• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Åh, skönt att lĂ€sa. Jag e "bara" pĂ„ 14st, skönt att kĂ€nna att det finns nĂ„gra Levels högre att nĂ„. đŸ€”...sĂ„ dĂ„ surfar jag vidare och letar fler 😆.

Hur mÄnga har ni andra?

Runt 20. Men hÀr i G trÄden vÀger vi vÄra klockor hehe.

Vintage

PXL_20210810_092555321.jpg

J*vligt lyckad modd😍 Var fĂ„r man tag pĂ„ dessa delar? 😊
Tack! đŸ™đŸŒ Modkittet köpte jag hĂ€r pĂ„ KS och Ă€r ett Gen 2 stĂ„lkit, det var klart över förvĂ€ntan mĂ„ste jag sĂ€ga. Till det fick jag adaptrar för band med mĂ„tt 22mm. Gummit kommer frĂ„n Wristbuddys.com men dra ett PM till @Lavatt som har Wristbuddys. Jag har Ă€ven testat oranget som jag gillar med men gröna blev đŸ‘ŒđŸŒ.

2021_0809_21400700-01.jpeg
2021_0724_20052700-01.jpeg
2021_0724_20035800-01.jpeg

Tack! đŸ™đŸŒ Modkittet köpte jag hĂ€r pĂ„ KS och Ă€r ett Gen 2 stĂ„lkit, det var klart över förvĂ€ntan mĂ„ste jag sĂ€ga. Till det fick jag adaptrar för band med mĂ„tt 22mm. Gummit kommer frĂ„n Wristbuddys.com men dra ett PM till @Lavatt som har Wristbuddys. Jag har Ă€ven testat oranget som jag gillar med men gröna blev đŸ‘ŒđŸŒ.

2021_0809_21400700-01.jpeg
2021_0724_20052700-01.jpeg
2021_0724_20035800-01.jpeg
Riktigt lyckat mĂ„ste jag sĂ€ga! Det gröna passar grymt bra som du sĂ€ger 😊👍
Är det aliexpress eller Ebay som gĂ€ller dĂ„ antar jag nĂ€r det gĂ€ller stĂ„lkitttet och Ă€ven adaptrar?

Är det aliexpress eller Ebay som gĂ€ller dĂ„ antar jag nĂ€r det gĂ€ller stĂ„lkitttet och Ă€ven adaptrar?
Oj, bra frĂ„ga! Det kĂ€nns absolut inte billigt, snarare tvĂ€rtom. SĂ„ jag tror inte att det kommer frĂ„n Aliexpress iaf. 😂 Ska kolla vem jag köpte det av.

Finns pÄ Instagram ocksÄ. Denna sÀljare tex.

Tillbaka
Topp