Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
All you Mudmasterlovers in The trÄd...
För och nackdelar pÄ/med GG-B100 vs GG-1000 vs GWG-1000 och kanske till o med GWG-100??
En kompis till mig som frÄgar...
Det enkla svaret Àr att man behöver bÄda tvÄ - eller rentav alla treAll you Mudmasterlovers in The trÄd...
För och nackdelar pÄ/med GG-B100 vs GG-1000 vs GWG-1000 och kanske till o med GWG-100??
Gwg-100 Àr solar men utan sensorer, GG-xxxx drivs med batterier⊠alla tre Àr mindre Àn GWG-1000 som har allt.All you Mudmasterlovers in The trÄd...
Jag Àr sjukt sugen pÄ en GWG-1000. Ska vi bara köra!!? Kom igen!All you Mudmasterlovers in The trÄd...
Köööööööp I mitt tycke den ultimata shocken! Kul (superviktiga ) funktioner och kassaskÄpskÀnsla. Enda nackdelen (för mig) var storleken, vilket gjorde att den fick vandra vidare. Men jag köper den sÀkert pÄ nytt inom kortJag Àr sjukt sugen pÄ en GWG-1000. Ska vi bara köra!!? Kom igen!
Tror storleken kommer bli en shock ( hej pappor!) för mig men hoppas kunna köra pÄ trots det.Köööööööp I mitt tycke den ultimata shocken! Kul (superviktiga ) funktioner och kassaskÄpskÀnsla. Enda nackdelen (för mig) var storleken, vilket gjorde att den fick vandra vidare. Men jag köper den sÀkert pÄ nytt inom kort
Tror storleken kommer bli en shock ( hej pappor!) för mig men hoppas kunna köra pÄ trots det.
Gillar bÄde GWG-1000 och GG-B100. GWG-1000 Àr tuffast och GG-B100 har flest funktioner.All you Mudmasterlovers in The trÄd...
Ăr BB58:an anledning till din G-Purge?Dom Ă€r stora men sitter vĂ€ldig bra!
GWG-1000 vs Black bay 39mm
Japp.Ăr BB58:an anledning till til G-Purge?
Riktigt gott gÀng det dÀr!
Köp GWG-1000 sÄ slipper du fundera mer senAll you Mudmasterlovers in The trÄd...
SÄ pass bra alltsÄ? Har du kvar din Marinemaster?
Japp, jag har bara sÄlt 6 G-shocks.SÄ pass bra alltsÄ? Har du kvar din Marinemaster?
RIP inboxNĂ„gon som vill ha? Gratis inkl. frakt eller en liten slant till BCF eller BRIS?
Fick precis ett PM sÄ det Àr klart haha!RIP inbox
Det ska tillÀggas att det Àr versionen i plast eller vad det Àr sÄ ingen kvalitetslÀnk om det nu finns sÄna.NÄgon som vill ha? Gratis inkl. frakt eller en liten slant till BCF eller BRIS?
VĂ€lkommen finns massor kvar .Blev ju hungrig nu.
Jag ska framföra det till min "kompis"Köp GWG-1000 sÄ slipper du fundera mer sen