• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Samma hÀr. Min kÀresta tycker jag Àr för mycket engagerad i klockor och tycker hon skÀms nÀr vi Àr ute och fikar och jag ska ta en klockbild att lÀgga ut...
SĂ„ sa Frugis oxĂ„ till att börja med, men nu matchar hon sina klockor mer mot klĂ€derna Ă€n vad jag nĂ„nsin gjort 😁
Och sÄ fick vi ju in en tjej till pÄ KS , pÄ köpet. :)
Eller vad sĂ€ger du @Roosterwife 😘

Motionerat klart ✅
1AE39F83-078B-443B-A2B2-40A1DB484A21.jpeg

Samma hÀr. Min kÀresta tycker jag Àr för mycket engagerad i klockor och tycker hon skÀms nÀr vi Àr ute och fikar och jag ska ta en klockbild att lÀgga ut...

Hon: "-Du tycker om dina klockor mer Ă€n mig! 😠".

Jag: "- NejdĂ„ Ă€lskling, du Ă€r viktigare Ă€n mina klockor. De kan ju inte laga mat och stĂ€da!" 😎....

Senast Àndrad:
Ficklampor Àr ett av mina andra nördintressen, och det har jag haft sedan 15 Är. Nu har ficklampssÀsongen börjat efter nÄgra mÄnader ljusa sommarnÀtter. Detta ledde till att jag i lite tankspriddhet skrev ficklampor. Klockor skulle det stÄ, och har Àndrat det nu. Jag förstÄr att ni undrade hÀr...

Förresten: de dÀr skalen man kan köpa i olika fÀrger, Àr det Casio som tillverkar dem eller Àr det kopior?
Om du tÀnker generellt och inte specifik modell sÄ skulle jag sÀga att de flesta du hittar pÄ t.ex. EBay i en fÀrg som normalt sett finns/har funnits i produktion, Àr original frÄn Casio. Men sen finns det ocksÄ tredjepartstillverkad.

Tillbaka
Topp