Den Àr ju inte helt lÀtt att fÄ tag i. @Meraborsten skickade ivÀg sin för en vÀldigt rimlig peng relativt nyligen. à ngrar fortfarande att jag inte högg pÄ den.Fixa Tron/Grid versionen ocksÄ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den Àr ju inte helt lÀtt att fÄ tag i. @Meraborsten skickade ivÀg sin för en vÀldigt rimlig peng relativt nyligen. à ngrar fortfarande att jag inte högg pÄ den.Fixa Tron/Grid versionen ocksÄ?
Finns nÄgra ute pÄ Chrono24 och Ebay om man vill importera. Men att fynda till ok pris blir svÄrt.Den Àr ju inte helt lÀtt att fÄ tag i. @Meraborsten skickade ivÀg sin för en vÀldigt rimlig peng relativt nyligen. à ngrar fortfarande att jag inte högg pÄ den.
Har inte riktigt hunnit med att kĂ€nna efter Ă€n. Mörkt och elĂ€ndigt Ă€r det ju ocksĂ„ sĂ„ svĂ„rt att se ordentligt, men ser fram emot att ha svĂ„rt att hĂ„lla fokus imorgon frĂ„n hemmakontoretJĂ€klar! Hur tycker du att den funkar pĂ„ armen? Jag tycker att den Ă€r grym, men Ă€r lite roligt för att den ska vara för âpiggâ
Tror @Daion knep den om jag inte minns fel.Den Àr ju inte helt lÀtt att fÄ tag i. @Meraborsten skickade ivÀg sin för en vÀldigt rimlig peng relativt nyligen. à ngrar fortfarande att jag inte högg pÄ den.
BÄda! Haha. Svart semi och trÄksub. SemistÄlisen satt ju perfekt sÄ det var inte problemet dÀr. Vet Àrligt talat inte riktigt varför jag sÄlde den.Bara pÄt igen Var det helstÄlisen eller semistÄlisen du hade?
IPn Àr riktigt fin. Kunde inte lÄta bli nÀr @Meraborsten sÄlde Den hÀr trÄden Àr ju den bÀsta pÄ KS om jag fÄr sÀga
Mmm, fast fasen vet om inte den nya Tokyo nights (blÄ/grÄ/lila) ligger nÀrmst till
Det Ă€r ert fel Fast jag gĂ€rna ger er andratrĂ„dens ord... KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP
Inte provat semistÄlen, men det gÄr ju att lösa iofsBÄda! Haha. Svart semi och trÄksub. SemistÄlisen satt ju perfekt sÄ det var inte problemet dÀr. Vet Àrligt talat inte riktigt varför jag sÄlde den.
Ăr det vĂ€rt att uppgradera frĂ„n originalet? Nya modulen verkar trevlig!
Nu snackar vi cliffhangerKan nesten ikke vente med Ä fÄ denne hjem...
Det kan jag inte svara pĂ„ tyvĂ€rr, har inte haft originaletĂr det vĂ€rt att uppgradera frĂ„n originalet? Nya modulen verkar trevlig!
Ja vi gillar att ha dig hÀr. KÀnns inte alls lÀngesen du kom in i trÄdenBara pÄt igen Var det helstÄlisen eller semistÄlisen du hade?
IPn Àr riktigt fin. Kunde inte lÄta bli nÀr @Meraborsten sÄlde Den hÀr trÄden Àr ju den bÀsta pÄ KS om jag fÄr sÀga
Mmm, fast fasen vet om inte den nya Tokyo nights (blÄ/grÄ/lila) ligger nÀrmst till
Det Ă€r ert fel Fast jag gĂ€rna ger er andratrĂ„dens ord... KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP
Dagens tips. Finns kanske billigare runtom i Europa men om ni vill handla svenskt och snabbt sÄ kör pÄ!
Casio G-Shock Big Case GXW-56-1AER
Vi Àr officiell ÄterförsÀljare auktoriserad av G-ShockTvÄ Ärs internationell garantiLevereras i originalförpackningwww.klockmagasinet.com
Köööppp!Dagens tips. Finns kanske billigare runtom i Europa men om ni vill handla svenskt och snabbt sÄ kör pÄ!
Casio G-Shock Big Case GXW-56-1AER
Vi Àr officiell ÄterförsÀljare auktoriserad av G-ShockTvÄ Ärs internationell garantiLevereras i originalförpackningwww.klockmagasinet.com
Att dem inte kan sÀlja King med Pos.Display i Europa me...börjar bli dyrt att importera modeller man vill ha.
HÄller med. Har du nÄgon pÄvÀg till dig nu?Att dem inte kan sÀlja King med Pos.Display i Europa me...börjar bli dyrt att importera modeller man vill ha.
Lila display ??Kör kingen jag ocksÄ. Blir en display modd snart.
NÄn i familjen som klÀr i rosa iallafallRR idag