• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

roosterman

G-shock
2-Faktor
Tack för allas input. Snart blir det en ny omröstning dÀr endast den blÄa finns med.. :rolleyes:
BDB95122-614C-4C9D-8C70-496D234C5268.jpeg
Jag tycker minsann du Àr vÀrd ett:

KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP😁
 

dragonhf

Rolex
Äntligen kommer klockan frĂ„n USA, anvĂ€nde tjĂ€nsten hos MyUS. Betalade för extra packning, men fick
inte det ÀndÄ. MyUS satte bara en ny "shipping label" över den gamla bara.
Vet inte om det Àr Reeds fel eller MyUS, klockan saknar den svarta skumgummi som ska ligga i plÄtburken.
Fanns ingen plast runt spÀnnet och klockan lÄg utan för den vita "tyg" pÄsen.
SjÀlva klockan Àr i fin skick i alla fall. Klockans fÀrger Àr Ànnu finare "in real".
Är nöjd med köpet.:D

IMG_6510.jpg


IMG_6511.jpg


IMG_6512.JPG



IMG_6513.JPG


IMG_6514.JPG


IMG_6515.JPG
 
Senast Àndrad:

L&W

Vacheron
2-Faktor
Äntligen kommer klockan frĂ„n USA, anvĂ€nde tjĂ€nsten hos MyUS. Betalade för extra packning, men fick
inte det ÀndÄ.
Vet inte om det Àr Reeds fel eller MyUS, klockan saknar den svarta skumgummi som ska ligga i plÄtburken.
Fanns ingen plast runt spÀnnet och klockan lÄg utan för den vita "tyg" pÄsen.
SjÀlva klockan Àr i fin skick i alla fall. Klockans fÀrger Àr Ànnu finare "in real".
Är nöjd med köpet.:D

IMG_6510.jpg


IMG_6511.jpg


IMG_6512.JPG



IMG_6513.JPG


IMG_6514.JPG


IMG_6515.JPG
Det ser inte ut som det saknas nÄgot i förpackningen.
Kolla Random Robs unboxing video
 

dragonhf

Rolex
Det ser inte ut som det saknas nÄgot i förpackningen.
Kolla Random Robs unboxing video
Tack. DÄ Àr det nog Casio som har snÄlat och slutat med skumgummit. Klockan lÄg utanför den vita pÄsen, sÄ dÀrför misstÀnkte jag att nÄgon hade
öppnat och kanske glömt att lÀgga tillbaka den.
 
Senast Àndrad:

CSchultz

Breitling
Har en G-Shock DW5600BB som mestadels anvÀnds som trÀningsklocka, men som jag nu tÀnkte skulle fÄ extraknÀcka pÄ utlandsresa med lite snorkling och annat kul. Dock sugen pÄ att byta "bandet" till nÄgon annan fÀrg, men jag hittar noll och ingenting nÀr jag googlar utöver aliexpress. Finns det ingenting i Europa?

Behöver inte vara original och Àr inte ute efter nato/adapters utan bara annan fÀrg pÄ "resin"bandet - nÄgon som har tips? Kanske finns andra modeller av gshock som har samma band?
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
Har en G-Shock DW5600BB som mestadels anvÀnds som trÀningsklocka, men som jag nu tÀnkte skulle fÄ extraknÀcka pÄ utlandsresa med lite snorkling och annat kul. Dock sugen pÄ att byta "bandet" till nÄgon annan fÀrg, men jag hittar noll och ingenting nÀr jag googlar utöver aliexpress. Finns det ingenting i Europa?

Behöver inte vara original och Àr inte ute efter nato/adapters utan bara annan fÀrg pÄ "resin"bandet - nÄgon som har tips? Kanske finns andra modeller av gshock som har samma band?
Kolla den hĂ€r sĂ€ljaren pĂ„ Ebay🙂
 
Topp