Jag tycker minsann du Àr vÀrd ett:Tack för allas input. Snart blir det en ny omröstning dÀr endast den blÄa finns med..
KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag tycker minsann du Àr vÀrd ett:Tack för allas input. Snart blir det en ny omröstning dÀr endast den blÄa finns med..
Det ser inte ut som det saknas nĂ„got i förpackningen.Ăntligen kommer klockan frĂ„n USA, anvĂ€nde tjĂ€nsten hos MyUS. Betalade för extra packning, men fick
inte det ÀndÄ.
Vet inte om det Àr Reeds fel eller MyUS, klockan saknar den svarta skumgummi som ska ligga i plÄtburken.
Fanns ingen plast runt spÀnnet och klockan lÄg utan för den vita "tyg" pÄsen.
SjÀlva klockan Àr i fin skick i alla fall. Klockans fÀrger Àr Ànnu finare "in real".
Ăr nöjd med köpet.
Tack. DÄ Àr det nog Casio som har snÄlat och slutat med skumgummit. Klockan lÄg utanför den vita pÄsen, sÄ dÀrför misstÀnkte jag att nÄgon hadeDet ser inte ut som det saknas nÄgot i förpackningen.
Kolla Random Robs unboxing video
MÄnga sköna fyrkanter hos lucalbert:Tips pÄ bra insta-konton om man vill frossa i G-shocks? Casios egna kÀndes lite sömnigt.
Den var riktigt hÀrlig med snygg fÀrgsÀttning! IngÄr den i din samling?En militÀr king.
Tack! Det Àr den GXW-56KG. Riktig hÀftig modell. Och ja, den ingÄr i min samling.Den var riktigt hÀrlig med snygg fÀrgsÀttning! IngÄr den i din samling?
Kolla den hÀr sÀljaren pÄ EbayHar en G-Shock DW5600BB som mestadels anvÀnds som trÀningsklocka, men som jag nu tÀnkte skulle fÄ extraknÀcka pÄ utlandsresa med lite snorkling och annat kul. Dock sugen pÄ att byta "bandet" till nÄgon annan fÀrg, men jag hittar noll och ingenting nÀr jag googlar utöver aliexpress. Finns det ingenting i Europa?
Behöver inte vara original och Àr inte ute efter nato/adapters utan bara annan fÀrg pÄ "resin"bandet - nÄgon som har tips? Kanske finns andra modeller av gshock som har samma band?
Tur du inte avbestÀllde denVar definitivt lika trevlig IRL som pÄ bilderna .
Ser bra ut! Visst följer det med ett rött band ocksÄ?Var definitivt lika trevlig IRL som pÄ bilderna .
Eller hur men det var bra nÀra .Tur du inte avbestÀllde den
Tack sÄ mycket . Jepp det stÀmmer .Ser bra ut! Visst följer det med ett rött band ocksÄ?
Den dÀr var ju sjukt nice! Nöjd?Var definitivt lika trevlig IRL som pÄ bilderna .
Den Àr clean . Haha det Àr jag alltid med ny klocka .Den dÀr var ju sjukt nice! Nöjd?