• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

ironcastle

Patek
2-Faktor
JĂ€klar! Hur tycker du att den funkar pĂ„ armen? Jag tycker att den Ă€r grym, men Ă€r lite roligt för att den ska vara för ”pigg”
Har inte riktigt hunnit med att kĂ€nna efter Ă€n. Mörkt och elĂ€ndigt Ă€r det ju ocksĂ„ sĂ„ svĂ„rt att se ordentligt, men ser fram emot att ha svĂ„rt att hĂ„lla fokus imorgon frĂ„n hemmakontoret 😂

Jag har redan Aquis, Aerospace och Pelagos i titan, sÄ detta Àr fjÀrde titanaren som flyttar in nu. Har avverkat nÄgra andra innan ocksÄ. Har en dragning till materialet, sÄ det lÀr jag gilla, det Àr jag övertygad om. Den kÀnns behaglig, som titan gör.

Sen tyckte jag första gÄngen jag sÄg den att det var ett mycket mÀrkligt mönster och Àn mer konstigt val av Casio att ta fram en sÄ udda skapelse till detta höga pris.
...men det var dĂ„ det 😄

NĂ€r jag tittar mig i spegeln nu sĂ„ Ă€r tankarna helt annorlunda đŸ„°

SÄ tja, vad ska jag sÀga?
GRYM!
RĂ€cker det?
 

dragonhf

Rolex
Gillar verkligen den skarpa grönaktiga displayen.
Man blir sugen att bestĂ€lla fler GD-350. 😁

IMG_0067.JPG
 

Crispie

Rolex
Bara pÄt igen ;) Var det helstÄlisen eller semistÄlisen du hade?

IPn Ă€r riktigt fin. Kunde inte lĂ„ta bli nĂ€r @Meraborsten sĂ„lde:D Den hĂ€r trĂ„den Ă€r ju den bĂ€sta pĂ„ KS om jag fĂ„r sĂ€ga👍

Mmm, fast fasen vet om inte den nya Tokyo nights (blÄ/grÄ/lila) ligger nÀrmst till ;)

Det Ă€r ert fel 😄 Fast jag gĂ€rna ger er andratrĂ„dens ord... KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP 😆
BĂ„da! Haha. Svart semi och trĂ„ksub. SemistĂ„lisen satt ju perfekt sĂ„ det var inte problemet dĂ€r. Vet Ă€rligt talat inte riktigt varför jag sĂ„lde den. đŸ€”
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
Bara pÄt igen ;) Var det helstÄlisen eller semistÄlisen du hade?

IPn Ă€r riktigt fin. Kunde inte lĂ„ta bli nĂ€r @Meraborsten sĂ„lde:D Den hĂ€r trĂ„den Ă€r ju den bĂ€sta pĂ„ KS om jag fĂ„r sĂ€ga👍

Mmm, fast fasen vet om inte den nya Tokyo nights (blÄ/grÄ/lila) ligger nÀrmst till ;)

Det Ă€r ert fel 😄 Fast jag gĂ€rna ger er andratrĂ„dens ord... KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP 😆
Ja vi gillar att ha dig hÀr. KÀnns inte alls lÀngesen du kom in i trÄden ;)
 

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
Dagens tips. Finns kanske billigare runtom i Europa men om ni vill handla svenskt och snabbt sÄ kör pÄ!
1629957131787.png


Gillar deras egenpÄhittade namn pÄ den. "Big Case".
 
Topp