LÄter som ni har ett riktigt Ernst von Knirschenbunkel-hus dÄ2,30 som högst. PÄ ett loft, precis över gamla skolsalen - dÀrav den lÄga takhöjden
SkrÀms inte sÄdÀr! Du fick mig att kolla en gÄng extra
Coolt med gamla skolhus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
LÄter som ni har ett riktigt Ernst von Knirschenbunkel-hus dÄ2,30 som högst. PÄ ett loft, precis över gamla skolsalen - dÀrav den lÄga takhöjden
SkrÀms inte sÄdÀr! Du fick mig att kolla en gÄng extra
Den vanliga svarta med positiv display gillar jag mest. Den Àr mitt tips!Hej Bullen.
Jag Àr en man i mina bÀsta Är men jag har ett problem. En sjukdom. Den visar sig nÀr allt Àr lugnt o skönt. En rastlöshet som resulterar i nya "idéer" Och den nya idéen Àr ju dÄ att jag sjÀÀÀÀÀlvklart mÄste ha en Rangeman(aldrig prövat) Min sambo skaka pÄ huvudet nÀr jag förklara mitt nya begÀr imorse SÄ med det sagt. Vad finns det för roliga varianter? Vad rekommenderas?
Vad har du för handleder? Mina Àr 17,5 sÄ liiiite orolig över hur den kommer bÀras.Den vanliga svarta med positiv display gillar jag mest. Den Àr mitt tips!
Klart brevskrivaren mÄste ha en RangemanHej Bullen.
Jag Àr en man i mina bÀsta Är men jag har ett problem. En sjukdom. Den visar sig nÀr allt Àr lugnt o skönt. En rastlöshet som resulterar i nya "idéer" Och den nya idéen Àr ju dÄ att jag sjÀÀÀÀÀlvklart mÄste ha en Rangeman(aldrig prövat) Min sambo skaka pÄ huvudet nÀr jag förklara mitt nya begÀr imorse SÄ med det sagt. Vad finns det för roliga varianter? Vad rekommenderas?
Vad har du för handleder? Mina Àr 17,5 sÄ liiiite orolig över hur den kommer bÀras.
à h fan! Men det ser ju helt klart ut som att du har för mÄnga o bör göra sig av med en?Klart brevskrivaren mÄste ha en Rangeman
Fördelen med den förutom att det Àr en grym klocka, Àr att det kostar inte en förmögenhet att skapa sig flera klockor med en
Komplett bezel/bandkit kan hittas för ca 500 bagis , dÄ blir möjligheterna Mà NGA
17.5 ska inte vara nÄgra problem. Rekommenderar ocksÄ "originalet" och komplettera med roliga band och bezel's. KBK!Hej Bullen.
Problemet Àr ju att jag Àr för bekvÀm av migà h fan! Men det ser ju helt klart ut som att du har för mÄnga o bör göra sig av med en?
Tack!@KaptenGrinkk, jag har en kompis som har en Rangeman till salu. Den Àr nog i mint. Har skrivit till honom för att se om han finns hÀr pÄ KS
Har sjÀlv 17,5cm pÄ mina handleder och Rangeman sitter riktigt bra .Vad har du för handleder? Mina Àr 17,5 sÄ liiiite orolig över hur den kommer bÀras.
3e frÄn vÀnster, nedersta raden tycker jag du ska sÀlja till migHar Àntligen fÄtt tummen ur och skaffat lite bÀttre förvaring.
Snygg! Men vilken tidzon befinner du dig i?O vipps hoppade det upp en GG-B100 Mudmaster som gubben ur lÄdan
Det var burkens tidzonSnygg! Men vilken tidzon befinner du dig i?
Ăr den mindre Ă€n gg1000?Det var burkens tidzon
Nu Àr den appad och klar
Jag va ocksÄ inne pÄ Rangeman men kom till slutsatsen att den var för stor för mig, blev en Mudman G-9300 istÀllet som pÄminner vÀldigt mycket i designen och saknar bara Termometer/Barometer va jag kommer ihÄg? Jag e mycket nöjd med den iaf, bara som ett alternativVad har du för handleder? Mina Àr 17,5 sÄ liiiite orolig över hur den kommer bÀras.
Enbart design. Enda funktionen som jag anvÀnd i badet Àr termometern, men dÄ gÀller det att man ligger i en stundNi som rockar Frogman's...gör ni det frÀmst för designen eller "badar" ni mycket med dem eller anvÀnder nÄn viss funktion pÄ dem ocksÄ? KÀnns som ganska dem e stora och dyra i jÀmförelse annars och alla GS Àr ju badsÀkra.
Jag va ocksÄ inne pÄ Rangeman men kom till slutsatsen att den var för stor för mig, blev en Mudman G-9300 istÀllet som pÄminner vÀldigt mycket i designen och saknar bara kompass va jag kommer ihÄg? Jag e mycket nöjd med den iaf, bara som ett alternativ
https://www.casio-europe.com/se/produkter/armbandsur/g-shock/g-9300-1er/