Yes. Men om man vill ha bra lÀnk sÄ Àr gen3 mycket bÀttreNu har jag inte testat Gen 3 men om man vill byta band skulle jag nog rekommendera 2.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Yes. Men om man vill ha bra lÀnk sÄ Àr gen3 mycket bÀttreNu har jag inte testat Gen 3 men om man vill byta band skulle jag nog rekommendera 2.
Tyckte du sa att den var mycket rassligare Àn 2? BlÄste du mig?Yes. Men om man vill ha bra lÀnk sÄ Àr gen3 mycket bÀttre
Bantat ner till 6 st G-Shockzà h, skönt att lÀsa. Jag e "bara" pÄ 14st, skönt att kÀnna att det finns nÄgra Levels högre att nÄ. ...sÄ dÄ surfar jag vidare och letar fler .
Hur mÄnga har ni andra?
aaaah du skickar upp en bild sen va?Nix, det finns ytterligare nÄgra modeller
Absolut. Ska bara fÄ hem den först Hade ju inget bÀttre för mig igÄr pÄ matrasten Àn att tradera lite...aaaah du skickar upp en bild sen va?
Rassligare ja!Tyckte du sa att den var mycket rassligare Àn 2? BlÄste du mig?
Meeen! Hur jÀvla bra blev inte de dÀr dÄ! ..innebÀr ju att Àven jag kan fÄ till nÄ liknandeTack! Modkittet köpte jag hÀr pÄ KS och Àr ett Gen 2 stÄlkit, det var klart över förvÀntan mÄste jag sÀga. Till det fick jag adaptrar för band med mÄtt 22mm. Gummit kommer frÄn Wristbuddys.com men dra ett PM till @Lavatt som har Wristbuddys. Jag har Àven testat oranget som jag gillar med men gröna blev .
Ok ok, vi sÀger sÄ.Rassligare ja!
Nu Àr jag inget fan av lÀnk pÄ Casioak dÄ det Àr lite för blingigt för min stil men jag tycker att den Àr toktight och kÀnns som bra kvalité.Rassligare ja!
Riktigt snyggt! Ser typ bÀttre ut Àn dem original CasiOak stÄlisarna som kommer.Tack! Modkittet köpte jag hÀr pÄ KS och Àr ett Gen 2 stÄlkit, det var klart över förvÀntan mÄste jag sÀga. Till det fick jag adaptrar för band med mÄtt 22mm. Gummit kommer frÄn Wristbuddys.com men dra ett PM till @Lavatt som har Wristbuddys. Jag har Àven testat oranget som jag gillar med men gröna blev .
Tack! MÄste kolla, har inte sett dem.Riktigt snyggt! Ser typ bÀttre ut Àn dem original CasiOak stÄlisarna som kommer.
Ăh. Plastklocka som plastklocka som klockkollegorna pĂ„ jobbet hade sagt.Ăkta vs fake Eller var det tvĂ€rtom?
885g.à h, skönt att lÀsa. Jag e "bara" pÄ 14st, skönt att kÀnna att det finns nÄgra Levels högre att nÄ. ...sÄ dÄ surfar jag vidare och letar fler .
Hur mÄnga har ni andra?
Tror det ligger en pÄ K&S? StÄlkit alltsÄRiktigt lyckat mÄste jag sÀga! Det gröna passar grymt bra som du sÀger
Ăr det aliexpress eller Ebay som gĂ€ller dĂ„ antar jag nĂ€r det gĂ€ller stĂ„lkitttet och Ă€ven adaptrar?
jag kan relatera, "one is not enough"à h, skönt att lÀsa. Jag e "bara" pÄ 14st, skönt att kÀnna att det finns nÄgra Levels högre att nÄ. ...sÄ dÄ surfar jag vidare och letar fler .
Hur mÄnga har ni andra?
HÀr kommer familjefoton.Har du nÄgot familjefoto att bjussa pÄ?
Imponerande samling! Och bra bredd, om man nu kan sÀga sÄ nÀr det bara Àr G-ShocksHÀr kommer familjefoton.
HĂ€r kommer familjefoton.
Dubbla klockor pÄ handleden alltsÄ.. Om du vill slippa den ena sÄ kan Tonfisken fÄ flytta hem till migSom vanligt öppnas nya paket direkt pÄ parkeringen utanför.
Som vanligt öppnas nya paket direkt pÄ parkeringen utanför.
Som vanligt öppnas nya paket direkt pÄ parkeringen utanför.
jÀvligt nice familjHÀr kommer familjefoton.