FullförstÄelse . Har sjÀlv bara en klocka för stunden .Jo, det mÄste bli sÄ, tyvÀrr. KÀnner att jag ska tunna ut samlingen litet. Du vet hur det Àr, ha ha!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
FullförstÄelse . Har sjÀlv bara en klocka för stunden .Jo, det mÄste bli sÄ, tyvÀrr. KÀnner att jag ska tunna ut samlingen litet. Du vet hur det Àr, ha ha!
Ge den till frugan sÄ har du ju ÀndÄ kvar denJo, det mÄste bli sÄ, tyvÀrr. KÀnner att jag ska tunna ut samlingen litet. Du vet hur det Àr, ha ha!
Vilken Àr det dÄ? Ingen G iaf eftersom du inte syns till i den hÀr trÄden.FullförstÄelse . Har sjÀlv bara en klocka för stunden .
Jag har inte samma tur som du nÀr det gÀller klockintresset hos min sambo. Intresset Àr nog sÄ nÀra noll man kan komma...Ge den till frugan sÄ har du ju ÀndÄ kvar den
Jag har inte samma tur som du nÀr det gÀller klockintresset hos min sambo. Intresset Àr nog sÄ nÀra noll man kan komma...
Börja med att ge henne en klocka dÄ o dÄ sÄ ska du seJag har inte samma tur som du nÀr det gÀller klockintresset hos min sambo. Intresset Àr nog sÄ nÀra noll man kan komma...
En billig Citizen .Vilken Àr det dÄ? Ingen G iaf eftersom du inte syns till i den hÀr trÄden.
SÄ sa Frugis oxÄ till att börja med, men nu matchar hon sina klockor mer mot klÀderna Àn vad jag nÄnsin gjortSamma hÀr. Min kÀresta tycker jag Àr för mycket engagerad i klockor och tycker hon skÀms nÀr vi Àr ute och fikar och jag ska ta en klockbild att lÀgga ut...
Du Àr snart tillbaka. Du har ju en G tattoo pÄ dig.FullförstÄelse . Har sjÀlv bara en klocka för stunden .
Hon har fÄtt fyra av mig och av dessa finns tvÄ kvar och ingendera anvÀnds.Börja med att ge henne en klocka dÄ o dÄ sÄ ska du se
G for life!Du Àr snart tillbaka. Du har ju en G tattoo pÄ dig.
Samma hÀr. Min kÀresta tycker jag Àr för mycket engagerad i klockor och tycker hon skÀms nÀr vi Àr ute och fikar och jag ska ta en klockbild att lÀgga ut...
Man blir som dom man umgÄs med sÀgs det ju, men sÄ engagerad som du Àr lÀr jag nog aldrig bliSÄ sa Frugis oxÄ till att börja med, men nu matchar hon sina klockor mer mot klÀderna Àn vad jag nÄnsin gjort
Och sÄ fick vi ju in en tjej till pÄ KS , pÄ köpet.
Eller vad sÀger du @Roosterwife
Ja, men det Àr vÀl inget fel med att se klockan som en modeaccessoar. Det Àr ju det den blir nÀr man har sÄ mÄnga, ha ha!Man blir som dom man umgÄs med sÀgs det ju, men sÄ engagerad som du Àr lÀr jag nog aldrig bli
G tattoo eller G som i mitt efternamn . Finns ingen G jag Àr sugen pÄ annars hade jag sjÀlvklart köpt den/dom .Du Àr snart tillbaka. Du har ju en G tattoo pÄ dig.
G tattoo eller G som i mitt efternamn . Finns ingen G jag Àr sugen pÄ annars hade jag sjÀlvklart köpt den/dom .
Du glömmer inte din första G? För den Àr vÀl inte sÄld?En billig Citizen .
Har för taniga handleder för en KINGOk, kÀnns som att tiden Àr inne. ^^
Den Ă€r dock kvar men bezeln Ă€r Ă„t fanders dĂ„ jag ârĂ„katâ mĂ„la den och resultatet blev dĂ€refter hahaDu glömmer inte din första G? För den Ă€r vĂ€l inte sĂ„ld?
Orangea bezel och bandet Àr frÄn en GX/GXW-56-4.Förresten: de dÀr skalen man kan köpa i olika fÀrger, Àr det Casio som tillverkar dem eller Àr det kopior?
Om du tÀnker generellt och inte specifik modell sÄ skulle jag sÀga att de flesta du hittar pÄ t.ex. EBay i en fÀrg som normalt sett finns/har funnits i produktion, Àr original frÄn Casio. Men sen finns det ocksÄ tredjepartstillverkad.Förresten: de dÀr skalen man kan köpa i olika fÀrger, Àr det Casio som tillverkar dem eller Àr det kopior?
Oj, det var kreativtDen Ă€r dock kvar men bezeln Ă€r Ă„t fanders dĂ„ jag ârĂ„katâ mĂ„la den och resultatet blev dĂ€refter haha
JĂ€tteOj, det var kreativt