• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Legoklossar med Mudmastern.
E83541B5-A75C-4715-9A27-454673319E76.jpeg
1F851905-EF61-465E-B139-E58DC7AB51E0.jpeg
0FCE2801-6E1C-414D-943D-9E8F9B6EAB9B.jpeg

Är lite sugen pĂ„ denna. NĂ„n som vart med ett tag och vet om $599 Ă€r cirka va GW-A1000FC kostade ny tro eller Ă€r det överpris pga de Ă€r en utgĂ„ngen modell?
Screenshot_20210811-145508.jpg
Ska ha listat 600$ nÀr den sÄldes.

Sogn i Norge er jo fantastisk 😊
Gi lyd om du er i Haugesund, sĂ„ inviterer jeg pĂ„ kaffe. 🌞
Ja det Àr fantastiskt! Vi tog vÀgen över Vikafjellet ner till Voss dÀr vi Àr nu. Otroligt vackert!

Tack för inbjudan! Jag slÄr en plingeling nÀr jag Àr i Haugesund. Det hÀnder inte ofta men plötsligt :)

Köpte en grön rangeman frÄn tradera som var i betydligt mer slitet skick Àn vad jag förvÀntade mig. Behöver köpa nya delar. VÄr sedvanliga polska kran pÄ ebay verkar inte ha nÄgra delar inne. NÄgon som har nÄgot bra tips pÄ gröna delar inom europa? @roosterman kanske vill skiljas frÄn sina, du har ju sÄ mÄnga delar ÀndÄ :)

Köpte en grön rangeman frÄn tradera som var i betydligt mer slitet skick Àn vad jag förvÀntade mig. Behöver köpa nya delar. VÄr sedvanliga polska kran pÄ ebay verkar inte ha nÄgra delar inne. NÄgon som har nÄgot bra tips pÄ gröna delar inom europa? @roosterman kanske vill skiljas frÄn sina, du har ju sÄ mÄnga delar ÀndÄ :)
Finns pÄ Tiktox.

Men det Àr ju sÄ bökigt med tiktox numera. Var det inte flera som hade förlorat sina försÀndelser? Desseutom skatt iom brexit eller har dom kommit runt det?
Jo man fÄr betala import moms pÄ varor frÄn UK numera. BestÀllde nya klÀder till min D1000 frogman dÀrifrÄn nyligen och funkade jÀttebra. Tog ca en och en halv vecka för att komma fram. Rangeman kitet kommer att landa pÄ runt 750kr ink frakt och moms. Helt ok pris tycker jag.

Jo man fÄr betala import moms pÄ varor frÄn UK numera. BestÀllde nya klÀder till min D1000 frogman dÀrifrÄn nyligen och funkade jÀttebra. Tog ca en och en halv vecka för att komma fram. Rangeman kitet kommer att landa pÄ runt 750kr ink frakt och moms. Helt ok pris tycker jag.
Ah du har rÀtt, tiktox Àr nog ÀndÄ bÀsta stÀllet. Jag kör pÄ det! Tack för bollningen.

Tillbaka
Topp