Agnbyâ
Silver
Jaha. Knappt sett detMen 3,6,9 och 12 utmÀrker sig ÀndÄ mot resten och det Àr ju vad man behöver egentligen.
DÄlig syn juh (se tidigare inlÀgg...)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jaha. Knappt sett detMen 3,6,9 och 12 utmÀrker sig ÀndÄ mot resten och det Àr ju vad man behöver egentligen.
Tycker att titanare ser bÀttre ut pÄ gummiband faktiskt. Har tÀnkt göra det sjÀlv men har inte hittat bandet till B5000G till vettigt pris.Har ocksÄ varit litet sugen pÄ att testa gummit pÄ titanaren. Skulle du rekommendera det?
Oj jÀvlar. Det var dyrt. Jag köpte ett svart, dock med silver keeper frÄn TikTox vill jag minnas. Tror inte jag betalade mer Àn 350 pix.Tycker att titanare ser bÀttre ut pÄ gummiband faktiskt. Har tÀnkt göra det sjÀlv men har inte hittat bandet till B5000G till vettigt pris.
Det enda jag hittade Àr det hÀr. Lite vÀl dyrt tycker jag.
Casio Watch Strap Black Resin G-Shock GMW-B5000G-1 GMW-B5000 4571499719231 | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Casio Watch Strap Black Resin G-Shock GMW-B5000G-1 GMW-B5000 at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Japp. Alla gÄnger. Men Ä Àndra sidan gillar jag inte lÄnk pÄ nÄgra klockor.Har ocksÄ varit litet sugen pÄ att testa gummit pÄ titanaren. Skulle du rekommendera det?
Var det till semi stÄlis? Det Àr olika fÀste pÄ dem. £50 kostar bandet till GMW-B5000-1 med silver keeper och spÀnne pÄ Tiktox. Synd att de inte har bandet till GWM-5000G.Oj jÀvlar. Det var dyrt. Jag köpte ett svart, dock med silver keeper frÄn TikTox vill jag minnas. Tror inte jag betalade mer Àn 350 pix.
GWN-1000 har iaf lite variation pÄ lumenSamma pÄ MTG...
Det dÀr var det. Jag kanske minns fel!? Eller sÄ har de höjt priset. Vill minnas att det kostade 35 pund exkl. frakt. NÀr jag kollade mejlkorgen nyss har jag en betalning via PP till dom pÄ den summan (plus 8 i frakt) sÄ det borde stÀmma för jag Àr nÀra nog sÀker att jag köpte bandet dÀr.Var det till semi stÄlis? Det Àr olika fÀste pÄ dem. £50 kostar bandet till GMW-B5000-1 med silver keeper och spÀnne pÄ Tiktox. Synd att de inte har bandet till GWM-5000G.
Sjukt cool, min fÀrg helt klart. Men varför envisas dom med varannan fÀrg pÄ lÀnken? Ser ju rÀtt tacky ut... NÄvÀl, jag har ÀndÄ inte handleder som kan bÀra upp en helstÄlis sÄ det Àr ju ett icke-problem för mig. DÀremot skulle jag ju kunna byta mot resinband och dÄ sitter dom plötsligt som ett smÀck. Fast samma sak gÀller ju titanarna och dom har ju aningens mer villhöver begÀr...Lila
Purple-blue G-Shock GMW-B5000PB-6 evokes twilight in Tokyo - G-Central G-Shock Fan Site
Evoking a cityscape scene of Tokyo at twilight, the G-Shock GMW-B5000PB-6 has a stainless steel bezel with a purple ion plating and band links with anwww.g-central.com
Bra att vÄgen gÄr till 3 kilo, man vill ju liksom ha lite marginal.890g, riktiga nybörjarsiffror Tur att det kommer ytterligare 88g G-Shock imorgon. Kan ni gissa vilken?
Det mÄste vÀl ÀndÄ klassas in som "Ett knippe Mudmasters"??
Men vaf...
Du Àr sÀkert superfriskMen vaf...
Det dÀr var det vÀrsta...
Jag har varit orolig för mig sjÀlv senaste dagarna, men kÀnner mig plötsligt helt frisk
EDIT: Helt frisk och totalt underlÀgsen.
Haha! 3 kg var det?Du Àr sÀkert superfrisk
4.5.......Haha! 3 kg var det?
FörlÄt mig, hoppas inte de sista 1,5 kg tog illa upp!4.5.......
UnderlÀgsen ska du absolut inte kÀnna dig!Men vaf...
Det dÀr var det vÀrsta...
Jag har varit orolig för mig sjÀlv senaste dagarna, men kÀnner mig plötsligt helt frisk
EDIT: Helt frisk och totalt underlÀgsen.
Den bilden kÀnns riktigt skön att se....Du Àr sÀkert superfrisk