• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Fan, bara 1.153kg. KĂ€nner mig som vĂ€rsta nybörjaren. 😆đŸȘ¶
Mer Titan och Gummi Àn StÄl.
IMG_20210817_191126.jpg
Över 1kg Ă€r klart godkĂ€nt!

Dagens tips!
18282AFB-D030-400A-BAC1-81B2C6928BCB.png

@dzlDave

tack för boosten den Ă€r kanon fin, jag gillar nostalgin med att det Ă€e en hyllning till en klassisk modell, men jag vill nog ha Ă€nnu mer "Casual" samt att jag gĂ€rna vill ha sekundvisare pĂ„ en analog. Jag blir förvirrad nĂ€r det bara e tvĂ„ visare 😆. Och e man "flipper for life" sĂ„ e man...den ser helt oanvĂ€nd ut iaf, knappt anvĂ€nt den.

Senast Àndrad:
Haha.. nice! MĂ„ste hĂ„lla vikten över kilot. 😄
Var det nÄgot med AWM-500 som du inte gillade? Ascool modell.

Edit: nu sÄg jag ditt svar ovan.
Kom pÄ en sak, sekundvisare. PÄ en analog vill jag helst ha en sekundvisare, jag blir förvirrad att bara se 2 visare.

Men i övrigt tycker jag den e ascool ocksÄ.

Senast Àndrad:
Kom pÄ en sak, sekundvisare. PÄ en analog vill jag helst ha en sekundvisare, jag blir förvirrad att bara se 2 visare.

Men i övrigt tycker jag den e ascool ocksÄ.
AngÄende sekundvisare kan jag bara hÄlla med. PÄ bild stör det inte sÄ mycket men nÀr man har klockan pÄ handleden sÄ Àr det oftast en dealbreaker (oavsett klockmÀrke/prisklass etc).
Åt andra hĂ„llet sĂ„ kĂ€nner jag ungefĂ€r likadant angĂ„ende GMT-visare ocksĂ„ (om Ă€n inte lika illa). 😐

Tillbaka
Topp