Godmorgon! VĂ€dret ser ut Ă„ bli sĂ€mre sĂ„ det gör inget med helgjobb. Ă
det bÀsta Àr att nÀsta vecka Àr det frivecka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Behövs inte mycket sol för att den ska bli varmFrÄga, min Mudman G-9300 lÄg ut pÄ balkongen (inte pÄ handleden) i cirka 30-40min men visade ÀndÄ runt 26-27°c Temp fast de va 18°c ute. Ska man göra nÄgon kalibrering eller Àr de fel pÄ den tro?
MÀt tempen alltid i skuggan sÄ visar den rÀttFrÄga, min Mudman G-9300 lÄg ut pÄ balkongen (inte pÄ handleden) i cirka 30-40min men visade ÀndÄ runt 26-27°c Temp fast de va 18°c ute. Ska man göra nÄgon kalibrering eller Àr de fel pÄ den tro?
Den dÀr var lÀnge sedan man sÄg
Kompenserar med en till dÄ!Den dÀr var lÀnge sedan man sÄg
Jag vÀljer den högraCasio x 2
Jag vÀljer den högra
Den Àr verkligen full av smÄ detaljer. Kul ocksÄ att alla fyller en funktion.Bra val. Vet inte varför jag köpte den vÀnstra men tycks som att ungen min gillar den.
MRG looking sharp!
Casio-teamet har inte sparat pÄ nÄgot i design-vÀg. Till synes konservativ men samtidigt helvild design och rent av ball. Nedtonad bling och lite retro-futuristisk och en spÀnnande industriell kÀnsla.
Den Àr verkligen full av smÄ detaljer. Kul ocksÄ att alla fyller en funktion.
Gillar speciellt YES/NO runt klockan fem. Vet du vad dom Àr till för?
- "Ăr det dags att köpa en till G"?
- "YES"
@Fujoor Àr det du?Det verkar ha spridit sig
OrÀttvist, den sitter som ett damur pÄ honomCam Newton (amerikansk fotboll) med en King.
FörstÄr, de hÀr va dock pÄ kvÀllen efter solen gÄtt ned.Behövs inte mycket sol för att den ska bli varm
De va i skuggan, typ kl 22 pÄ kvÀllen.MÀt tempen alltid i skuggan sÄ visar den rÀtt
OrÀttvist, den sitter som ett damur pÄ honom
Haha da fucks. Donald choi Àr sÄklart mitt alter ego@Fujoor Àr det du?
Ser ut som en gd-100...Cam Newton gillar g-shock. Vet nÄn vad detta Àr?
Fick du igÄng censorn förresten?Haha da fucks. Donald choi Àr sÄklart mitt alter ego
Mycket bra beskrivning. En av de bÀsta, om inte den bÀsta MRGn. VÀldigt sugen pÄ att testa nÄgon gÄng. Den enda som avskrÀcker lite Àr att jag tycker att gummibandet ser ut att vara ganska styft pÄ vissa bilder. Nu har jag som sagt aldrig haft möjligheten att testa en sÄ jag vet inte hur det kÀnns, bara hur det ser ut.Bra val. Vet inte varför jag köpte den vÀnstra men tycks som att ungen min gillar den.
MRG looking sharp!
Casio-teamet har inte sparat pÄ nÄgot i design-vÀg. Till synes konservativ men samtidigt helvild design och rent av ball. Nedtonad bling och lite retro-futuristisk och en spÀnnande industriell kÀnsla.