• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Hej Bullen.
Jag Àr en man i mina bÀsta Är men jag har ett problem. En sjukdom. Den visar sig nÀr allt Àr lugnt o skönt. En rastlöshet som resulterar i nya "idéer" Och den nya idéen Àr ju dÄ att jag sjÀÀÀÀÀlvklart mÄste ha en Rangeman(aldrig prövat) Min sambo skaka pÄ huvudet nÀr jag förklara mitt nya begÀr imorse :p SÄ med det sagt. Vad finns det för roliga varianter? Vad rekommenderas?
20210727_110219.jpg

Hej Bullen.
Jag Àr en man i mina bÀsta Är men jag har ett problem. En sjukdom. Den visar sig nÀr allt Àr lugnt o skönt. En rastlöshet som resulterar i nya "idéer" Och den nya idéen Àr ju dÄ att jag sjÀÀÀÀÀlvklart mÄste ha en Rangeman(aldrig prövat) Min sambo skaka pÄ huvudet nÀr jag förklara mitt nya begÀr imorse :p SÄ med det sagt. Vad finns det för roliga varianter? Vad rekommenderas?
20210727_110219.jpg
Den vanliga svarta med positiv display gillar jag mest. Den Àr mitt tips!
20210717_121722.jpg

Hej Bullen.
20210727_110219.jpg
Klart brevskrivaren mĂ„ste ha en Rangeman 😁
Fördelen med den förutom att det Àr en grym klocka, Àr att det kostar inte en förmögenhet att skapa sig flera klockor med en ;)
Komplett bezel/bandkit kan hittas för ca 500 bagis , dĂ„ blir möjligheterna MÅNGA :D
IMG_20210218_154202.jpg

Klart brevskrivaren mĂ„ste ha en Rangeman 😁
Fördelen med den förutom att det Àr en grym klocka, Àr att det kostar inte en förmögenhet att skapa sig flera klockor med en ;)
Komplett bezel/bandkit kan hittas för ca 500 bagis , dĂ„ blir möjligheterna MÅNGA :D
IMG_20210218_154202.jpg
Åh fan! Men det ser ju helt klart ut som att du har för mĂ„nga o bör göra sig av med en? đŸ€Ł

Hej Bullen.
20210727_110219.jpg
17.5 ska inte vara nÄgra problem. Rekommenderar ocksÄ "originalet" och komplettera med roliga band och bezel's. KBK!

Vad har du för handleder? Mina Àr 17,5 sÄ liiiite orolig över hur den kommer bÀras.
Jag va ocksĂ„ inne pĂ„ Rangeman men kom till slutsatsen att den var för stor för mig, blev en Mudman G-9300 istĂ€llet som pĂ„minner vĂ€ldigt mycket i designen och saknar bara Termometer/Barometer va jag kommer ihĂ„g? Jag e mycket nöjd med den iaf, bara som ett alternativ 😉
https://www.casio-europe.com/se/produkter/armbandsur/g-shock/g-9300-1er/

Senast Àndrad:
Ni som rockar Frogman's...gör ni det frÀmst för designen eller "badar" ni mycket med dem eller anvÀnder nÄn viss funktion pÄ dem ocksÄ? KÀnns som ganska dem e stora och dyra i jÀmförelse annars och alla GS Àr ju badsÀkra.

Ni som rockar Frogman's...gör ni det frÀmst för designen eller "badar" ni mycket med dem eller anvÀnder nÄn viss funktion pÄ dem ocksÄ? KÀnns som ganska dem e stora och dyra i jÀmförelse annars och alla GS Àr ju badsÀkra.
Enbart design. Enda funktionen som jag anvĂ€nd i badet Ă€r termometern, men dĂ„ gĂ€ller det att man ligger i en stund 😬

Tillbaka
Topp