• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Har ocksÄ varit litet sugen pÄ att testa gummit pÄ titanaren. Skulle du rekommendera det?
Tycker att titanare ser bÀttre ut pÄ gummiband faktiskt. Har tÀnkt göra det sjÀlv men har inte hittat bandet till B5000G till vettigt pris.
Det enda jag hittade Àr det hÀr. Lite vÀl dyrt tycker jag.

Tycker att titanare ser bÀttre ut pÄ gummiband faktiskt. Har tÀnkt göra det sjÀlv men har inte hittat bandet till B5000G till vettigt pris.
Det enda jag hittade Àr det hÀr. Lite vÀl dyrt tycker jag.
Oj jÀvlar. Det var dyrt. Jag köpte ett svart, dock med silver keeper frÄn TikTox vill jag minnas. Tror inte jag betalade mer Àn 350 pix.

Oj jÀvlar. Det var dyrt. Jag köpte ett svart, dock med silver keeper frÄn TikTox vill jag minnas. Tror inte jag betalade mer Àn 350 pix.
Var det till semi stÄlis? Det Àr olika fÀste pÄ dem. £50 kostar bandet till GMW-B5000-1 med silver keeper och spÀnne pÄ Tiktox. Synd att de inte har bandet till GWM-5000G.

Till skogs.
20210818_164731.jpg

Var det till semi stÄlis? Det Àr olika fÀste pÄ dem. £50 kostar bandet till GMW-B5000-1 med silver keeper och spÀnne pÄ Tiktox. Synd att de inte har bandet till GWM-5000G.
Det dÀr var det. Jag kanske minns fel!? Eller sÄ har de höjt priset. Vill minnas att det kostade 35 pund exkl. frakt. NÀr jag kollade mejlkorgen nyss har jag en betalning via PP till dom pÄ den summan (plus 8 i frakt) sÄ det borde stÀmma för jag Àr nÀra nog sÀker att jag köpte bandet dÀr.

Edit: SÄ okej, 350:- var rÀtt off. Minnet sviker gÀrna nÀr man sÀljer saker för en spottstyver. :banghead: :bag:

Screenshot_20210818-172631.png

Lila

Screenshot_20210818-081509_Chrome.jpg

Sjukt cool, min fĂ€rg helt klart. Men varför envisas dom med varannan fĂ€rg pĂ„ lĂ€nken? Ser ju rĂ€tt tacky ut... NĂ„vĂ€l, jag har Ă€ndĂ„ inte handleder som kan bĂ€ra upp en helstĂ„lis sĂ„ det Ă€r ju ett icke-problem för mig. 😒 DĂ€remot skulle jag ju kunna byta mot resinband och dĂ„ sitter dom plötsligt som ett smĂ€ck. 😎 Fast samma sak gĂ€ller ju titanarna och dom har ju aningens mer villhöver begĂ€r... 💾💾💾

NĂ„gon mer positiv titanare i pipen tro?

Tillbaka
Topp