En annan sorts lume ikvÀll
Rangeman Àr med bakom mobilkameran
Rangeman Àr med bakom mobilkameran
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bara att slÄ till pÄ GWG-1000 direkt, din "kompis" kommer ÀndÄ köpa en till slut.All you Mudmasterlovers in The trÄd...
För och nackdelar pÄ/med GG-B100 vs GG-1000 vs GWG-1000 och kanske till o med GWG-100??
En kompis till mig som frÄgar...
Det dÀr blev riktigt frÀscht mÄ jag sÀgaStÄl och gummi!
Jag tycker faktiskt att det blev ganska snyggt! Tog nÄgra nya nyss.Det dÀr blev riktigt frÀscht mÄ jag sÀga
Blev riktigt bra .Jag tycker faktiskt att det blev ganska snyggt! Tog nÄgra nya nyss.
Helt i stÄl vat nog inte riktigt min grej Àven om det kÀndes vÀldigt vÀlbyggt och bra men med gummi blev det ju trevligt.Blev riktigt bra .
Tycker ocksÄ att det blev betydligt trevligare och somrigare med stÄl bezeln och det orangea gummit .Helt i stÄl vat nog inte riktigt min grej Àven om det kÀndes vÀldigt vÀlbyggt och bra men med gummi blev det ju trevligt.
Roligt att du gillar det med! Jag har ett gÀng likadana gummin i olika fÀrger som jag ska testa under dagen.Tycker ocksÄ att det blev betydligt trevligare och somrigare med stÄl bezeln och det orangea gummit .
Med den AP lookalike gÄr du inte tryggt pÄ Stockholms gator, plötsligt blir du rÄnad. Jag tycker det var najs!
Ser fram emot massa bilder .Roligt att du gillar det med! Jag har ett gÀng likadana gummin i olika fÀrger som jag ska testa under dagen.
Haha exakt! Jobbigt nÀr de ska titta pÄ bytet och det stÄr Casio pÄ tavlan bara.Med den AP lookalike gÄr du inte tryggt pÄ Stockholms gator, plötsligt blir du rÄnad. Jag tycker det var najs!
Helt i stÄl var inte riktigt min grej dock sÄ jag gÄr nog sÀker.Med den AP lookalike gÄr du inte tryggt pÄ Stockholms gator, plötsligt blir du rÄnad. Jag tycker det var najs!
Det Àr sÄdana dÀr smÄ detaljer man gÄr igÄng pÄ nÀr man Àr en WIS, eller hur? Cool liten detalj pÄ Kingen dÀr!UpptÀckte nyligen att King faktiskt har ett rutnÀt runt displayen. Najs.
Inte alls dumt. Det Àr specifikt för MT-G eller?Jag var först lite skeptisk till gummiinlÀgget i lÀnken innan jag bestÀllde MT-G:n men nu i efterhand Àr jag positivt överraskad och riktigt skönt Àr det .
Verkligen inte . Mycket bra frÄga, det kan de absolut vara . Har inte haft nÄgon G-Shock med den lösningen tidigare.Inte alls dumt. Det Àr specifikt för MT-G eller?
Det Àr sÄdana dÀr smÄ detaljer man gÄr igÄng pÄ nÀr man Àr en WIS, eller hur? Cool liten detalj pÄ Kingen dÀr!
Precis.Det Àr jÀttekul att hitta nya detaljer som tidigare gÄtt en förbi. FastÀn den studerats och granskats noga!
Tidigare upptÀckte jag att 5610:an ocksÄ hade ett litet rutnÀt runt skÀrmen. Det krÀvs ett visst ljus och en viss vinkel för att se det, men det finns dÀr.Det Àr jÀttekul att hitta nya detaljer som tidigare gÄtt en förbi. FastÀn den studerats och granskats noga!
HÄller med, det Àr vÀldigt bekvÀmt!Jag var först lite skeptisk till gummiinlÀgget i lÀnken innan jag bestÀllde MT-G:n men nu i efterhand Àr jag positivt överraskad och riktigt skönt Àr det .