• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Screwback pÄ Tratten
79633A1C-C169-4655-BA40-06A9A5B9AAEA.jpeg

Men den Ă€r ju authentic đŸ€·â€â™‚ïž

Vid nÀrmare inspektion skulle jag sÀga att den Àr fejk.
(jag har ju samma modell)

UtskÀrningarna för digi fönstrena ser skabbiga ut.
Ser ocksÄ ut som Casio water 20 bar resist Àr printat pÄ nÄn typ av board/förhöjning vilket saknas pÄ min.
"12an pÄ "ögat" saknar dessutom den karaktÀristiska piggen.

Adjustknappen sticker ut. PÄ min Àr den nedsÀnkt.

Ni som hĂ„ller pĂ„ med Tratten... Är det inte jobbigt med massa folk som luras hit och dit, bjuder upp sina egna annonser osv?
Har aldrig köpt en klocka pÄ Tratten!
FrĂ„gan Ă€r nog riktad till @Derix . Jag har aldrig köpt pĂ„ tratten heller. 😄
Jag har inte gÄtt pÄ nÄgra nitar som köpare Ànnu utan har snarare gjort nÄgra riktigt bra kap. Frogman 2500kr, Burton 3300kr, DW5600 250kr Àr nÄgra exempel.

Ni som hĂ„ller pĂ„ med Tratten... Är det inte jobbigt med massa folk som luras hit och dit, bjuder upp sina egna annonser osv?
Har aldrig köpt en klocka pÄ Tratten!
Jag har vart rÀtt skonad frÄn sÄna Schweinhunds hittills. Och dÄ har jag ju ÀndÄ köpt en hel del grejer pÄ Tratten under Ären.
Men har nog blivit överbjuden av sÀljares alter ego iofs,
En king jag la upp lÀnk till hÀr i trÄden för nÄgon vecka sen har "sÄlts" tre ggr till samma "köpare"....
Tror sÀljaren blev anmÀld för tredje annonsen...
Men kontentan Àr att man fÄr vara pÄ sin vakt och kolla noga pÄ bilder och lÀsa omdömen om sÀljare osv..

PÄ tal om G-2000. Varför Àr det ingen som klipper denna? För dyr eller? Har dÄlig koll pÄ modellen dÀrav frÄgan.

Tillbaka
Topp