Klocksnack Àr vÀl ett socialt media?Jag gillar egentligen inte sociala media men mÄste ju posta alla mina G-Shockbilder nÄgonstans.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Klocksnack Àr vÀl ett socialt media?Jag gillar egentligen inte sociala media men mÄste ju posta alla mina G-Shockbilder nÄgonstans.
Gjorde det direkt!Jag tycker att alla frÄn trÄden borde gÄ in och ge Steffo lite G-Shock kÀrlek i inlÀgget.
Oops!Klocksnack Àr vÀl ett socialt media?
Ja, har varit mÄnga gÄnger sugen pÄ att trycka pÄ bestÀll, just pÄ denna grÄ. Gillar verkligen den 2 tonade displayen.Toppen!
DÄ köpte jag inte alls en med positiv display alldeles nyss
Ganska bra pris pÄ amazon, en knapp tusenlapp:
Amazon.com: Casio G-Shock Quartz Watch with Resin Strap, Grey, 18 (Model: GD350-8) : Clothing, Shoes & Jewelry
Buy Casio G-Shock Quartz Watch with Resin Strap, Grey, 18 (Model: GD350-8) and other Wrist Watches at Amazon.com. Our wide selection is eligible for free shipping and free returns.www.amazon.com
Nu vÀnder vi blad och gÄr vidare, ni fÄr sluta fresta mig sÄ sjukt mycket..
Det var du som hann före mig alltsÄ
Vilken beslutsĂ„ngest det var med positiv/negativ. Ăr egentligen sugen pĂ„ en med negativ med, men nu mĂ„ste jag lugna mig.Ja, har varit mĂ„nga gĂ„nger sugen pĂ„ att trycka pĂ„ bestĂ€ll, just pĂ„ denna grĂ„. Gillar verkligen den 2 tonade displayen.
Men jag Àr rÀtt nöjd med den jag har, gillar dem röda detaljerna, speciellt strecket över displayen.
Du ska varken ha den svarta positiva eller den svarta negativaâŠVilken beslutsĂ„ngest det var med positiv/negativ. Ăr egentligen sugen pĂ„ en med negativ med, men nu mĂ„ste jag lugna mig.
Sa ju det innan, köp en av varje.Vilken beslutsĂ„ngest det var med positiv/negativ. Ăr egentligen sugen pĂ„ en med negativ med, men nu mĂ„ste jag lugna mig.
Han köpte ju den nyssDu ska varken ha den svarta positiva eller den svarta negativaâŠ
⊠det Ă€r den hĂ€r du ska ha: GD-350-8, tvĂ„fĂ€rgad display med grĂ„ bezel och band. Thatâs it! Bara KĂĂĂP
Ăr det bara jag som fĂ„r en vibb av Transformers av den dĂ€r rackaren??Du ska varken ha den svarta positiva eller den svarta negativaâŠ
⊠det Ă€r den hĂ€r du ska ha: GD-350-8, tvĂ„fĂ€rgad display med grĂ„ bezel och band. Thatâs it! Bara KĂĂĂP
Sluta sukta oss med sÄ fina bilder, snart mÄste jag ha den grÄa ocksÄ.Mina 2 favoriter
Ăr du nya @roosterman ?Sluta sukta oss med sĂ„ fina bilder, snart mĂ„ste jag ha den grĂ„a ocksĂ„.
Köööööp bara!!Sluta sukta oss med sÄ fina bilder, snart mÄste jag ha den grÄa ocksÄ.
Roosterman har ju nu frugan som har koll pĂ„ honom hĂ€r pĂ„ forumet, nĂ„gon mĂ„ste ju ju axla rollen.Ăr du nya @roosterman ?
Snygg , men har liite svÄrt för analogdelen av den.
Kör fortfarande 5-1metodenRoosterman har ju nu frugan som har koll pÄ honom hÀr pÄ forumet, nÄgon mÄste ju ju axla rollen.
Till frun alltsÄ, sÄ att ni har varsin. Matchy matchySnygg , men har liite svÄrt för analogdelen av den.
Tur man inte Àr kostymnisse, för dressig Àr den iaf
Nej, det blir nog för pÄtaglig dÄ haha.
Jag tyckte att jag gav alla en rimlig chans ÀndÄ.Det var du som hann före mig alltsÄ
Undrar vem som Àr knÀppgökenLite klockbyte Och knÀppgöken
Bara tjoa till om det blir dagsJag tyckte att jag gav alla en rimlig chans ÀndÄ.
Men jag börjar göra mig redo för en liten rensning i klocklÄdan sÄ du har första tjing om den ska ivÀg.