DĂ€r har vi den - den ultimata kostymklockanĂlskar nĂ€r det dyker upp totalt ovĂ€ntade bilder nĂ€r man googlar en ref. (tack för det suget @Meraborsten)
Man vill ju bara springa fram och krama om den anonyme klockbÀraren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
DĂ€r har vi den - den ultimata kostymklockanĂlskar nĂ€r det dyker upp totalt ovĂ€ntade bilder nĂ€r man googlar en ref. (tack för det suget @Meraborsten)
Man vill ju bara springa fram och krama om den anonyme klockbÀraren.
Jag inser nu att ditt nya jobb Àr som politisk rÄdgivare Ät vÄra styrande!Man sticker ner huvudet i sanden och lÄtsas som om ingenting hÀnder och ignorera allt.
NÀstan sÄ man blir sugen pÄ att skaffa en kostym... Men bara nÀstanDÀr har vi den - den ultimata kostymklockan
Vilken korv syftar du pÄ hÀr? Vet förresten inte om jag vill vetaJag har mÀrkt att man kan anvÀnda den som grill! Givetvis Àven förvara korven vÀl kyld i den. SÄ jÀvla Rambo Àr den
Vi lÀmnar detta Ät fantasin.. Vi vÀnder blad, gÄr vidare.Vilken korv syftar du pÄ hÀr? Vet förresten inte om jag vill veta
Edit: FörlÄt, jag trodde att jag var kvar i KS Glada baksida
Fattar ingenting men cool klocka iaf.Jag har mÀrkt att man kan anvÀnda den som grill! Givetvis Àven förvara korven vÀl kyld i den. SÄ jÀvla Rambo Àr den
Vilken korv syftar du pÄ hÀr? Vet förresten inte om jag vill veta
Edit: FörlÄt, jag trodde att jag var kvar i KS Glada baksida
Fredag ju!!Vi lÀmnar detta Ät fantasin.. Vi vÀnder blad, gÄr vidare.
Det finns mycket lustigt folk pÄ Tradera och det hör inte till ovanligheterna att de har dÄlig ekonomi. Den stora frÄgan Àr varför de envisas med att bjuda pÄ saker nÀr de inte har nÄgra pengarFredag ju!!
Men för att komma tillbaka lite till Topic..
Den hÀr sÀljaren pÄ Tratten, som Àven har den gröna jag avbildade innan idag, brukar sÀlja en hel del G-shocks.. MÄnga av dom lÄÄÄÄngt frÄn bra priser, och jag undrar om nÄgon hÀr i trÄden anmÀlde honom för att lÀgga ut samma klocka ett flertal ggr för nÄgra mÄnader sen..
Men jag bara Àlskar hans snygga instÀllning till trattenhandel..
I min vÀrld sÄ budar man inte om man inte har pengar!
Japp, det Àr sÄ systemet fungerar.Jag inser nu att ditt nya jobb Àr som politisk rÄdgivare Ät vÄra styrande!
Stort grattis till jobbet!
Hur mÄnga Àr för mÄnga..?Hur gör man nÀr man har för mÄnga klockor men ÀndÄ inte vill sÀlja nÄgon?
Det fÄr @roosterman svara pÄ. Men ibland kan det kÀnnas mycket nÀr man exempelvis har fyra olika "badklockor"Hur mÄnga Àr för mÄnga..?
Jag brukar sÀga 5-9 st...Hur mÄnga Àr för mÄnga..?
Snyggt jobb!Att byta modul pÄ en rangeman var visst svÄrare Àn jag trodde. Skit svÄrt att sÀtta fast sensorn igen. Men det gick till slut.
BÀsta RM-modden just nu!Nu har jag ocksÄ en
Enligt FolhÀlsomyndighetens rekomendationer sÄ gÀller: Har du svÄrt att fÄ syre i hemmet pga ytan att leva pÄ blivit för liten. Har vÀnner och slÀkt tröttnat pÄ dej och lÀmnat dej. MÄr du sjÀlv helpissigt pga batterilÀckage i klocorna. DÄ Àr det dac att ge plats Ät livet.Hur mÄnga Àr för mÄnga..?
Lyckades tyvÀrr inte koppla in chippet till barometern. Blev för frustrerad och fick lÀgga ifrÄn mig en stund provar igen imorgon.Och samtidigt fick du ju en likadan som @Derix röda
Tjusigt!
Jobbigt nÀr den coolaste modellen inte finns!Nu har jag ocksÄ en
Helt plötsligt finns det dubbelt sÄ mÄnga av denJobbigt nÀr den coolaste modellen inte finns!
Jag undrar om inte det dÀr skulle vara den ultimata jakt-klockan?Helt plötsligt finns det dubbelt sÄ mÄnga av den