Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kineserna gör en del innovativa mod kit, denna har jag inte sett tidigare.
Sorry, my bad. Jag tar tillbaka allt, du har rÀtt x2Ah, trodde vi pratade om 9300.
DW-5600INCASkitsnygg ju.
Japp. MĂ€ter ju lufttryck som bĂ„de kan visa höjdskillnad och vĂ€derĂ€ndringar. âșBarometer och höjdmĂ€tare Ă€r nog tvĂ„ olika benĂ€mningar pĂ„ samma sensor?
Skillnaden. Utöver design. Och om vi inte pratar GW-9300 Àr vÀl:Jag va ocksÄ inne pÄ Rangeman men kom till slutsatsen att den var för stor för mig, blev en Mudman G-9300 istÀllet som pÄminner vÀldigt mycket i designen och saknar bara Termometer/Barometer va jag kommer ihÄg? Jag e mycket nöjd med den iaf, bara som ett alternativ
https://www.casio-europe.com/se/produkter/armbandsur/g-shock/g-9300-1er/
Ibland fÄr man svar pÄ arabiska ocksÄ.Wow. Facebook marketplace Àr fantastiskt. La ut min splitternya GST-B400 för 2500. Vilket i min vÀrld Àr ett bra pris. Fick ett bud pÄ 500 spÀnn...
Haha. Ja mkt konstiga krumelurer.Ibland fÄr man svar pÄ arabiska ocksÄ.
Arabiska verkar jÀttesvÄrt!
DÄ blir det extra pengar till G-SHOCKZ nÀr du bryter semesternSemester.... Andra gÄngen det Àr dags att bryta den pÄ 1.5 vecka
Men det Àr ju iaf rÀtt folktomt hÀr
DÄ blir det extra pengar till G-SHOCKZ nÀr du bryter semestern
Det kommer kosta dom jaDĂ„ blir det extra pengar till G-SHOCKZ t du bryter semestern
VÀdret ser inte lovande ut du...Dags för en liten högtidsstund efter hushÄllsarbete hemma.
HÀr i UmeÄ Àr det en fantastisk sommardag med klarblÄ himmel och 26 grader i skuggan!VÀdret ser inte lovande ut du...
(StÀmmer det?)
Extremt HHF kan man lugnt sÀga....