Du fÄr ju @livinl0ud att framstÄ som lÄngsam, ha ha!FÄtt ett erbjudande pÄ en klocka jag jagat ett tag men har inte medlen som krÀvs sÄ dÄ fÄr jag offra en del i lÄdan bla denna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Du fÄr ju @livinl0ud att framstÄ som lÄngsam, ha ha!FÄtt ett erbjudande pÄ en klocka jag jagat ett tag men har inte medlen som krÀvs sÄ dÄ fÄr jag offra en del i lÄdan bla denna
Inte en G tyvÀrrVÄgar du avslöja vilken klocka det Àr?
Ja men nu har jag köpt upp pengarnaDet hÀr Àr helt sjukt men finns det nÄtt sug kvar efter denna sÄ dra ett PM
Samma hÀr tyvÀrr!Ja men nu har jag köpt upp pengarna
Ja men nu har jag köpt upp pengarna
Inte jag!Samma hÀr tyvÀrr!
Jag gillar ju att agera medberoende i detta, sÄ jag sponsrade @Silverglantz nyköp med en hundring extra faktiskt, sÄ nu har den ökat i vÀrdeDen sjunker vÀl nÄgra hundra varje gÄng sÄ nÀsta vecka köper jag den för 1500 av @Aros
Hur var det med T-Rex dÄ? Ingen?Ingen hÀr som har en Amazfit T-Rex Pro eller föregÄngaren och kan hÄlla den mot en GW-9400 eller liknande?
Ăh! Strunt i det. Köp en GSW-H1000 innan jag tvingas göra det. Verkar bara vara du och jag som har nĂ„got som helst sug efter den.Hur var det med T-Rex dĂ„? Ingen?
JÀmfört med GSW-H1000 har den batteritid pÄ ett par veckor istÀllet för ett par dagar. Men, det Àr ju ingen G-Shock
Edit:... Och kostar under 2k!
NĂ€, vi noterade det. BlixtenInte jag!
Nja, GSW-H1000 verkar ha alldeles för dĂ„lig batteritid. Folk som har den verkar ha köpt den mest för att det Ă€r en G-shock. Inte för att den Ă€r bra eller billig.Ăh! Strunt i det. Köp en GSW-H1000 innan jag tvingas göra det. Verkar bara vara du och jag som har nĂ„got som helst sug efter den.
Har ocksÄ varit sugen pÄ dom dÀr Amazfit men hamnat i Garmin trÀsket och meckit att ta sig ut nÀr man bygger historiken.
Blev en square till. Denna gÄngen en modell som jag aldrig sett förut. Tyckte den sÄg spÀnnande ut pÄ bild och den slÄr detta med rÄge i verkligheten. Tack för smidig affÀr @Urtyp
Tur du nöp den sÄ jag slappJag gillar ju att agera medberoende i detta, sÄ jag sponsrade @Silverglantz nyköp med en hundring extra faktiskt, sÄ nu har den ökat i vÀrde
Inget supermĂ€rkvĂ€rdigt egentligen men jag har spanat pĂ„ den en lĂ€ngre tid, sen var jag förbi KM Globen och rĂ„kade testa en nyligenâŠTur du nöp den sĂ„ jag slapp
@Silverglantz nu Àr jag SJUKT nyfiken
Du har nog rÀtt. Den Àr nog en besvikelse. Men jag vill sÄ gÀrna att den ska vara bra.Nja, GSW-H1000 verkar ha alldeles för dÄlig batteritid. Folk som har den verkar ha köpt den mest för att det Àr en G-shock. Inte för att den Àr bra eller billig.
Jag snubblade över den hÀr https://m3.idg.se/2.1022/1.752282/Amazfit-T-Rex-Pro och blev sugen men skulle vilja se den ihop med en G-shock. Googla kanske
Edit: Google hjÀlpte inte
Man gör det som hjĂ€rtat sĂ€ger att man ska göraInget supermĂ€rkvĂ€rdigt egentligen men jag har spanat pĂ„ den en lĂ€ngre tid, sen var jag förbi KM Globen och rĂ„kade testa en nyligenâŠ
IkvÀll blev jag erbjuden att köpa en fin med rÀtt band osv sÄ vad gör man
Den finns garanterat inte i nĂ„gon butik i SverigeâŠSkulle vilja testa en Muddie G-9300 för att bekrĂ€fta eller dementera ett lĂ„ngdraget sug. Storleken oroar mig en aning. Ingen som vet om det finns nĂ„gon fysisk butik i Göteborg som har Mudman inne?
Okej, vad synd. Har ocksĂ„ 16,5, sĂ„ visst - men att den verkar vara mer lik typ Rangeman Ă€n Gulfman i storleken har varit lite off putting hittills.Den finns garanterat inte i nĂ„gon butik i SverigeâŠ
Hur stor handled har du? Jag hade en Mudman innan och den satt perfekt pÄ mina 16.5 cm.
Flera hĂ€r inne kan intyga att Muddie Ă€r ĂŒberskön att bĂ€ra oavsett handledsstorleken
Ser ut att vara i stÄl va? Borde vara rimliga priser dÄKommer du köpa?
Tja, tycker du att den verkar för klumpig dÄ Àr Gulfman eller den gamla Mudman 9000 ett utmÀrkt val om du inte behöver kompass och tempmÀtare.Okej, vad synd. Har ocksÄ 16,5, sÄ visst - men att den verkar vara mer lik typ Rangeman Àn Gulfman i storleken har varit lite off putting hittills.
Har en Gulfman nu och Àr supernöjd. Suget att prova nytt Àr dock stort sÄ kanske fÄr klicka hem en Muddie trots allt. Kanske sitter gött ÀndÄ.Tja, tycker du att den verkar för klumpig dÄ Àr Gulfman eller den gamla Mudman 9000 ett utmÀrkt val om du inte behöver kompass och tempmÀtare.
Hahaha, jag stannade faktiskt, den dÀr vÀgen Àr sÄ smal att det finns mötesplatser för att kunna mötas och dÀr stod jag och lÄtsades vÀnta pÄ en bil som aldrig kom.SÄ gÄr det nÀr man fotar samtidigt som man kör bil
Ja faktiskt lite sÄ, armbandet Àr av nÄgot annorlunda kvalitet jÀmfört med mina andra DW5600. KÀnns lite mer plast Àn gummi, men ÀndÄ inte pÄ nÄgot negativt sÀtt.Coolt! Ser ut som denim.
Ser ut som att den kostar som en vanlig stÄls.Ser ut att vara i stÄl va? Borde vara rimliga priser dÄ