Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fin!Ny GA-900 med positiv display pÄ gÄng.
BlackEyePatch x G-Shock GA-900BEP-8A includes two bands - G-Central G-Shock Fan Site
G-Shock Japan announced an upcoming collaboration with Japanese fashion brand BlackEyePatch. The G-Shock GA-900BEP-8AJR will be released in Japan in Septemberwww.g-central.com
SÄ jÀkla bra!KG i orangea klÀder.
Nice! En sÄn vill jag ocksÄ ha nÀr jag blir stor
Hmmm. Undrar vad som döljer sig i det vÀnstra paketet dÄ
oh oh, den e stooorHmmm. Undrar vad som döljer sig i det vÀnstra paketet dÄ
Jag gÄr i sÀljtankar Àven pÄ min portermodd...Nice! En sÄn vill jag ocksÄ ha nÀr jag blir stor
Haha, alltid nÄt att firaAlltid kul med paket, ingen G-Shock denna gÄng, men en Casio i alla fall.
Man blir glad nÀr man bestÀller saker frÄn Japan, superbra packat och fÄr Àven ett tackkort.
Vi kan vÀl sÀga att jag fira min första lön pÄ nya jobbet.
Jag vÄgar inte yttra mig och har inga Äsikter om saken.Det hÀr börjar att balla ur @roosterman , minst tvÄ nya G's per vecka
Och inte nog med oss enablers hÀr inne, nu har han fÄtt sig en medberoende pÄ hemmafronten ocksÄDet hÀr börjar att balla ur @roosterman , minst tvÄ nya G's per vecka
Snacka om att krascha hushÄllsekonominOch inte nog med oss enablers hÀr inne, nu har han fÄtt sig en medberoende pÄ hemmafronten ocksÄ
Men för Sveriges BNP gör han en insatsSnacka om att krascha hushÄllsekonomin
HÄller med, tro det eller ej, att tvÄ per vecka Àr vÀl bra alltsÄDet hÀr börjar att balla ur @roosterman , minst tvÄ nya G's per vecka
Jag vÄgar inte yttra mig och har inga Äsikter om saken.
Allt för att muntra upp @RoosterwifeOch inte nog med oss enablers hÀr inne, nu har han fÄtt sig en medberoende pÄ hemmafronten ocksÄ
Vilken ekonomi??Snacka om att krascha hushÄllsekonomin
Med den takt nÄr han 100 innan nÀsta pÄsk.Det hÀr börjar att balla ur @roosterman , minst tvÄ nya G's per vecka
Oh, S100! Den har jag med, den e jÀttefin. Grattis.Alltid kul med paket, ingen G-Shock denna gÄng, men en Casio i alla fall.
Man blir glad nÀr man bestÀller saker frÄn Japan, superbra packat och fÄr Àven ett tackkort.
Vi kan vÀl sÀga att jag fira min första lön pÄ nya jobbet.
Ingen fara. HÄller mig runt 50-strecket. Det rÀckerMed den takt nÄr han 100 innan nÀsta pÄsk.
Raka motsatsen