• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Edit. Gillar G-modellen, MEN INTE sĂ€ljaren! Skyller pĂ„ tilffĂ€llig sinnesförvirring :banghead: Hunden finns nĂ„gra inlĂ€gg nerĂ„t 👍

NĂ€r vi Ă€ndĂ„ Ă€r inne pĂ„ tratteritips och annat kul köp&sĂ€lj sĂ„ mĂ„ste jag ju dela denna 😁 Cool GB-X6900😃 Sen om priset Ă€r bra Ă€r ju upp till var o en😉

Senast Àndrad:
NĂ€r vi Ă€ndĂ„ Ă€r inne pĂ„ tratteritips och annat kul köp&sĂ€lj sĂ„ mĂ„ste jag ju dela denna 😁 Cool GB-X6900😃 Sen om priset Ă€r bra Ă€r ju upp till var o en😉
Skulle inte köpa av den sÀljaren om det sÄ var gratis.
LĂ€s hans "negativa omdömen" sida... Mamma mia! 🙈🙈🙈

Skulle inte köpa av den sÀljaren om det sÄ var gratis.
LĂ€s hans "negativa omdömen" sida... Mamma mia! 🙈🙈🙈
FörstÄr dig, efter att har lÀst vad han sjÀlv har skrivit hÄller jag mig borta frÄn honom ocksÄ:

GuitarPlaya​

Om jag inte betalar pÄ en gÄng sÄ betalar jag Min vara förr eller senare sÄ vÀnta med dÄligt omdöme.PGA dÄlig ekonomi! GnÀll inte! MÀrker jag kaxighet frÄn dig, sÄ skiter jag i att betala/eller skicka ditt objekt.

Har aldrig lÀst om nÄgon mer kaxig- och otrevligare sÀljare/köpare nÄgonsin.

LÀs om hans negativa omdöme sÄ fÄr ni skratta lite.

FörstÄr dig, efter att har lÀst vad han sjÀlv har skrivit hÄller jag mig borta frÄn honom ocksÄ:

GuitarPlaya​

Om jag inte betalar pÄ en gÄng sÄ betalar jag Min vara förr eller senare sÄ vÀnta med dÄligt omdöme.PGA dÄlig ekonomi! GnÀll inte! MÀrker jag kaxighet frÄn dig, sÄ skiter jag i att betala/eller skicka ditt objekt.

Jag handlade en G av honom för ett tag sen.. En G-8900, som var riktigt fin och snabbt levererad
Men helt plötsligt kom det meddelande via Tratten pĂ„ YT-lĂ€nkar med konsertklipp och frĂ„gor om att vilja köpa andra G-Shocks.. 😬

GuitarPlaya​

Har för mig att nÄgon har postat det för nÄgon dag sedan. Otroligt att han inte har blivit avstÀngt.

Jag gör en en pudel 😁
Screenshot_20210816_233126.jpg

Glöm bort tipset😄

GuitarPlaya​

😂😂😂
Screenshot_20210816-233805.jpg

nÄgon ny klocka pÄvÀg?

A9DF5B3B-D93C-4889-8986-D83CC49280FB.jpeg
Kan det vara GG-B100-8A som avses?
Skulle verkligen önska mig en positiv display pÄ min GG-B100 med vita index, dÄ skulle klockan vara perfekt.

Kan det vara GG-B100-8A som avses?
Skulle verkligen önska mig en positiv display pÄ min GG-B100 med vita index, dÄ skulle klockan vara perfekt.
Det Ă€r det đŸ‘đŸ»

Tillbaka
Topp