à h, skönt att lÀsa. Jag e "bara" pÄ 14st, skönt att kÀnna att det finns nÄgra Levels högre att nÄ. ...sÄ dÄ surfar jag vidare och letar fler .
Hur mÄnga har ni andra?
Runt 20. Men hÀr i G trÄden vÀger vi vÄra klockor hehe.
Vintage
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
à h, skönt att lÀsa. Jag e "bara" pÄ 14st, skönt att kÀnna att det finns nÄgra Levels högre att nÄ. ...sÄ dÄ surfar jag vidare och letar fler .
Hur mÄnga har ni andra?
9-10 stycken. En ganska blygsam samling men det Àr bara modeller som jag Àr vÀldigt nöjd med.à h, skönt att lÀsa. Jag e "bara" pÄ 14st, skönt att kÀnna att det finns nÄgra Levels högre att nÄ. ...sÄ dÄ surfar jag vidare och letar fler .
Hur mÄnga har ni andra?
Just det, och det var ett tag sen...Runt 20. Men hÀr i G trÄden vÀger vi vÄra klockor hehe.
Vintage
GG-B100 har verkligen fÄtt ett uppsving i trÄden pÄ sistone!KÀmpar pÄ med GG-B100. Skulle ite vilja att den vore tunnare ens. Riktigt bra proportioner.
Nu vÀntar jag in det svarta bandet frÄn Polen.
Den har i princip allt jag inte gillat i mitt tidigare livGG-B100 har verkligen fÄtt ett uppsving i trÄden pÄ sistone!
Smaken Àndras i takt med att man nördar Klocksnack - sÄ enkelt Àr detDen har i princip allt jag inte gillat i mitt tidigare liv
J*vligt lyckad modd Var fÄr man tag pÄ dessa delar?TÀnkte jobba hemma idag. Ska man köra G-Shock som Steffo kanske?
Sant! ..det va Innan frugan hade testat den. ..nu vill hon ha den ..sÄ den stannar i familjen hahahah.Du skulle vÀl sÀlja den till mig?
Som musik i mina öron, dÄ e man bland vÀnner och jag kan lugnt shoppa vidare med samvete. .ca 55-60st....
Hehe ja kanske vore mer rimligt att mÀta i vikt.Runt 20. Men hÀr i G trÄden vÀger vi vÄra klockor hehe.
Vintage
RÄkade fÄ en skeleton pÄ ingÄende igÄr jag oxÄ.. Fast inte en 2100Sant! ..det va Innan frugan hade testat den. ..nu vill hon ha den ..sÄ den stannar i familjen hahahah.
TillÀgg.. Sjukt bra Sommar Ä strand dinka!
DÄ var det bestÀmt. InvÀgning av G-na under kvÀllen!Hehe ja kanske vore mer rimligt att mÀta i vikt.
Ăger ingen vĂ„g dock.
Cool! ..med andra ord nÄgon av de andra 2?RÄkade fÄ en skeleton pÄ ingÄende igÄr jag oxÄ.. Fast inte en 2100
Tror @roosterman vinner lÀtt med sina stÄlisar.Runt 20. Men hÀr i G trÄden vÀger vi vÄra klockor hehe.
Vintage
En stÄlis kÀnns ÀndÄ som lÀttviktare mot en ny RangemanTror @roosterman vinner lÀtt med sina stÄlisar.
Nix, det finns ytterligare nÄgra modellerCool! ..med andra ord nÄgon av de andra 2?
Tack! Modkittet köpte jag hÀr pÄ KS och Àr ett Gen 2 stÄlkit, det var klart över förvÀntan mÄste jag sÀga. Till det fick jag adaptrar för band med mÄtt 22mm. Gummit kommer frÄn Wristbuddys.com men dra ett PM till @Lavatt som har Wristbuddys. Jag har Àven testat oranget som jag gillar med men gröna blev .J*vligt lyckad modd Var fÄr man tag pÄ dessa delar?
Riktigt lyckat mÄste jag sÀga! Det gröna passar grymt bra som du sÀgerTack! Modkittet köpte jag hÀr pÄ KS och Àr ett Gen 2 stÄlkit, det var klart över förvÀntan mÄste jag sÀga. Till det fick jag adaptrar för band med mÄtt 22mm. Gummit kommer frÄn Wristbuddys.com men dra ett PM till @Lavatt som har Wristbuddys. Jag har Àven testat oranget som jag gillar med men gröna blev .
JÀkligt snygg! SjÀlvklart g-shockTÀnkte jobba hemma idag. Ska man köra G-Shock som Steffo kanske?
Oj, bra frÄga! Det kÀnns absolut inte billigt, snarare tvÀrtom. SÄ jag tror inte att det kommer frÄn Aliexpress iaf. Ska kolla vem jag köpte det av.Riktigt lyckat mÄste jag sÀga! Det gröna passar grymt bra som du sÀger
Ăr det aliexpress eller Ebay som gĂ€ller dĂ„ antar jag nĂ€r det gĂ€ller stĂ„lkitttet och Ă€ven adaptrar?
Min favorit skeletonNix, det finns ytterligare nÄgra modeller
Jag köpte det av @mÄrt sÄ han har nog koll.Riktigt lyckat mÄste jag sÀga! Det gröna passar grymt bra som du sÀger
Ăr det aliexpress eller Ebay som gĂ€ller dĂ„ antar jag nĂ€r det gĂ€ller stĂ„lkitttet och Ă€ven adaptrar?
@Lundgrenđ„ jag har köpt av Watches Ministry och pĂ„ eBay. Aliexpress litar jag inte ett smack pĂ„.Jag köpte det av @mĂ„rt sĂ„ han har nog koll.
Finns pÄ Instagram ocksÄ. Denna sÀljare tex.Riktigt lyckat mÄste jag sÀga! Det gröna passar grymt bra som du sÀger
Jag Ă€r sĂ„ glad att jag köpte ett Gen 2 istĂ€llet för 3. KvalitĂ©n kĂ€nns toppen om man kan anvĂ€nda adapter med massa roliga band. Banden till Gen 3 Ă€r vĂ€l special?@Lundgrenđ„ jag har köpt av Watches Ministry och pĂ„ eBay. Aliexpress litar jag inte ett smack pĂ„.
Ja de Àr ju det. DÀrför körde jag bÄde gen 2 och 3 ett tag.Jag Àr sÄ glad att jag köpte ett Gen 2 istÀllet för 3. Kvalitén kÀnns toppen om man kan anvÀnda adapter med massa roliga band. Banden till Gen 3 Àr vÀl special?
Nu har jag inte testat Gen 3 men om man vill byta band skulle jag nog rekommendera 2.Ja de Àr ju det. DÀrför körde jag bÄde gen 2 och 3 ett tag.