Imponerande samling! Och bra bredd, om man nu kan sÀga sÄ nÀr det bara Àr G-Shocks![]()
Bra bredd! Med fokus pÄ vissa modeller sÄklart.
jÀvligt nice familj
Tackar!!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Imponerande samling! Och bra bredd, om man nu kan sÀga sÄ nÀr det bara Àr G-Shocks![]()
Bra bredd! Med fokus pÄ vissa modeller sÄklart.
jÀvligt nice familj
Det kan nog bli sÄ, om jag kÀnner att modellen Àr bra ska jag ha tag i en 027 istÀllet.Dubbla klockor pÄ handleden alltsÄ.. Om du vill slippa den ena sÄ kan Tonfisken fÄ flytta hem till mig![]()
Tackar!!!MÄlet var 10st. Antarctic frog skulle vara den sista. Men, sÄ kom squares in i bilden och förstört planen.
![]()
Efter 40min sÄ kÀnns den lÀtt men hög. Ska prova lite olika band och se vad som kan passa bÀst.TvÄ mkt balla klockor. Tonfisken har jag dock aldrig testat. Hur kÀnns den?
027 pÄ gult insofran band ÀrDet kan nog bli sÄ, om jag kÀnner att modellen Àr bra ska jag ha tag i en 027 istÀllet.
Haha... glömde vÀga de nÀr jag tog bilden. Ska göra det senare.Vikten dÄ mannen, vikten?
Left to Right :GM-110RH-1A RUI HACHIMURA COLLABORATION , GMW-B5000PB-6 TWILIGHT TOKYO , GA-900BEP-8A THE BLACKEYEPATCH COLLABORATIONGMW-B5000PB-6 Twilight Tokyo.
![]()
Men herregud, ser nu att fotot Àr lika suddigt som ett foto av Bigfoot i en snöstorm.DW-5200 - Crisp as a Motherf@#$2&-+!
Disclaimer: Bilen stod still vid fotograferingen.
![]()
SÄ gÄr det nÀr man fotar samtidigt som man kör bilMen herregud, ser nu att fotot Àr lika suddigt som ett foto av Bigfoot i en snöstorm.![]()
Cool, hade inte sett den modellen innan. Hade visserligen inte kunnat bÀra upp dem fÀrgerna men den va jÀvligt snygg pÄ bild.GMW-B5000PB-6 Twilight Tokyo.
![]()
Det Àr en ny modell som slÀpps i september. Kan inte bestÀmma mig om jag gillar den eller inte...Cool, hade inte sett den modellen innan. Hade visserligen inte kunnat bÀra upp dem fÀrgerna men den va jÀvligt snygg pÄ bild.
Den Àr en bra plattform för modding om inte annatDet Àr en ny modell som slÀpps i september. Kan inte bestÀmma mig om jag gillar den eller inte...
Det Àr inte ofta en 1000m tuna ser liten utFrogman,mudmaster och 1000m Seiko tonfisk.
![]()
Fan den var ju lÀcker!GMW-B5000PB-6 Twilight Tokyo.
![]()
Fan den var ju lÀcker!
Den dÀr trenden med mindre klockor gÀller inte g-shock, ha ha!Det Àr inte ofta en 1000m tuna ser liten ut![]()
Vad? Ska du sÀlja redan?Det hÀr Àr helt sjukt men finns det nÄtt sug kvar efter denna sÄ dra ett PM
![]()
FÄtt ett erbjudande pÄ en klocka jag jagat ett tag men har inte medlen som krÀvs sÄ dÄ fÄr jag offra en del i lÄdan bla dennaVad? Ska du sÀlja redan?![]()
PM!Det hÀr Àr helt sjukt men finns det nÄtt sug kvar efter denna sÄ dra ett PM
![]()
VÄgar du avslöja vilken klocka det Àr?FÄtt ett erbjudande pÄ en klocka jag jagat ett tag men har inte medlen som krÀvs sÄ dÄ fÄr jag offra en del i lÄdan bla denna![]()