Vilken Àr bÀst?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vilken Àr bÀst?
Undrar hur hans samling ser ut. MRG köper man inte som första G-shock.Serbiens volley-trÀnare Zoran Terzic för damlaget bÀr MRG.
FĂ„ se en wristshot.
Undrar hur hans samling ser ut. MRG köper man inte som första G-shock.
Kul med sÄna killarKan inte riktigt se vad han bÀr men han verkar ha en nÄgorlunda bredd pÄ samlingen.
FrÄn Rolex-homage till obskyra parfymklockor? Och MRG dÄ. Han verkar gilla klockor iaf.
Ser ut som en sea-dweller han bÀr pÄ fösta bilden.Kul med sÄna killar
Hur plockar du att det Àr en homage btw? Sorry sorry sorry om nÄgon blir störd pÄ att Rolex diskuteras Àven i den hÀr trÄden. Full circle!
Kul med sÄna killar
Hur plockar du att det Àr en homage btw? Sorry sorry sorry om nÄgon blir störd pÄ att Rolex diskuteras Àven i den hÀr trÄden. Full circle!
Ser ut som en sea-dweller han bÀr pÄ fösta bilden.
Har en sjÀlv sÄ jag Àr hyfsat sÀker pÄ det.Kanske ska be Rolex-folksen i RolextrÄden ge oss 2nd opinion?
Har en sjÀlv sÄ jag Àr hyfsat sÀker pÄ det.
Tja, det Àr ju rena teet för sjÀlen⊠men att ha ballar av stÄl och Äka till BorÄs djurpark, smyga in till elefanterna för att krama ur saften frÄn elefantbajs och dricka det, ja⊠nu snackar vi
Har en 16600. Tycker den ser bÀttre ut Àn 116600 med bredare bandhorn. Nu nÀr jag kollar igen sÄ kan det vara en deepsea ocksÄ..Har du den 6 siffriga? Den med kort prod datum? Klart snyggaste tool-divern frÄn Rolex.
Segt folk i den trÄden. 10 min har gÄtt. HÀr fÄr man alltid svar pÄ 1 minut.Nu har jag stÀllt frÄgan i RolextrÄden
Finns Rolex folk hÀr ocksÄ.Segt folk i den trÄden. 10 min har gÄtt. HÀr fÄr man alltid svar pÄ 1 minut.
Porter!Vilken Àr bÀst?
Inte min King, tillhör en kollega.FÄ se en wristshot.
Har en 16600. Tycker den ser bÀttre ut Àn 116600 med bredare bandhorn. Nu nÀr jag kollar igen sÄ kan det vara en deepdea ocksÄ..
On topic
Porter Àr jÀvligt bra. Ska byta tillbaka till gummibandet ocksÄ. Tycker att det passar klockan bÀttre.Porter!
Nu har jag stÀllt frÄgan i RolextrÄden
Vad konstituerar egentligen en "Rolex folk"? Diggar? Ăger? Har Ă€gt? Vill Ă€ga? Vilket som kanske.Finns Rolex folk hĂ€r ocksĂ„.
Tack sjÀlv!
Folk som gillar och har koll pĂ„ Rolex.Vad konstituerar egentligen en "Rolex folk"? Diggar? Ăger? Har Ă€gt? Vill Ă€ga? Vilket som kanske.
Har Du köpt pÄ King Àn dÄ?Vilken Àr bÀst?
Det kom en Burton och en 35th Skeleton emellanHar Du köpt pÄ King Àn dÄ?