Crispie
Silver
TreÄriga dottern sÀger angÄende din frog: "jag tycker den var rolig.... och lite tokig... Jag gillar den". Sammanfattar det fint tycker jag och var tvungen att dela med migAvslutar onsdag med frog
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
TreÄriga dottern sÀger angÄende din frog: "jag tycker den var rolig.... och lite tokig... Jag gillar den". Sammanfattar det fint tycker jag och var tvungen att dela med migAvslutar onsdag med frog
OjdÄ, det blev en hulkig trÄksub
Har du Àntligen blivi med King?@roosterman och övriga, var köper man klÀder till Kingen?
Perfekt, det fÄr nog bli ett orange setHar du Àntligen blivi med King?
Tyskland
minott-markenuhren on eBay
Eller Polandien
watch_strap_center on eBay
Sen finns det ju utomsocknes oxÄ
Israel
best_watch4u on eBay
Eller Kanadickien (lite mer jelly och noname)
angeldaruiz1 on eBay
Hade det pÄ kÀnn, att det var du som knep denPerfekt, det fÄr nog bli ett orange set
88g skrev han innan. Det Àr vad kingen vÀgerHar du Àntligen blivi med King?
Mm.. Àr den Àtbar?
Kanske inte sÄ bra för dig som har smÄknott hemmaMm.. Àr den Àtbar?
Titanen gÄr för 10-12 500 beggad.
DW5600BB, mycket bra men kanske lite trÄkig. PÄ en annan prisnivÄ sÄ har jag funderat lite över en titan-square, vad skulle ni sÀga Àr en rimlig prisbild pÄ dem begagnade? SvÄrt att fÄ en aning via avslutade annonser pÄ K&S.
Tack!Titanen gÄr för 10-12 500 beggad.
Bra modul pÄ nya GW-5600u mÄste jag ÀndÄ sÀga.
Vet hur det Àr... Bytte till mig min första G-shock för ett tag och det Ängrar jag inte! BÀttre sjöklocka hittar man nog inte....SkÀms nÀstan för att sÀga det. Men har aldrig Àgt en G-shock innan FrÄga mig inte varför. OÀndligt mÄnga klockor har jag haft och flera Casio men ingen G-Shock
kan dock bli flerâŠ
VÀldigt trevlig. Har nÄgon hittat den till salu Ànnu?Bra modul pÄ nya GW-5600u mÄste jag ÀndÄ sÀga.
Det Àr samma som Rangeman. Man vÀnjer sig.Grym modul!
Tycker LED'ljuset som tÀnds sÄ starkt frÄn sidan var knepig. Gav mig en cringe.
Dom var tvungen att ge den ett litet sÀrdrag sÄ att den inte blev helt flawless och dödar alla andra G's. (Jag hade föredragit sÄn inverterad belysning om jag fick vÀlja).Grym modul!
Tycker LED'ljuset som tÀnds sÄ starkt frÄn sidan var knepig. Gav mig en cringe.
Ja, tÀnk om den har samma inverterad backlight som M5610MW. Jag hade köpt den pÄ en gÄng.Dom var tvungen att ge den ett litet sÀrdrag sÄ att den inte blev helt flawless och dödar alla andra G's. (Jag hade föredragit sÄn inverterad belysning om jag fick vÀlja).
Finns pÄ Ebay iaf har jag sett...VÀldigt trevlig. Har nÄgon hittat den till salu Ànnu?