• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

B4424509-89B7-4F27-9300-94ACDA328DF5.jpeg

Jag vet inte om man kan rekommendera tiktox lÀngre? Jag har haft en vÀldigt sur erfarenhet med de nu. Tidigare har allt funkat bra, men de delar jag bestÀllde i mars har fortfarande inte dykt upp och de svarar inte pÄ mina mail lÀngre heller...
TrÄkigt att höra! Jag har bestÀllt dÀrifrÄn nÄgra gÄnger, senast för nÄgon vecka sedan och alla kom fram utan problem.

Njaee
 jag ”gjorde en Bear Grylls”:
Fötterna pĂ„ asfalten medan jag fotade ”action in the wild” 👍😂
Undrar hur mÄnga det Àr som undrar vad fasen man hÄller pÄ med nÀr man fotar klockan titt som tÀtt egentligen?? ;)

AppropĂ„ att undra vad man hĂ„ller pĂ„ med... Är det nĂ„gon/nĂ„gra hĂ€r i trĂ„den som har GWG-100 (inte 1000) ?? :)

Undrar hur mÄnga det Àr som undrar vad fasen man hÄller pÄ med nÀr man fotar klockan titt som tÀtt egentligen?? ;)

AppropĂ„ att undra vad man hĂ„ller pĂ„ med... Är det nĂ„gon/nĂ„gra hĂ€r i trĂ„den som har GWG-100 (inte 1000) ?? :)
Den svarta med röda inslag Àr fin!
700.jpeg

Senast Àndrad:
Tycker att GG-1000 Ă€r coolare. 🙂
För mĂ„nga nollor 😁 Gillar inte GG'n..
Den Ă€r förmodligen det ocksĂ„ men saknar solar och mb6 🙄
Prexis😁
Äsch, han har ju 50 andra som har solar och MB6 😜 Utseende > funktion 😁
MB och TS is da shit vetdu😁

Den Ă€r förmodligen det ocksĂ„ men saknar solar och mb6 🙄
Jag tycker analoga G's utan sekundvisare Ă€r lite trĂ„kiga 😔

Tillbaka
Topp