• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Älskar nĂ€r det dyker upp totalt ovĂ€ntade bilder nĂ€r man googlar en ref. (tack för det suget @Meraborsten)
Man vill ju bara springa fram och krama om den anonyme klockbÀraren.

g-shock-gpr-b1000-ultimate-technology-pursuit-9.jpg
DĂ€r har vi den - den ultimata kostymklockan :woot:

Vilken korv syftar du pĂ„ hĂ€r? Vet förresten inte om jag vill veta 😬

Edit: FörlÄt, jag trodde att jag var kvar i KS Glada baksida

Vi lÀmnar detta Ät fantasin.. Vi vÀnder blad, gÄr vidare. :woot: :happyhappy:
Fredag ju!!
4c2d337b787916326721abd78ccb4abd.gif

Men för att komma tillbaka lite till Topic..
Den hĂ€r sĂ€ljaren pĂ„ Tratten, som Ă€ven har den gröna jag avbildade innan idag, brukar sĂ€lja en hel del G-shocks.. MĂ„nga av dom lĂ„Ă„Ă„Ă„ngt frĂ„n bra priser, och jag undrar om nĂ„gon hĂ€r i trĂ„den anmĂ€lde honom för att lĂ€gga ut samma klocka ett flertal ggr för nĂ„gra mĂ„nader sen.. đŸ€”
Men jag bara Àlskar hans snygga instÀllning till trattenhandel.. :oops:
I min vÀrld sÄ budar man inte om man inte har pengar!
guitarplaya.JPG

Fredag ju!!
4c2d337b787916326721abd78ccb4abd.gif

Men för att komma tillbaka lite till Topic..
Den hĂ€r sĂ€ljaren pĂ„ Tratten, som Ă€ven har den gröna jag avbildade innan idag, brukar sĂ€lja en hel del G-shocks.. MĂ„nga av dom lĂ„Ă„Ă„Ă„ngt frĂ„n bra priser, och jag undrar om nĂ„gon hĂ€r i trĂ„den anmĂ€lde honom för att lĂ€gga ut samma klocka ett flertal ggr för nĂ„gra mĂ„nader sen.. đŸ€”
Men jag bara Àlskar hans snygga instÀllning till trattenhandel.. :oops:
I min vÀrld sÄ budar man inte om man inte har pengar!
guitarplaya.JPG
Det finns mycket lustigt folk pĂ„ Tradera och det hör inte till ovanligheterna att de har dĂ„lig ekonomi. Den stora frĂ„gan Ă€r varför de envisas med att bjuda pĂ„ saker nĂ€r de inte har nĂ„gra pengar đŸ€·â€â™‚ïž

Hur mÄnga Àr för mÄnga..? ;)
Enligt FolhÀlsomyndighetens rekomendationer sÄ gÀller: Har du svÄrt att fÄ syre i hemmet pga ytan att leva pÄ blivit för liten. Har vÀnner och slÀkt tröttnat pÄ dej och lÀmnat dej. MÄr du sjÀlv helpissigt pga batterilÀckage i klocorna. DÄ Àr det dac att ge plats Ät livet.
Med vÀnlig hÀlsning, FHM

Tillbaka
Topp