Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Var nĂ€ra att slĂ„ till pĂ„ en sĂ„n men kom inte riktigt överens med mönstret pĂ„ klockan..Ăr det nĂ„n pĂ„ forat som har en sĂ„n hĂ€r?
Den har jag ocksÄ spanat inVar nÀra att slÄ till pÄ en sÄn men kom inte riktigt överens med mönstret pÄ klockan..
Har du kollat in pÄ denna?
Jag vet en som har en sÄn bezel pÄ sin KingVar nÀra att slÄ till pÄ en sÄn men kom inte riktigt överens med mönstret pÄ klockan..
Har du kollat in pÄ denna?
Den passar bra till gold king.Jag vet en som har en sÄn bezel pÄ sin King
Kul grej! Jag valde den med positiv display. Det blir ett köp av den som vinner va?Nu kör vi en liten omröstning! Vilken King frÄn Bukten Àr King? VÀlj en reaktion pÄ inlÀgget enligt följande:
- GX-56SGZ-2JR (blÄ)
- GXW-556-1BJF (svart med positiv display)
- GXW-56-1AJF (svart/röd)
KÀnns lite som att @Derix vill kunna skylla pÄ oss andra nÀr han blir "tvungen" att införskaffa en King.Kul grej! Jag valde den med positiv display. Det blir ett köp av den som vinner va?
Det blir ett köp, absolut. Men jag vÄgar inte lÄta er bestÀmma heltKul grej! Jag valde den med positiv display. Det blir ett köp av den som vinner va?
För mig sÄ lutar det Ät den blÄa men omröstningen sÀger nÄt annatKÀnns lite som att @Derix vill kunna skylla pÄ oss andra nÀr han blir "tvungen" att införskaffa en King.
Stod mellan blÄ eller positiv hÀrifrÄn
Den positiva displayen Àr mycket mycket lÀttare att lÀsa av, och enligt mig snyggare dessutom. Den har ocksÄ mb6 vilket kommer fungera galant i SmÄlandFör mig sÄ lutar det Ät den blÄa men omröstningen sÀger nÄt annat
Den blÄ ihop med den positiva skÀrmen. Det vore nÄt det!Den positiva displayen Àr mycket mycket lÀttare att lÀsa av, och enligt mig snyggare dessutom. Den har ocksÄ mb6 vilket kommer fungera galant i SmÄland
Nu kör vi en liten omröstning! Vilken King frÄn Bukten Àr King? VÀlj en reaktion pÄ inlÀgget enligt följande:
- GX-56SGZ-2JR (blÄ)
Sitter kanon.50mm skojar man inte bort, men jag tycker det funkar!
TackarSitter kanon.
BlÄ blÄ blÄ!!!För mig sÄ lutar det Ät den blÄa men omröstningen sÀger nÄt annat
Positiv, positiv, positivNu kör vi en liten omröstning! Vilken King frÄn Bukten Àr King? VÀlj en reaktion pÄ inlÀgget enligt följande:
- GX-56SGZ-2JR (blÄ)
Jaha gÀnget... Dagen har kommit....
Vet inte om jag ska beklaga eller vad...
Men tydligen har jag trakasserat KS med 4500 registrerade inlÀgg i och med detta inlÀgg..
SÄ jag tÀnkte att jag kastar in en samlingsbild dÀr dom flesta Àr med, tagen nu i eftermiddags
Och NEJ, jag synkade INTE alla ca 50 bara för fotot. Kolla inte sÄ nÀra sÄ syns det inte
Om det Àr den blÄa du vill ha sÄ KBK!Tack för allas input. Snart blir det en ny omröstning dÀr endast den blÄa finns med..
Jag minns tillbaka till mina ungdoms dagar nÀr vi bestÀmde oss för att mÄla en hall utan fönster i kornblÄtt. Vi tyckte det var en riktigt bra idé men i praktiken, nja. Lycka till!Tack för allas input. Snart blir det en ny omröstning dÀr endast den blÄa finns med..