Jag tycker att det Àr överdrivet att ha fler Àn hundra klockor...Mot 100
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag tycker att det Àr överdrivet att ha fler Àn hundra klockor...Mot 100
Ser mycket bÀttre ut nu med grÄa mellan lÀnkar Àn grönaktig som de visade innan.Lila
Purple-blue G-Shock GMW-B5000PB-6 evokes twilight in Tokyo - G-Central G-Shock Fan Site
Evoking a cityscape scene of Tokyo at twilight, the G-Shock GMW-B5000PB-6 has a stainless steel bezel with a purple ion plating and band links with anwww.g-central.com
JodÄ! Köpköpköp...!!!Den dÀr Àr verkligen INTE bra!! (För plÄnkan)
Tack. StĂ€mmer bra det. Har Ă€ven kortat bandet och bytt keeper.Oh, gummiband pĂ„ titanare. Nice! Ăr bandet frĂ„n en B5000G?
Men om man stannar pÄ 99 sÄ Àr det ju inte riktigt hundraJag tycker att det Àr överdrivet att ha fler Àn hundra klockor...
Hundra Àr alltsÄ det slutgiltiga mÄlet, varken mer eller mindre!Men om man stannar pÄ 99 sÄ Àr det ju inte riktigt hundra
Enligt @Agnbyâ jaHundra Ă€r alltsĂ„ det slutgiltiga mĂ„let, varken mer eller mindre!
NÀ, det gör hon inteMen Ä andra sidan kÀnner du ju mig, jag brukar inte vara svÄr5-1 du vet
Den mÄste vÀga under 60g nu.Tack. StÀmmer bra det. Har Àven kortat bandet och bytt keeper.
RÀtt svÄrt att hitta gult band till GWG1000 nu.Var tvungen att sÀtta tillbaks det gula bandet pÄ frukosten.
Ăr det bara jag som hör Pierre Isacssons gamla dĂ€nga i huvudet tillsammans med denna bild?
DÄ gÄr jag ner i min kÀllare......
Skickade dom med en lunch oxÄ??Fick hem svart armband till GG-B100 frÄn Polen. Tog ca en vecka.
TÀnkte bara att bilden skulle bli lite mera combatSkickade dom med en lunch oxÄ??
DĂ„ snackar vi service
Fick hem svart armband till GG-B100 frÄn Polen. Tog ca en vecka.
Och apropÄ GG-B100....
MÀrkte igÄr att alla lumepluppar ser exakt likadana ut. Lite synd, skulle föredra om tolvan utmÀrkte sig lite.
Ni vet hur det Àr, man sitter och kontorsjobbar i totalt mörker, lite disorienterad och vet inte riktigt om man hÄller klockan rakt eller lite snett.
Jajamen. Eller snarare campingmatBlir snyggt med svart tror jag.
Survival-mat till höger?
Det Àr helt klart det sÀmre alternativetDet Àr nÄgot Casio mÄste jobba pÄ.
Men var glad att du har lysande timmarkeringar. En del har ju lÄtsaslume som inte lyser alls, dÀrmed Àr det bara visarna som lyser pÄ natten
AjdÄ. FörstÄr precis vad du pratar om. SÄnt dÀr Àr störigt.Och apropÄ GG-B100....
MÀrkte igÄr att alla lumepluppar ser exakt likadana ut. Lite synd, skulle föredra om tolvan utmÀrkte sig lite.
Ni vet hur det Àr, man sitter och kontorsjobbar i totalt mörker, lite disorienterad och vet inte riktigt om man hÄller klockan rakt eller lite snett.
Har ocksÄ varit litet sugen pÄ att testa gummit pÄ titanaren. Skulle du rekommendera det?Tack. StÀmmer bra det. Har Àven kortat bandet och bytt keeper.
Samma pÄ MTG...Och apropÄ GG-B100....
Men 3,6,9 och 12 utmÀrker sig ÀndÄ mot resten och det Àr ju vad man behöver egentligen.Samma pÄ MTG...