Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÄg den ocksÄ. Fick bli tiktox ÀndÄ. TackHade jag haft en till uppsÀttning gröna sÄ...![]()
![]()
Hittade dom hÀr pÄ bukten
Bandet (Polen):
Genuine Casio Watch Strap Band G-SHOCK GW-9400-3 GW-9400 Dark Olive 10455203 | eBay
Bezel (Tyskland):
Bezel (bezel) Casio for GW-9400-3, GW-9400 Plastic, NATO GREEN | eBay
TrÄkigt att höra! Jag har bestÀllt dÀrifrÄn nÄgra gÄnger, senast för nÄgon vecka sedan och alla kom fram utan problem.Jag vet inte om man kan rekommendera tiktox lÀngre? Jag har haft en vÀldigt sur erfarenhet med de nu. Tidigare har allt funkat bra, men de delar jag bestÀllde i mars har fortfarande inte dykt upp och de svarar inte pÄ mina mail lÀngre heller...
Out in the woods nearbyWhere the fuck am I....???
![]()
Njaee⊠jag âgjorde en Bear Gryllsâ:Out in the woods nearby![]()
Undrar hur mĂ„nga det Ă€r som undrar vad fasen man hĂ„ller pĂ„ med nĂ€r man fotar klockan titt som tĂ€tt egentligen??Njaee⊠jag âgjorde en Bear Gryllsâ:
Fötterna pĂ„ asfalten medan jag fotade âaction in the wildâ![]()
Nu vill vi se nĂ€r du dricker ditt egna piss ur ett ormskinn ocksĂ„Njaee⊠jag âgjorde en Bear Gryllsâ:
Jag fotade âaction in the wildâ med fötterna pĂ„ asfalten![]()
Den svarta med röda inslag Àr fin!Undrar hur mÄnga det Àr som undrar vad fasen man hÄller pÄ med nÀr man fotar klockan titt som tÀtt egentligen??
AppropĂ„ att undra vad man hĂ„ller pĂ„ med... Ăr det nĂ„gon/nĂ„gra hĂ€r i trĂ„den som har GWG-100 (inte 1000) ??![]()
Tycker att GG-1000 Ă€r coolare.AppropĂ„ att undra vad man hĂ„ller pĂ„ med... Ăr det nĂ„gon/nĂ„gra hĂ€r i trĂ„den som har GWG-100 (inte 1000) ??![]()
Den Àr förmodligen det ocksÄ men saknar solar och mb6Tycker att GG-1000 Àr coolare.
![]()
Casio G-Shock GG-1000-1A5 Mudmaster Watch Review | Page 2 of 2 | aBlogtoWatch
Full wrist-time review with original photos of the Casio G-Shock GG-1000-1A5 Mudmaster watch including price, specs, & analysis. | Page 2 of 2www.ablogtowatch.com
Ăsch, han har ju 50 andra som har solar och MB6Den Ă€r förmodligen det ocksĂ„ men saknar solar och mb6![]()
För mÄnga nollorTycker att GG-1000 Àr coolare.
![]()
Casio G-Shock GG-1000-1A5 Mudmaster Watch Review | Page 2 of 2 | aBlogtoWatch
Full wrist-time review with original photos of the Casio G-Shock GG-1000-1A5 Mudmaster watch including price, specs, & analysis. | Page 2 of 2www.ablogtowatch.com
PrexisDen Àr förmodligen det ocksÄ men saknar solar och mb6![]()
MB och TS is da shit vetduĂsch, han har ju 50 andra som har solar och MB6Utseende > funktion
![]()
Undrar hur mÄnga det Àr som undrar vad fasen man hÄller pÄ med nÀr man fotar klockan titt som tÀtt egentligen??
AppropĂ„ att undra vad man hĂ„ller pĂ„ med... Ăr det nĂ„gon/nĂ„gra hĂ€r i trĂ„den som har GWG-100 (inte 1000) ??![]()
Jag tycker analoga G's utan sekundvisare Àr lite trÄkigaDen Àr förmodligen det ocksÄ men saknar solar och mb6![]()
Och positiv displayDen svarta med röda inslag Àr fin!![]()
Haha ok.För mÄnga nollorGillar inte GG'n..
Prexis
MB och TS is da shit vetdu![]()
InstÀmmer pÄ det ang sekundvisaren ocksÄ faktiskt. Tar typ alltid en halv sekund extra för mig att lÀsa av nÀr jag inte ser nÄgon sekundvisare ocksÄ.Jag tycker analoga G's utan sekundvisare Àr lite trÄkiga![]()
Visst har du 2 olika GD-350? Eller Àr det jag som Àr förvirrad?
Tja, det Àr ju rena teet för sjÀlen⊠men att ha ballar av stÄl och Äka till BorÄs djurpark, smyga in till elefanterna för att krama ur saften frÄn elefantbajs och dricka det, ja⊠nu snackar viNu vill vi se nÀr du dricker ditt egna piss ur ett ormskinn ocksÄ![]()
StÀmmer. Jag har 2 olika GD-350.Visst har du 2 olika GD-350? Eller Àr det jag som Àr förvirrad?
TĂ€nk vad 8 sekunder gör pĂ„ snygghetenĂh vi tar en till
![]()
Eller hur, den första bilden sÄg inte alls bra ut nÀr jag sÄg den pÄ storbildTÀnk vad 8 sekunder gör pÄ snyggheten![]()
![]()