Med "En square mÄste man ha." menar ni egentligen "en square per veckodag" va?![]()
Jag kÀnner redan nu att tvÄ squares inte riktigt rÀcker.
Försöker varva sÄ gott det gÄr (har tre G) men det optimala vore ju 7 st.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Med "En square mÄste man ha." menar ni egentligen "en square per veckodag" va?![]()
Ja, jag hoppas ju det.Med "En square mÄste man ha." menar ni egentligen "en square per veckodag" va?![]()
HÀrlig dag idag med lite utflykt. G-shocken fick sÄklart följa med. Har faktiskt haft Casio pÄ handleden i praktiken hela sommaren och det kÀnns som att det Àr ett lÀtt mÀrke att samla pÄ.![]()
Square i stÄl i dag.![]()
Plötsligt kÀnns gummi G's nÀstan ovidkommande
SÄ fin och bra. Jag har sÀkert sagt det 10 ggr nu men nÄn gÄng ska jag köpa mig en sÄn.
Gummi G fyller sin funktion ocksÄ. Men blivit lite jag varvar denna o min g-steel i "guld" till vardags.
Visst denna skulle ju klara av fÀrgstÀnk osv men kÀnns onödigt nÀr man har en som fÄr ta det mesta stryket vid de tillfÀllena. Dessutom har den ju fÄtt en rÀtt hÀftig och egen look min 5610![]()
Jag överdrev min entusiasm lite dÀr. Gummi G-shocks kommer alltid att ha en speciell plats i klocklÄdan.
Men stÄlisen.. trots att jag aldrig provat den kommer den att kÀnnas perfekt, vissa saker vet man bara. LÀste lite om att lÀnken kÀnns billig och rasslig men vad gjorde inte fyrsiffriga sportrolex dÄ.
Minst en per veckodag, skadar vÀl inte att ha nÄgon specialare till storhelger och festliga tillfÀllen heller?![]()
"special edition"
![]()
Ăr du inte lite rĂ€dd att resin-rot tar fart av alla kemikalier?
Det finns ju de som menar att t om solkrÀm kan pÄskynda resin-rot.
Snyggt!Första modden klar. Fotad med mobilkamera (som ett djur).
Blev rÀtt sjysst.
![]()
Första modden klar. Fotad med mobilkamera (som ett djur).
Blev rÀtt sjysst.
![]()
Den Àr svinhÀftig och allt. Men den Àr för stor för att bÀra imho.DÀr sitter han gött!!
![]()
Nej ratten har en jÀkla omkretsDen Àr svinhÀftig och allt. Men den Àr för stor för att bÀra imho.
JomÀn, sitter pÄ en composite lÀnk frÄn en 5610. Den Àr sjukt skön!Har du lÀnk pÄ din? Fler bilder isf?
Kanske vore nÄgot för mig, fÄr inte gummibandet att sitta speciellt bra...
JomÀn, sitter pÄ en composite lÀnk frÄn en 5610. Den Àr sjukt skön!
![]()
![]()
Första modden klar. Fotad med mobilkamera (som ett djur).
Blev rÀtt sjysst.
![]()
Mod nr 2. FÄr ta bÀttre bilder imorgon.
![]()
![]()
BÄda blev bra, den gula snÀppet vassare Àn den orangea imo.Mod nr 2. FÄr ta bÀttre bilder imorgon.
![]()
![]()