Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den poppar verkligen snyggt. FÀrgerna gör sig verkligen bra tillsammans.Den hÀr igen.
Nu har man lÀst pÄ allt om denna. Livsfarligt. Ser att din har radiosynk, extrakul! BestÀllt den frÄn Japan?Japansk kejsare.
Haha tog likadan bild typ nyssMorgon!
Nu har man lÀst pÄ allt om denna. Livsfarligt. Ser att din har radiosynk, extrakul! BestÀllt den frÄn Japan?
Jes, den har radiosynk. Köpte pÄ eBay via en japansk handlare; Japan media store.
Den Àr vÀldigt speciell! Ful-snygg och supercool. Tyckte den var rÀtt ful och mest konstig i början men ju mer jag tittade pÄ den desto mer nyfiken blev jag och numera tillhör den ju mina top 3. VÀldigt bekvÀm ocksÄ (dock beroende pÄ handled!). KÀnns lite som att bÀra en sÄndÀringa hÄrdrock-armband som man bar pÄ Ättiotalet.
Det hÀr Àr verkligen inte rÀtt stÀlle att hÀnga pÄ om man försöker lÀgga undan pengar till barnens skolgÄng
Snart handlar det mest om mat pĂ„ bordet i det hĂ€r galna tempot.Privatskola? Ăh, lĂ€mpa över dem till kommunen!
Absolut. Den Àr favoriten just nu. Snygg och bekvÀmt att bÀra. Rekommenderas!Den poppar verkligen snyggt. FÀrgerna gör sig verkligen bra tillsammans.
Tror kompisen har bestÀllt en sÄn hÀr redan, men han Àr sÄ sjukt hemlig, han gillar att "rÄka visa" nÀr han fÄtt den pÄ armen, fattar inte hur han kan hÄlla sig.
Du lÀgger vÀl undan pengarna i klockor istÀllet för hos The Bank som ÀndÄ inte ger nÄgon avkastningDet hÀr Àr verkligen inte rÀtt stÀlle att hÀnga pÄ om man försöker lÀgga undan pengar till barnens skolgÄng
Jajamen, helt och hÄllet mot min vilja.Du lÀgger vÀl undan pengarna i klockor istÀllet för hos The Bank som ÀndÄ inte ger nÄgon avkastning
OCH du har kul medan
Hittade en med bra storlek! FĂ„r man vara med i klubben nu? HELVETE VAD DEN SITTER BRA!!
AssÄ den dÀr clowniga mudmannen Àr sÄ rolig!SÄn Àr uppstÀllningen i g-shocks ledet nuförtiden
HÀrligt att det mesta Àr positivt iafFick hem en ny GST-B200B-1A frÄn @Aros idag. KÀnns mycket vÀlbyggd och lÀtt pÄ armen. Bra storlek. Mycket nöjd med klockan sÄ hÀr lÄngt. Litet minus för att spÀnnet kÀnns lite skramligt.
Grymt fin!Hittade en med bra storlek! FĂ„r man vara med i klubben nu? HELVETE VAD DEN SITTER BRA!!
Ingen bild pÄ varken G eller hoj, hur skall vi tolka det hÀr?Dagens G och hÀmtning av ny hoj samt sommarvÀrme. Har haft sÀmre tisdagar.
HÀrligt att det mesta Àr positivt iaf
Kika pĂ„ denna video om du skulle vilja âskĂ€raâ till ett annat armband.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tur det Àr en G-Shock
FĂ„r jag lov att presenter GD-350!
Den har allt jag (nÀstan) nÄgonsin önskat mig av en G-shock. Skönt gummi, lite större siffror, ascool display, snabbtimer, separat ljusknapp, vibration etc
Och den Àr verklgien grÄ.