Crispie
Silver
Snyggt! Wristshot!? Trodde inte du kom överens med hur RM satt pÄ din handled?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Wristshot!? Trodde inte du kom överens med hur RM satt pÄ din handled?
Kom att tÀnka pÄ denna som @Bergets har pÄ K&S nu..Ingen som har nÄgon med rolig stark fÀrg att sÀlja? Jag har denna och dottern Àlskar den, sÄ behöver ngt liknade
Gillar bÄdas gröna fÀrg pÄ displayen, speciell den gröna.StÀmmer. Jag har 2 olika GD-350.
GD-350-8 och GD-350-1C. 8an Àr grÄ med grön datum display och 1C Àr svart med grÄ datum display. Min mobilkamera har lite svÄrt att fÄnga skillnaden mellan dem...
SjÀlvkontroll, vad Àr det för nÄgot? Det vÀrsta Àr att det kommer fler snart.
Tror du det blir en bra ursÀkt till frugan ifall hon upptÀcker att jag har köpt en klocka till?Firar du fortfarande ditt nya jobb?
Det gör jag egentligen inte, men har jag lÀrt mig acceptera GWG-1000, sÄ ska tamejfan RM ocksÄ gÄ. Och den hÀr Àr för fin för att inte hugga pÄSnyggt! Wristshot!? Trodde inte du kom överens med hur RM satt pÄ din handled?
Ja.KÀnns som ett riktigt bra pris för den hÀr.
Casio G Shock GW 700 1ER NU 600:-
SÀljer min GW 7900 Full set Fint skick Frakt ingÄr Referenser finns, hittas lÀngre ner. Swish endast Inga byten PM för fler bilder om det behövs Tack K&S för annons plats och i övrigt ett fint forumklocksnack.se
@spammerstakeahike utnÀmner denna till veckans kommentar. Fick en skrattattack, tur att jag var hemma, annars hade vÀl folk trott att jag var tokig haha.Firar du fortfarande ditt nya jobb?
Ingen aning men det ser ju ballt ut!UpptÀckte precis att "Baro" pushern (den klockan tvÄ) pÄ min GG-B100 Àr nÄgot mörkare Àn dom andra.
Jag har googlat bilder en stund och det verkar bara vara sÄ pÄ GG-B100-1A3, den med helvita index.
NÄgon som vet varför det Àr sÄ eller vÄgar sig pÄ en teori?
LÄnade bilder, dÀr det syns tydligt:
Det Àr inget fel, sÄ ska det vara.UpptÀckte precis att "Baro" pushern (den klockan tvÄ) pÄ min GG-B100 Àr nÄgot mörkare Àn dom andra.
Jag har googlat bilder en stund och det verkar bara vara sÄ pÄ GG-B100-1A3, den med helvita index.
Jag tror att det Àr ett medvetet designdrag frÄn G-Shock teamet för att utmana symmetriker och ocd-nördar att slÀppa sargen och gÄ ut och upptÀcka och acceptera anomalier i vardagen?UpptÀckte precis att "Baro" pushern (den klockan tvÄ) pÄ min GG-B100 Àr nÄgot mörkare Àn dom andra.
SÄ mÄste det vara, G-Shock Àr ju annars kÀnda för just sina symmetriska klockorJag tror att det Àr ett medvetet designdrag frÄn G-Shock teamet för att utmana symmetriker och ocd-nördar att slÀppa sargen och gÄ ut och upptÀcka och acceptera anomalier i vardagen?
Jag hÀvdar med bestÀmdhet att det Àr bara för att jÀvlas med oss svagsinta (lÀs Roosterman om ni vill)....UpptÀckte precis att "Baro" pushern (den klockan tvÄ) pÄ min GG-B100 Àr nÄgot mörkare Àn dom andra.
Det var verkligen inte meningen att sabba nÄgons impulskontroll.Jag hÀvdar med bestÀmdhet att det Àr bara för att jÀvlas med oss svagsinta (lÀs Roosterman om ni vill)....
SÄna dÀr smÄ detaljer Àr ju det som gör att klockskrÀllet var tvungen att handlas och testas....
Och nu finns det risk att det kommer handlas en MM till bara för det...
Kanske dax att hon skaffar en egen inloggning till klocksnackOhh, den matchade ju, sa Frugis.. Och vipps försvann DWn till henne