• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Lite Darth Vader style sÄ hÀr pÄ kvÀllskvisten

Bilagor

• 12EF1AD3-FCCD-4EFB-B318-3EFC42AC6E85.jpeg
    12EF1AD3-FCCD-4EFB-B318-3EFC42AC6E85.jpeg
    427.2 KB · Visningar: 5
Jaha dÄ landa gulfmastern i lÄdan idag dÄ, köpt pÄ tratten för inte sÄ stora pengar men lite sliten va den, nÄn som vet ett bra stÀlle att köpa nytt band + bezel?
IMG_20210813_194228.jpg
Grattis till Gulfisen =)
HÀr har du nÄgra förslag pÄ nya klÀder:)
FrÄn Polen, Bra sÀljare:
Bezel:
Casio Original Watch Band Bezel Case GWN-1000B-1A GWN-1000B-1B GWN-1000 Black | eBay
Band:
Casio Original Watch Strap Band for GWN-1000C-1A GWN-1000C-1AER Black 10482083 | eBay

FrÄn Israel, oxÄ bra sÀljare, men kan ta lite lÀngre tid att fÄ hem + att det kan tillkomma tull/momsavgifter..
Bezel + band:
Casio Original G-SHOCK Black Band GWN-1000B-1A Strap GWN-1000 & Bezel GWN1000 | eBay

BĂ€gge sĂ€ljarna har fler fĂ€rger pĂ„ bĂ„de band o bezel👍

PĂ„ första bilden ser kontakten rak och fin ut
 pĂ„ andra och tredje bilden ser kontakten sned ut
 Ă€r du sĂ€ker att ”kabeln” har inte vridit sig, att du inte har kopplat in den upp och ner?
Nej man ser inte ens kretskortet om den Àr upp och ner. Den Àr rÀtt och jag tog före och efter bilder och det ser likadant ut. Det Àr ju samma fel pÄ bÀgge tvÄ och jag har svÄrt att se att jag skulle gjort sönder bÀgge.

KlockhjÀrnan Àr lite skum.
Denna klocka var inte alls intressant förra veckan men nu har jag burit den i flera dagar i rad och Ă€lskar den! Var kanske att ta i. Men gillar den mer och mer Ă€ven fast jag bara sprungit max 10m sammanhĂ€ngande med denna löparklocka 😁

20210813_213909.jpg

KlockhjÀrnan Àr lite skum.
Denna klocka var inte alls intressant förra veckan men nu har jag burit den i flera dagar i rad och Ă€lskar den! Var kanske att ta i. Men gillar den mer och mer Ă€ven fast jag bara sprungit max 10m sammanhĂ€ngande med denna löparklocka 😁

20210813_213909.jpg
Samma hÀr, gillar verkligen min svarta. VÀldigt lyckad display, otroligt tydlig och funktionell.
Synd att man inte kan programmera bort funktioner som pÄ mudmaster GG-B100.
Sen saknar jag Àven en "enkel" timer, fast man kan anvÀnda trÀningstimern, men den Àr lite mer omstÀndig att stÀlla in.

Klockbutikssurfande sÄ hÀr dags kommer knappast att sluta vÀl... Vad hÀnde med den gamla goda tiden nÀr man faktiskt var tvungen att ta sig ner till stan, gÄ in i butiken och prata med en sÀljare innan man kunde göra ett korkat spontanköp?
IMG_0365.jpeg

Tillbaka
Topp