Ăver 1kg Ă€r klart godkĂ€nt!Fan, bara 1.153kg. KĂ€nner mig som vĂ€rsta nybörjaren.
Mer Titan och Gummi Àn StÄl.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăver 1kg Ă€r klart godkĂ€nt!Fan, bara 1.153kg. KĂ€nner mig som vĂ€rsta nybörjaren.
Mer Titan och Gummi Àn StÄl.
Snart under 1kg. AWM-500 ute för försĂ€ljning. VĂ€ger hela 175g.Ăver 1kg Ă€r klart godkĂ€nt!
Dagens tips!
@dzlDaveCasio G-Shock AWM-500D-1AJF Full Metal/Touch Solar/Multi-Band 6 - nyskick
Pris: 2900 kr. Typ: Fast pris. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Herr pÄ Tradera.www.tradera.com
jo men har redan nya pÄ vÀg , dock kanske inte som vÀger upp en stÄlis tyvÀrr.Snart under 1kg. AWM-500 ute för försÀljning. VÀger hela 175g.
Haha.. nice! MÄste hÄlla vikten över kilot.jo men har redan nya pÄ vÀg , dock kanske inte som vÀger upp en stÄlis tyvÀrr.
Kom pÄ en sak, sekundvisare. PÄ en analog vill jag helst ha en sekundvisare, jag blir förvirrad att bara se 2 visare.Haha.. nice! MÄste hÄlla vikten över kilot.
Var det nÄgot med AWM-500 som du inte gillade?Ascool modell.
Edit: nu sÄg jag ditt svar ovan.
Ăr den röda uppe till höger en 5635c? Ăr displayen lika svĂ„ravlĂ€st som AR?1.3kg med fĂ€rg.
Hatten av!20 g's.
Snart ifatt dig @roostermanBestÀllde 3 klockor frÄn Casio idag! Haha, lÀgger upp nÀr de kommer.
Gott att höraSnart ifatt dig @roosterman
Gott att höra
RÄkade visst bli en till hitÄt idag oxÄ
AngÄende sekundvisare kan jag bara hÄlla med. PÄ bild stör det inte sÄ mycket men nÀr man har klockan pÄ handleden sÄ Àr det oftast en dealbreaker (oavsett klockmÀrke/prisklass etc).Kom pÄ en sak, sekundvisare. PÄ en analog vill jag helst ha en sekundvisare, jag blir förvirrad att bara se 2 visare.
Men i övrigt tycker jag den e ascool ocksÄ.
Det dÀr Àr kÀrlek!20 g's.
Den dÀr Àr verkligen INTE bra!! (För plÄnkan)Lila
Purple-blue G-Shock GMW-B5000PB-6 evokes twilight in Tokyo - G-Central G-Shock Fan Site
Evoking a cityscape scene of Tokyo at twilight, the G-Shock GMW-B5000PB-6 has a stainless steel bezel with a purple ion plating and band links with anwww.g-central.com
Mot 100Den dÀr Àr verkligen INTE bra!! (För plÄnkan)