Bakom varje ocd-nörd kan det dölja sig en potentiell nobelpristagare i astrofysik eller megahacker för den delen sÄ det Àr lika bra att röka ut dom tidigtSÄ mÄste det vara, G-Shock Àr ju annars kÀnda för just sina symmetriska klockor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bakom varje ocd-nörd kan det dölja sig en potentiell nobelpristagare i astrofysik eller megahacker för den delen sÄ det Àr lika bra att röka ut dom tidigtSÄ mÄste det vara, G-Shock Àr ju annars kÀnda för just sina symmetriska klockor
Du e bland vÀnner ..."arkivera dem". Ibland saknar man juh dem mer Àr de var vÀrt att sÀlja sen.Hur gör man nÀr man har för mÄnga klockor men ÀndÄ inte vill sÀlja nÄgon?
Ăr det ett problem?Hur gör man nĂ€r man har för mĂ„nga klockor men Ă€ndĂ„ inte vill sĂ€lja nĂ„gon?
Man sticker ner huvudet i sanden och lÄtsas som om ingenting hÀnder och ignorera allt.Hur gör man nÀr man har för mÄnga klockor men ÀndÄ inte vill sÀlja nÄgon?
Jag har redan en GG-B100 sÄ det Àr lugnt .Det var verkligen inte meningen att sabba nÄgons impulskontroll.
Med det sagt sÄ Àr designen med udda knappen svinlÀcker och oemotstÄndlig, man kÀnner sig lite privilegierad rentav
Man vet aldrig, det kanske dyker upp en Roosterwife rÀtt vad det ÀrKanske dax att hon skaffar en egen inloggning till klocksnack
Ingenting!Hur gör man nÀr man har för mÄnga klockor men ÀndÄ inte vill sÀlja nÄgon?
Du köper ju ÀndÄ nÄgot annat för dom eventuella pengar som trillar in, sÄ dÄ Àr det ju bÀttre att lÄta dom vila i klockornaHur gör man nÀr man har för mÄnga klockor men ÀndÄ inte vill sÀlja nÄgon?
Men visst har du en GB-GWG oxÄ? Den passar ju Ànnu bÀttre ihop med damklockanDam klocka!
Du e bland vÀnner ..."arkivera dem". Ibland saknar man juh dem mer Àr de var vÀrt att sÀlja sen.
Tror jag lagt ut min Porter 2-3ggr nu pÄ Tratten för att jag velat fram och tillbaka trots att jag knappt anvÀnt den.
Ăr det ett problem?
Man sticker ner huvudet i sanden och lÄtsas som om ingenting hÀnder och ignorera allt.
Ingenting!
Jaha, hÀr fick man ju inget stödDu köper ju ÀndÄ nÄgot annat för dom eventuella pengar som trillar in, sÄ dÄ Àr det ju bÀttre att lÄta dom vila i klockorna
I löv the X-wing btw
Det fick du vÀl???Jaha, hÀr fick man ju inget stöd
SÄlde du inte av Legot?? Eller var det stÀderna och husen?
Jag behöll mina tvÄ favoriter. BÄda köpte hÀr pÄ Klocksnack dessutomSÄlde du inte av Legot?? Eller var det stÀderna och husen?
Jag Àr med dig Bamse! SÀlj! Hur mycket saknar du tidigare försÀljningar ÀndÄ? Men lÄt inte pengarna gÄ till tapetklister!!!Jaha, hÀr fick man ju inget stöd
Det var ju precis det du fickJaha, hÀr fick man ju inget stöd
Tröstköpa en till brukar fungera för mig.Hur gör man nÀr man har för mÄnga klockor men ÀndÄ inte vill sÀlja nÄgon?
BÀsta svaret!Tröstköpa en till brukar fungera för mig.
Gillar verkligen Rangemanen. Blir sÄdÀr lite sjuk varje gÄng jag ser en bild pÄ den.Dam klocka!
Vem vill dö med pengar pÄ kontot ... spendera medans man kan.Tröstköpa en till brukar fungera för mig.
Sjukt trevlig G alltsÄGillar verkligen Rangemanen. Blir sÄdÀr lite sjuk varje gÄng jag ser en bild pÄ den.