Flipper2
Guld
Feeel... GBD-H100-8GBD-H1000-8
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Feeel... GBD-H100-8GBD-H1000-8
Köp en av varje.AssÄ... börjar bli sÄ svÄrt sugen...
Vilken display/klocka föredrar du?
Om jag nu skulle köpa en (vilket jag inte skall) sÄ skulle det nog bli den med positiv display (för lÀsbarhetens skull), men helt klart Àr den med negativ display frÀckare.
GBD-H100-1 Àr den. Haha Fan de ser likadana ut.Feeel... GBD-H100-8
Denna. Gbd-100-1Tjena G-Shock gÀnget!
NÄgon som vet referensen pÄ den hÀr?
Fan vad najs med bio! Var ett och ett halvt Är sedan sist. Var frekvent besökare innan smÄbarnslivet. Vad sÄg du?Biodags!
Det dÀr mÄste vara min gamla som jag drog hem frÄn Japan va? svÄrt att hitta lika bra g-shocks med screwback numera.Behöver en beater till min gamla g2000. Vilka modeller finns det att köpa idag med ungefÀr samma form och storlek?
Ăr det nĂ„gon negativ som Ă€r knivskarp sĂ„ Ă€r det denna!AssĂ„... börjar bli sĂ„ svĂ„rt sugen...
Om jag nu skulle köpa en (vilket jag inte skall) sÄ skulle det nog bli den med positiv display (för lÀsbarhetens skull), men helt klart Àr den med negativ display frÀckare.
Jag har gÄtt en del. Men idag var det barnfilm med dottern. Ainbo.Fan vad najs med bio! Var ett och ett halvt Är sedan sist. Var frekvent besökare innan smÄbarnslivet. Vad sÄg du?
Det Àr det nog! Köpte den hÀr pÄ KSDet dÀr mÄste vara min gamla som jag drog hem frÄn Japan va? svÄrt att hitta lika bra g-shocks med screwback numera.
Skulle dock sagt att nya gw-5000u med ny modul Àr en bra kandidat. Ny modul med samma hÀrliga utseende.
Behöver en beater till min gamla g2000. Vilka modeller finns det att köpa idag med ungefÀr samma form och storlek?
100% GD-350 med positiv display. Men den negativa Àr dock rÀtt bra.AssÄ... börjar bli sÄ svÄrt sugen...
Toppen!100% GD-350 med positiv display. Men den negativa Àr dock rÀtt bra.
SÄklart han gör, vad annars?Nu blir ni styva ibrallan igen, Steffo kör G-Shock under jakten.
ErkÀnn att du Àr rÀtt mycket nöjd med din G-shock oxÄNu blir ni styva ibrallan igen, Steffo kör G-Shock under jakten.
Absolut, den Àr grym! Funderar dock pÄ att sÀlja stÄlkittet dÄ det inte riktigt var min grej.ErkÀnn att du Àr rÀtt mycket nöjd med din G-shock oxÄ
Nu blir ni styva ibrallan igen, Steffo kör G-Shock under jakten.
De dÀr Àr ju sÄ Sjuuuukt stort!
@Staafen skulle ju se till att lura in honom hit till trÄden oxÄDe dÀr Àr ju sÄ Sjuuuukt stort!
Jag tycker att alla frÄn trÄden borde gÄ in och ge Steffo lite G-Shock kÀrlek i inlÀgget.De dÀr Àr ju sÄ Sjuuuukt stort!
Staafen och Steffo, Steffo och Staafen.. same same but different@Staafen skulle ju se till att lura in honom hit till trÄden oxÄ
Du kan hÀlsa frÄn mig, för jag har inte sÄnt dÀr InstamaticJag tycker att alla frÄn trÄden borde gÄ in och ge Steffo lite G-Shock kÀrlek i inlÀgget.
Jag gillar egentligen inte sociala media men mÄste ju posta alla mina G-Shockbilder nÄgonstans.Du kan hÀlsa frÄn mig, för jag har inte sÄnt dÀr Instamatic