5 dagar??Den Àr clean . Haha det Àr jag alltid med ny klocka .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
5 dagar??Den Àr clean . Haha det Àr jag alltid med ny klocka .
Haha hoppas jag fixar det .5 dagar??
Det borde du, den var riktigt finHaha hoppas jag fixar det .
Det trycker jag absolut att den Àr .Det borde du, den var riktigt fin
Kanske inte borde nÀmna vadslagningen som pÄgÄr i det dolda??
Edit, vilket det sjÀlvklart inte gör...............
KÀmpa kÀmpa!!!Haha hoppas jag fixar det .
Ska försökaKÀmpa kÀmpa!!!
Ska försöka
Var kommer alla saker ifrÄn? Samling?Hej pÄ er alla trevliga vÀnner!
En fin dag önskar jag er och slÀnger upp nÄgra bilder pÄ Antarctica.
Ja o frugan âjobbarâ med auktioner idag igen. Nu ska det bli skillnad i hemmet innan semestern Ă€r slut.
Vill se ordentliga framsteg.
BrÀdspel just nu. NÀr det stÄr en massa inplastade i hyllorna sedan nÄgra Är sÄ kÀnns det som de ska fÄ nya Àgare. Vi spelar alltid samma gamla vanliga.
Galet snygg! Grattis!Var definitivt lika trevlig IRL som pÄ bilderna .
He he, det skulle ju vara nÄgot. Och sen med lyxpaket dÀr man kan fÄ testa lira trummor, gura, saxofon m.m. Eller varför inte fÄ Äteruppleva den konsol eller dator man vÀxte upp med. Eller testa pilbÄgsskytte eller köra enduro. Eller fÄ testa den dÀr gamla RC-bilen du drömde om frÄn Hobbex-katalogen. Eller bara att fÄ Äteruppleva kÀnslan av att Äter blÀddra igenom nyss nÀmnda katalog. Skulle finnas massor av skoj.@Daion Du skulle nÀstan kunna börja sÀlja upplevelser; groggpaket med rundvandring i mansprylsmuseet . Detta menar jag sÄklart pÄ ett positivt sÀtt!
Ja, det stÀmmer bra. Har köpt och samlat pÄ mig sÄ mkt saker genom livet sÄ det Àr galet.Var kommer alla saker ifrÄn? Samling?
Tycker den dÀr Àr helsnygg med sin delade display och fyrkantsrunda form.Fulsnygg
Tack vÀnnen . Riktigt trevlig fÀrgkombination .Galet snygg! Grattis!
He he, det skulle ju vara nÄgot. Och sen med lyxpaket dÀr man kan fÄ testa lira trummor, gura, saxofon m.m. Eller varför inte fÄ Äteruppleva den konsol eller dator man vÀxte upp med. Eller testa pilbÄgsskytte eller köra enduro. Eller fÄ testa den dÀr gamla RC-bilen du drömde om frÄn Honbex-katalogen. Eller bara att fÄ Äteruppleva kÀnslan av att Äter blÀddra igenom nyss nÀmnda katalog. Skulle finnas massor av skoj.
Ja, det stÀmmer bra. Har köpt och samlat pÄ mig sÄ mkt saker genom livet sÄ det Àr galet.
HĂ€rligt! Kul att samla, men kanske dax att ringa American Pickers!Galet snygg! Grattis!
He he, det skulle ju vara nÄgot. Och sen med lyxpaket dÀr man kan fÄ testa lira trummor, gura, saxofon m.m. Eller varför inte fÄ Äteruppleva den konsol eller dator man vÀxte upp med. Eller testa pilbÄgsskytte eller köra enduro. Eller fÄ testa den dÀr gamla RC-bilen du drömde om frÄn Hobbex-katalogen. Eller bara att fÄ Äteruppleva kÀnslan av att Äter blÀddra igenom nyss nÀmnda katalog. Skulle finnas massor av skoj.
Ja, det stÀmmer bra. Har köpt och samlat pÄ mig sÄ mkt saker genom livet sÄ det Àr galet.
Jo, displayen Àr hÀftig med olika fÀrger och stora tydliga siffror. Hela klockan skriker special forces.Tycker den dÀr Àr helsnygg med sin delade display och fyrkantsrunda form.
Ja, det har varit jĂ€ttekul att samla olika saker men nu rensas det ordentligt och som morot har jag bestĂ€mt mig för att belöningen för âjobbetâ Ă€r en drömbil som jag alltid velat ha sedan jag var liten samt mc som jag oxĂ„ suktat efter sedan jag var en smĂ„grabb.HĂ€rligt! Kul att samla, men kanske dax att ringa American Pickers!
Ja, det har varit jĂ€ttekul att samla olika saker men nu rensas det ordentligt och som morot har jag bestĂ€mt mig för att belöningen för âjobbetâ Ă€r en drömbil som jag alltid velat ha sedan jag var liten samt mc som jag oxĂ„ suktat efter sedan jag var en smĂ„grabb.
Bjuder pÄ nÄgra till bilder pÄ och prylar.
Frugan och jag var ut och testade att kommunicera i dessa gamla apparater.
Apple TV 4K 64gb.
Barber-kit frÄn Clas Ohlsons tidigare era.
En Cobra radarvarnare ny i kartong, aldrig urtagen ur plasten.
SĂ€g till innan du lĂ€gger ut din Frogman som Ă€r med pĂ„ bildernaJa, det har varit jĂ€ttekul att samla olika saker men nu rensas det ordentligt och som morot har jag bestĂ€mt mig för att belöningen för âjobbetâ Ă€r en drömbil som jag alltid velat ha sedan jag var liten samt mc som jag oxĂ„ suktat efter sedan jag var en smĂ„grabb.
Apple TV 4K 64gb.
Vad blir det för drömbil?Ja, det har varit jĂ€ttekul att samla olika saker men nu rensas det ordentligt och som morot har jag bestĂ€mt mig för att belöningen för âjobbetâ Ă€r en drömbil som jag alltid velat ha sedan jag var liten samt mc som jag oxĂ„ suktat efter sedan jag var en smĂ„grabb.
Apple TV 4K 64gb.
En vit Porsche 911 med sugmotor och liten ankstjÀrtsvinge.Vad blir det för drömbil?