Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det var verkligen inte meningen att sabba nÄgons impulskontroll.
Med det sagt sÄ Àr designen med udda knappen svinlÀcker och oemotstÄndlig, man kÀnner sig lite privilegierad rentav
Nu har jag ocksÄ en
Det blir lÀttare med en sÄn pincett.Lyckades tyvÀrr inte koppla in chippet till barometern. Blev för frustrerad och fick lÀgga ifrÄn mig en stund provar igen imorgon.
Dubbelt sÄ mÄnga hÀrinne jaHelt plötsligt finns det dubbelt sÄ mÄnga av den
Det som sÄg sÄ lÀtt ut pÄ filmen...Lyckades tyvÀrr inte koppla in chippet till barometern. Blev för frustrerad och fick lÀgga ifrÄn mig en stund provar igen imorgon.
HÄller med. Kul med olika fÀrger pÄ knapparna.Jag gillar det. PÄ MRG Àr alla knappar olika. Ser mkt roligare ut.
Blir ocksÄ sugen pÄ en sÄn modd.Nu har jag ocksÄ en
Finns det en vÀrld utanför menar du?Dubbelt sÄ mÄnga hÀrinne ja
Inte egentligen men jag snubblade ju över en YouTube-film hÀr han gjorde precis en sÄn hÀr modell. Men hur vanligt det Àr att man kan köpa den i en klockaffÀr, som gjordes med den första hÀrinne, lÄter jag vara osagtFinns det en vÀrld utanför menar du?
Grattis till Gulfisen =)Jaha dÄ landa gulfmastern i lÄdan idag dÄ, köpt pÄ tratten för inte sÄ stora pengar men lite sliten va den, nÄn som vet ett bra stÀlle att köpa nytt band + bezel?
Det blir lÀttare med en sÄn pincett.
alltsÄ jag lyckas ju sÀtta dit den, men det hÀnder ÀndÄ inget. Provar igen imorgonDet som sÄg sÄ lÀtt ut pÄ filmen...
PĂ„ första bilden ser kontakten rak och fin ut⊠pĂ„ andra och tredje bilden ser kontakten sned ut⊠Àr du sĂ€ker att âkabelnâ har inte vridit sig, att du inte har kopplat in den upp och ner?alltsĂ„ jag lyckas ju sĂ€tta dit den, men det hĂ€nder Ă€ndĂ„ inget. Provar igen imorgon
Nej man ser inte ens kretskortet om den Ă€r upp och ner. Den Ă€r rĂ€tt och jag tog före och efter bilder och det ser likadant ut. Det Ă€r ju samma fel pĂ„ bĂ€gge tvĂ„ och jag har svĂ„rt att se att jag skulle gjort sönder bĂ€gge.PĂ„ första bilden ser kontakten rak och fin ut⊠pĂ„ andra och tredje bilden ser kontakten sned ut⊠Àr du sĂ€ker att âkabelnâ har inte vridit sig, att du inte har kopplat in den upp och ner?
VÀnta och se om jag lyckas fÄ den att fungera förstBlir ocksÄ sugen pÄ en sÄn modd.
Fyfan vilket bra uttryck! Fan bÀttre Àn "pengar fÄr aldrig vara en trÄng sektor"...Vem vill dö med pengar pÄ kontot ... spendera medans man kan.
Citerar Olle Jönsson, sÄngaren i Lasse Stefanz:Fyfan vilket bra uttryck! Fan bÀttre Àn "pengar fÄr aldrig vara en trÄng sektor"...
Samma pÄ min. En svart, en silver och en koppar. Jag har inte tÀnkt sÄ mycket pÄ det tidigare men lööv it!Jag gillar det. PÄ MRG Àr alla knappar olika. Ser mkt roligare ut.
Samma pÄ min. En svart, en silver och en koppar. Jag har inte tÀnkt sÄ mycket pÄ det tidigare men lööv it!
Samma hÀr, gillar verkligen min svarta. VÀldigt lyckad display, otroligt tydlig och funktionell.KlockhjÀrnan Àr lite skum.
Denna klocka var inte alls intressant förra veckan men nu har jag burit den i flera dagar i rad och Àlskar den! Var kanske att ta i. Men gillar den mer och mer Àven fast jag bara sprungit max 10m sammanhÀngande med denna löparklocka
Det var en del riktigt bra priser dÀr! Vilken butik Àr det dÀr?Klockbutikssurfande sÄ hÀr dags kommer knappast att sluta vÀl... Vad hÀnde med den gamla goda tiden nÀr man faktiskt var tvungen att ta sig ner till stan, gÄ in i butiken och prata med en sÀljare innan man kunde göra ett korkat spontanköp?
Klockor.com. Blev ingen G (inte den hÀr gÄngen) men "rÄkade" bestÀlla en terrorist och en AE-1200 för sammanlagt 412 spÀnn...Det var en del riktigt bra priser dÀr! Vilken butik Àr det dÀr?