Ett litet Blocket-tips sÄ hÀr pÄ kvÀllskvisten
GWG-1000 med lite extra tillbehör
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÄlde min i fredags, sÄ den kanske dyker upp i trÄden
Nej, men en D-shock....NÄgon som sett en T-SHOCK förut?
(inte sÄ illa som det verkar, custom bezel till en vintage G bara, relativt lyckad tycker jag)
G-Shock Vintage - Not Old | Just Vintage
The Home of G-Shock Vintage. Save, Service, Repair and Restore your Vintage G-Shock watch with various Model , Color of Custom Made Bezelg-shock.vintage.my
Bildkvaliteten Àr inte det viktigasteDen kan nog dyka upp i trÄden inom ett par dagar nÀr paketet hunnit komma fram. Dock blir troligen bilderna av lÀgre kvalitet, jÀmfört med de du lagt upp tidigare i trÄden.
Hehe, annars Àr ju S-SHOCK en klassisk kopia. HÀr i en fantastisk MTG variant.Nej, men en D-shock....
Ser vÀlanvÀnd ut Bra pris ÀndÄ!Ett litet Blocket-tips sÄ hÀr pÄ kvÀllskvisten
Det Àr ju en slitvargSer vÀlanvÀnd ut Bra pris ÀndÄ!
Nya Laundry Master?TvÀttman i tvÀttstugan
Mot 100! Du Àr ju dÀr innan pÄskUndrar om man kan skylla pÄ att man norpat av @Roosterwife Žs piller nÀr man tryckt pÄ köpknappen nÄgra gÄnger under helgen???
FÄr försöka hÀvda 3-2 metoden den hÀr gÄngen
Om jag rÀknar om lite bland Gna och formellt lÀgger dom pÄ Frugis klockkonto sÄ Àr jag nog strax under 50 igen och dÄ kÀnns det helt OK igenMot 100! Du Àr ju dÀr innan pÄsk
Hmm, tyckte vÀl det hade krympt i pillerburkenUndrar om man kan skylla pÄ att man norpat av @Roosterwife Žs piller nÀr man tryckt pÄ köpknappen nÄgra gÄnger under helgen???
FÄr försöka hÀvda 3-2 metoden den hÀr gÄngen
App, app, app, sakta i backarna nuMot 100! Du Àr ju dÀr innan pÄsk
Tjusigt med camoband pÄ camo-MGnGömde ju lÀgga bild pÄ dagens val pÄ handleden
Nya Laundry Master?
Ja det passar riktigt bra pÄ den mÄ jag sÀgaTjusigt med camoband pÄ camo-MGn
Ska pÀrlan bort alltsÄ .Jag har bestÀmt mig för att lÄta denna fina modd vandra vidare. Köpte den av @livinl0ud i vÄras tror jag det var och sÀljer den för samma pengar som jag gav för den. Intresserad? Skicka ett meddelande!
Jo, det mÄste bli sÄ, tyvÀrr. KÀnner att jag ska tunna ut samlingen litet. Du vet hur det Àr, ha ha!Ska pÀrlan bort alltsÄ .