• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Godmorgon! VĂ€dret ser ut Ă„ bli sĂ€mre sĂ„ det gör inget med helgjobb. Å det bĂ€sta Ă€r att nĂ€sta vecka Ă€r det frivecka 😃
IMG_20210814_062202.jpg

FrÄga, min Mudman G-9300 lÄg ut pÄ balkongen (inte pÄ handleden) i cirka 30-40min men visade ÀndÄ runt 26-27°c Temp fast de va 18°c ute. Ska man göra nÄgon kalibrering eller Àr de fel pÄ den tro?

Jag vĂ€ljer den högra ☝

Bra val. Vet inte varför jag köpte den vÀnstra men tycks som att ungen min gillar den.

MRG looking sharp!
Casio-teamet har inte sparat pÄ nÄgot i design-vÀg. Till synes konservativ men samtidigt helvild design och rent av ball. Nedtonad bling och lite retro-futuristisk och en spÀnnande industriell kÀnsla.

PXL_20210814_113146341.jpg

Senast Àndrad:
Bra val. Vet inte varför jag köpte den vÀnstra men tycks som att ungen min gillar den.

MRG looking sharp!
Casio-teamet har inte sparat pÄ nÄgot i design-vÀg. Till synes konservativ men samtidigt helvild design och rent av ball. Nedtonad bling och lite retro-futuristisk och en spÀnnande industriell kÀnsla.

Den Àr verkligen full av smÄ detaljer. Kul ocksÄ att alla fyller en funktion.
Gillar speciellt YES/NO runt klockan fem. Vet du vad dom Àr till för?
  • "Är det dags att köpa en till G"?
  • "YES"

Den Àr verkligen full av smÄ detaljer. Kul ocksÄ att alla fyller en funktion.
Gillar speciellt YES/NO runt klockan fem. Vet du vad dom Àr till för?
  • "Är det dags att köpa en till G"?
  • "YES"

Ja, den Àr vÀldigt detaljrik utan att kÀnnas plottrig.

Yes och No visar, vid ett knapptryck, om klockan mottagit radiosynk under natten eller inte. Vet inte om boettens tjocklek spelar roll men det tycks vara 50/50 huruvida radivÄgorna nÄr klockan eller inte jmfrt med mina andra shocks som nÀstan alltid synkar.

Ja, men det var ju en bra idé - sÄ nÀr man Àr ambivalent inför nÄgot spörsmÄl kan man sÄledes anvÀnda funktionen för att fÄ ett snabbt svar. Se dÀr, en ytterligare komplikation ^^

MRG looking sharp!

Mycket bra beskrivning. En av de bÀsta, om inte den bÀsta MRGn. VÀldigt sugen pÄ att testa nÄgon gÄng. Den enda som avskrÀcker lite Àr att jag tycker att gummibandet ser ut att vara ganska styft pÄ vissa bilder. Nu har jag som sagt aldrig haft möjligheten att testa en sÄ jag vet inte hur det kÀnns, bara hur det ser ut.

Tillbaka
Topp