel inne i klockan för extra stötskydd, feta philipsskruvar pÄ spÀnnet.
Den helsvarta jag har heter GX-56 BB. Den sÀljs i Sverige och kostar runt 1650-1700 spÀnn.
Den andra jag har med positiv display Àr som sagt jdm och sÀljs bara i Japan eller nÄn KS'are som tröttnat.
Den kostar ungefÀr lika mkt (ex moms etc) och har dessutom radiosynk om det Àr viktigt.
Absolut grym modell, som sagt helt förbisedd av mig tidigare. Schyssta detaljer, bara skruven pÄ spÀnnet dÀr fÄr mig att vilja köpa. Den med positiv display Àr den som lockar mig mest, grym fÀrgsÀttning!
Ser att Àven den svarta gÄr att fÄ tag pÄ med MB6 om man bestÀller frÄn Japan.
Den svarta med MB6 finns att köpa i Europa.Absolut grym modell, som sagt helt förbisedd av mig tidigare. Schyssta detaljer, bara skruven pÄ spÀnnet dÀr fÄr mig att vilja köpa. Den med positiv display Àr den som lockar mig mest, grym fÀrgsÀttning!
Se pÄ fan, bra pris ocksÄ!Den svarta med MB6 finns att köpa i Europa.
G-Shock Casio buy watches - New Casio G-Shock online - Relojesdemoda
Casio G-Shock |Official Casio G-Shock watches distributor in Valencia, online sale at relojesdemoda.comwww.relojesdemoda.com
Japp. Tycker dock GX-56 Àr lite mer clean utan extra text. Den var bland den första G-Shock jag har köpt.Se pÄ fan, bra pris ocksÄ!
Den svarta med MB6 finns att köpa i Europa.
G-Shock Casio buy watches - New Casio G-Shock online - Relojesdemoda
Casio G-Shock |Official Casio G-Shock watches distributor in Valencia, online sale at relojesdemoda.comwww.relojesdemoda.com
Man vill ju ha bÄde en funktionell och en coolHehe, den gick under min radar vÀldigt lÀnge ocksÄ. Jag Àr alltid sÄ sen pÄ bollen.
Fina detaljer pÄ den. Inte minst snygg design. Titta bara pÄ knappskyddens vackra och estetiska krökningar!
Ja den svarta med radiosynk finns som jdm.
Den positiva tycker jag Àr snyggast och mest mÄngsidig. Den helsvarta Àr "bara" cool. ^^
Ja.. Du vet vad som vÀntade bakom hörnet...Se pÄ fan, bra pris ocksÄ!
Alltid bra stöd hÀr i trÄdenJa.. Du vet vad som vÀntade bakom hörnet...
KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP
Denna king e ju riktigt ball ocksÄ!Absolut grym modell, som sagt helt förbisedd av mig tidigare. Schyssta detaljer, bara skruven pÄ spÀnnet dÀr fÄr mig att vilja köpa. Den med positiv display Àr den som lockar mig mest, grym fÀrgsÀttning!
SjÀlvklart !!Alltid bra stöd hÀr i trÄden
@Lord_tito88
NÀr du kommit tillrÀckligt lÄngt i dejtandet sÄ fÄr ge henne en sÄn hÀr sÄ hon kan matcha din Gwg och dina string